Zaloguj się, aby obserwować  
Piwciak

przedni naped sie nie włacza renault 155-54

Polecane posty

Piwciak    0

witam wszystkich mam problem ze swoim renault a mianowicie nie moge właczyc przedniego napedu . wciskac przycisk zaswieca sie on lecz przód nie załacza czy moze to byc wina niksiego stanu oleju w skrzyni? prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwciak    0

ale przez kilka dnia wszystko było normalnie , nagle dzis by cos sie mogło przepalic lub cos? ciagnik nie dawno kupiłem wiec jeszcze dokładnie go nie poznałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabe    3

ja swego nie mogę zapalić, może po prostu cewka przymarzła u mnie przud włącza się mechanicznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwciak    0

no własnie moja to juz wersja 54 , gdzies czytałem ze stan oleju w skrzyni tez moze powodowac nie załaczenie czy jest to mozliwe?

 

jezeli ktos by miał jeszcze jakies propozycje rozwiazania mojego problemu bardzo prosze o pomoc ;) z góry dziekujee

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabe    3

moje obie to też wersja 54 z tym że 155 przód załancza się dzwignią a w 145 przyciskiem tak jak u ciebie a jaki masz stan oleju? nie dam sobie obciąć ręki ale załanczanie przodu działa na zasadzie ciśnienia oleju jeżeli pompa podaje olej przód jest odłączony a gdy włączony to olej idzie przelewem u mnie jesienią w 145 padła pompa hydrauliczna to nie dało się przodu odłączyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwciak    0

no własnie u mnie jest odwrotnie nie da sie go właczyc ;/ stan jest bardzo niski jutro kupie olej i zobacze co bedzie. a własnie jaki olej polecasz? do reni ?;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabe    3

z tego co wiem to te skrzynie lubia mieć max oleju, olej musisz zalać taki jaki jest wlany w skrzyni lepiej nie mieszać ja mam zalany agrol stou

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwciak    0

własnie nie wiem jaki tam moze byc bo ciagnik jest sprowadzony . tak własnie myslałem nad tym agrolem bo słyszałem ze sie miesza z kazdym .

 

oprócz cewki i tego oleju co moze byc jeszcze bo z tego co słyszalem to w reni pompa hydrauliczna odpowiada rowniez za wspomaganie ? wiec wykluczam to ze mogła ona sie zepsuc bo wspomaganie normalnie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

kolego niski stan oleju lub za gesty olej, przy takich temperaturach o to nie trudno


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwciak    0

po uzupełnieniu oleju i dłuzszym nagrzewaniu elektrozaworu przedni naped załaczył ale po nocy znowu jest ten sam problem ze nie załacza czy moze byc to wina włacznika czy on moze nie łaczyc? chodzi mi o przycisk w kabinie czy to moze byc rowniez jego wina?

Edytowano przez Piwciak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

naped reno jesli elektrohydrauliczny jest przy zgaszonym ciagniku zalaczony caly czas jesli odpalimy rozlacza go po nacisnieciu przyscisku powinien sie zalaczyc jesli nie to moze byc uszkodzenie mechaniczne zerwana polos albo w niektorych przypadkach kosz od napedu lub obciety frez na lacznikach walu. no ewentualnie elektryka

Edytowano przez PIOTREK79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

kolego sprawdz czy czasem elektrozawór nie zabrudził się albo się przewody nie rozpięły przy nim albo przy włączniku. Napęd jest włączany za pomocą elektrozaworu a on znajduje się przy lewym tylnium kole za stopniem do kabiny. przynajkmniej tak jtes przy mojej 110-54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwciak    0

problem ponownie powrócił naped działal normalnie po zapryskaniu włacznika wd 40 przedni naped działał bez zarzutu rano zapaliłem Ciagnik chodził normalnie po wjechaniu w zaspe odłaczyło go ;;/ wałek od przedniego napedu nie kreci jak koła tylne kreca sie w miejscu wiec toraczej zadno uszkodzenie mechaniczne prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    10

moim zdaniem sciągnij czarną kostkę razem z kablami jest to elrktromagnes z lewej strony ciągnika za tylnym kołem z zaworu który rozłącza przedni napęd na końcu tej kostki jest nakrętka odkręć ją palcami a jak nie to użyj kombinerek i zsuniesz całą czarną kostkę z kablami odsuń ją kilka centymetrów na bok zapal ciągnik i sprawdż czy napęd działa jak działa to na 90 procent jest to wina włącznika możesz taki kupić na allegro istnieje jeszcze inna możliwość jakbyś miał przetarte kable odpisz czy to pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwciak    0

po sciagnieciu elektromagnesu przedni naped sie nie zzałaczył nie wiem juz co to moze byc ,bezradny>

Edytowano przez Piwciak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwciak    0

aa mróz moze jakos wpływac na to ? bo juz drugi raz przy niskiej temperaturze to sie dzieje? poprostu działa działa nagle go odcina zrobiło sie ciepło dobrze chodził ;/ juz nie mam pojecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    10

teraz należało by sprawdzić ciśnienie na przewodzie hydraulicznym od tego zaworu do przystawki przedniego napędu podczas wyłączonego napędu powinno być ciśnienie około 20atmosfer a przy włączonym przednim napędzie nie powinno być ciśnienia moja rada jest taka jak nie masz zegarów do mierzenia ciśnienia odkręć przewód hydrauliczny od przedniego napędu i zaślep go korkiem przy zaworze lub przy przystawce zapal ciągnik i sprawdż czy jest przedni napęd jak jest to usterka hydrauliki a jak nie ma to usterka mechaniczna a jeszcze dla pewności odkręć dzielnik strumienia który jest na silniku z prawej strony on też jest odpowiedzialny za przedni napęd i utrzymanie odpowiedniego ciśnienia rozbierz go tam jest tłoczek który dość często się zacina jak są nieczystości w oleju i trzeba to wymyć a tłoczek ma chodzić swobodnie ,.przy zgaszonym ciągniku masz włączony napęd może podnieś przednie koło a wrazie potrzeby jakby zadziałała blokada przedniego mostu to 2 koła i zablokuj dobrze tylne koła klinami i zaciąg hamulec ręczny połóż się pod ciągnik weż mocny klucz od rur załóż go na wałek napędowy i spróbój obrucić jeśli da się obracać to jest uszkodzona przystawka przedniego napędu napisz co jest to ci pomożemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus2609    72

Witam, odświeżę temat, niedawno kupiłem 155.54 na jazdach próbnych testowałem napęd i z tego co pamiętam działał, wczoraj jednak utopiłem się z opryskiwaczem tył siedział cały a przód nawet trochę nie obrócił, wróciłem do domu postawiłem jedno przednie i tylne koło na klockach i nic przód nie ciągnie, na zgaszonym można swobodnie kręcić przednim kołem, kontrolka napędu się zapala tylko że nie wiem jak sprawdzić czy elektrozawór jest sprawny, na forum wyczytałem o dzielniku, sprawdziłem go, na moje oko wszystko jest w porządku, ciśnienia oleju nie mam jak sprawdzić. Olej jest na minimum ale czy to może być przyczyna? Swoją drogą gdzie jest wlew oleju do skrzyni? jest to ten mały korek z tyłu na podnośniku? Forum odnośnie napędu już z grubsza poczytałem ale może macie jakieś inne pomysły. Mnie osobiście wygląda to na jakiś uraz mechaniczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Jeśli na zgaszonym można kręcić "przodem" , to wygląda faktycznie na uraz mechaniczny. Brak ciśnienia w układzie skutkuje załączeniem napędu. Ciśnienie (olej) luzuje tarczki sprzęgła w przystawce napędu. Wygląda to jak sprzęgło w zwykłej wu-esce. Więc jeśli byś nie miał ciśnienia to napęd miałbyś.

Sprawdź czy wałek od przystawki do "przodu" w porządku, zwłaszcza czy któryś łącznik nie zrąbany.

Wlew oleju przez ten plastikowy korek z tyłu przy wyjściach hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wuja52    0

witam panowie, ja mam za to inny problem, moj naped chodzi caly czas, prad na wylaczniku jest idzie nawet na dol i tu psikus, nie ma eletrozaworu, a tymbardziej nie z lewej strony, przewod idzie z prawej strony i sie konczy mniej wiecej rowno ze spodem skrzyni biegow, jest za to jakis zawor od ktorego idzie rurka do przystawki ale jest on przed tą przystawka z prawej strony walu i nie wyglada na elektrozawor tylko jakis normalny, bezpieczenstwa moze czy cos, nie mam pojecia ogolnie, dodam ze ciagik byl sprowadzony z uszkodzonym silnikiem, takze nie mam pojecia jak to bylo wczesniej, co sie stalo z elektrozaworem i w ogole, ma ktos taka wersje ze ma ten zawor w innym miejscu? a jeszcze dodam ze to reanult 110.54, cala mechaniczna z wyjatkiem tego nieszczesnego napedu ktory jest zalaczany przyskiem.

i jeszcze jedno pytanie, w kabinieza fotelem kierowcy po prawej mam taka linke wyciagana, wprawdzie nie chodzi, ale dochodzi ona do delka na gorze skrzyni biegow, pod kabina itam jest taki pier**lniczek ktory ta linka powinna przestawiac, wie ktos co to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

W mojej reni 106-54 to jest blokada mechnizmu różnicowego. Bardzo ładnie się załącza, bez zgrzytów, zwłaszcza w porónaniu do jumza ;). Działa w czasie jazdy. Co do przedniego napędu to kiedyś tylko słyszałem, że ciągle załączony napęd może świadczyć o uszkodzeniu jakiegoś łożyska igiełkowego od napędu. Jeśli znajdziesz w filtrze oleju igiełki z tego łożyska to skrzynia do remontu. Ale podobno nie jest to bardzo kosztowny remont. Ale oczywiście tylko o tym słyszałem więc pewien nie jestem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

od blokady to jest dźwignia z tyłu a kolega wuja52 mówi o regulacji szybkości (czułości) podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez spirit01
      Witam mam problem z Renault podczas zmiany biegu na 4 ciągnik  zaczął się dławic i zgasł próbowałem odpowiedszyc nic to nie dało ponieważ na wtryskach nie ma paliwa na pompce jest na wtryskach już nie  czy jest to oznaka końca pompy paliwowej ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj