Polecane posty

Cichy1925    1

ja miałem raz przypadek że się olej zagotował i myślę że przyczyną jest ten zawór z tyłu okrągły po prostu zacina się i nie ma obiegu tak mi się wydaje ale to ja raz miałem taki przypadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

ja miałem raz przypadek że się olej zagotował i myślę że przyczyną jest ten zawór z tyłu okrągły po prostu zacina się i nie ma obiegu tak mi się wydaje ale to ja raz miałem taki przypadek

To w takim razie jak komus sie gotuje olej i prawdopodobnie przyczyna ma byc zaciety zawor to pasowalo by podpiac zegar zeby miec pewnosc. Kazdy kto chce grzebac przy swoim sprzecie powinien miec zegar.

przemek007

 

Powodow jest bardzo duzo ale zeby sprecyzowac to jakie masz objawy??

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek007    0

na zegaze pokazuje 160 a na wiekszych obrotach 170/180 olej leko rozgzany. ale jak zgasze ciągnik na nabitym zegaze to zaras cisinienie spada. A na zapalonym ciagniku jak nie uzywam chydralliki to waz który doprowadza olej do rozdielacza stylu tak dziwnie drga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek007    0

Zmiana pompy i oleju pomogła. A maił moze ktos tak ze jak wciska chamulec to załacza sie blokada?

Edytowano przez przemek007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

powinien przedni napęd się włączać jako pomoc w hamowaniu może masz odwrotnie podłączone przewody. ja u siebie odłączyłem w ramach oszczędności napędu:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fresh    0

Witam

Posiadam MTZ 82 Pronar

mam taki problem odnosnie regulatora siłowego R80 (ten pod siedzieniem) zauważyłem że przecieka mi na łączeniu z lewym delkem. Zamówiłem komplet oringów i wymienilem ten najwiekszy. Od dekla wtedy tak mocno sie juz nie ciekło ale ewidentnie sie "pociło" dośc mocno więc wyciągnąlem to jeszcze raz i dołozyłem mu masy ucszelniającej po zewnętrzenj stronie i dalej sie "poci". Czy ktoś rozbierał doszczętnie ten regulator (bo tam są w środku tulejki) i nie wiem co dalej robić gdyz nie widiz mi się tego wymieniać za 600 zł :/

podnoścnik podnosi i opuszcza. a515887218.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wyciąg oring i kup większej średnicy. Poszukaj przy okazji pęknięć. Może jest wada odlewu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fresh    0

właśnie ten oring niby orginalny :D jest troche gruby dlatego dalem mase. nie wiem czy dobrze rozumuje ale gdyby na tych tulejkach były walnięte oringi to by nie podnosiło ?

Edytowano przez Fresh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laszek    1

Robilem to i powiem ze lekko mozesz podwadzic i powinno wyskoczyc, nic niczego tam nie trzyma. Wymieilem to ze wzgledu na to ze ramiona nie chca mi same opadac, musze stawac na nich a jak jest olej cieplejszy po np kilku godzinach pracy to trzeba sie dobrze naskakac zeby ramiona opadly, lecz zadnego efektu wymiana rozdzielacza monobloku nie przyniosla.

A wymieniałeś filtr hydrauliki co jest w zbiorniku? Aż wstyd się przyznać ale właśnie on był sprawcą samoczynnego podnoszenia ramion i ich nie opadania, olej też się przez to grzał. Zwyczajnie filtr utrudniał już powrót oleju do zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotlet20    0

Witam. Temat dotyczy hydrauliki w belarusach wiec jedna kwestia mnie zaciekawiła. Ostatnio odwiedziłem strone http://www.belarus-tractor.com/en/main.aspx?guid=1621 i z podanych tam danych wynika że udźwig tuz w modelach 952.4 oraz 1015.4 różni się od siebie o 600kg. 952.4 ma 4,3 tony udźwigu a 1025.4 ma 4.9 tony (polscy dystrybutorzy podają do obu 4.5 tony). Z tego co wiem to w obu jest taki sam monoblok więc pytanie brzmi: czy to jest możliwe (a nawet jeśli to jak), czy to tylko "chwyt marketingowy"??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Co ma wplyw na udzwig: cisnienie, srednica tlokow, dlugosc przelozenia/dzwigni.

Na oko jest to samo a to czego nie widac to cisnienie. W 952.4 jest 180bar a ciekawe jak w 1025.4, jesli tak samo to udzwig jest ten sam.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A gdzie tam jest model 1015.4?

Na linku który podałeś 952,4 podają udźwig tuza 4000 kg. Tyle samo podają polacy.

http://www.tabor24.pl/PRONAR-ciagnik-BELARUS-952-4-95-KM-2012-traktor-ciagnik-rolniczy/o/252922

http://www.cemarol.com.pl/oferta,951,MTZ_Belarus_952.4

Chociaż nie wszyscy bo niektórzy 4500 kg.

Jeśli chodziło ci o 1025 to faktycznie podają 4300 kg na twoim linku.

Trudno powiedzieć o co chodzi. Często dopisują że parametry mogą się różnić z powodu ciągłej modernizacji.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotlet20    0

Oczywiście chodziło o 1025.4 . Przepraszam z błąd. Cisnienie w obu modelach jest max 200 bar a jedyna różnica to wydajność pompy (która jak już zostało ustalone nie ma wpływu na udźwig). Czyli albo inżynierowie belarusa są magikami, albo udźwig różni się tylko na papierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Suchorski_15
      Witam, mam pytanie odnośnie ładowarki teleskopowej jcb 526-55 kupiliśmy ja okolo roku temu I od początku był Z nią problem, 
      Jeden z nich to właśnie hydraulika. Chodzi o to że gdy naladujemy pełną łyżkę (2.20m) np obornikiem to ma ciężko podnieść, lecz gdy wychylimy trochę łyche do wysypu odrazu podnosi Z lzejszymi ladunkami nie ma problemu. 
       
      Drugi problem jest taki że gdy uruchomimy skręt na wszystkie koła I chwilę pojezdzimy to skręty się zacinaja w sensie ze tylne koła są skręcone w prawo A przednie na wprost I trzeba od nowa je regulować co może przyczyna tych problemów? Pozdrawiam
    • Przez TheXxKamilxX
      Siemka tak jak w temacie mam problem z podnośnikiem  a mianowicie po dłuższej pracy gdy olej się zagrzeje słabo podnosi,taki agregat talerzowy 1300 podniesie ale jak chce siewnik podczepić to drgnie na 50 cm i dalej nie chce. Naczytałem się trochę na ten temat bo nie jestem jedynym użytkownikiem tego ciągnika który ma lub miał ten problem,większość pisze że to zawór bezpieczeństwa z tyłu ciągnika obok rozdzielacza,wszyscy piszą że trzeba regulować ale nikt nie pisze jak to dokładnie zrobić i tu właśnie jesteście mi potrzebni.
      Jeśli ktoś sie bawił z tym to proszę żeby mi krok po kroku opisać jak to zrobić bo nie chce czegoś zepsuć  
      z góry dzięki za odp   
    • Przez raszpl
      Witam, mam problem z MF 3060, a mianowicie chodzi o cisnienie oleju. Od jakiegos czasu zaświeca mi sie kontrolka " cisnienia oleju" a co za tym idzie, przedni napęd sam sie włącza. Robi sie tak podczas zdjecia nogi z gazu. Obawiam sie że czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej. Przyczyną zapewne była duza ilosc opiłków metalu która pojawila sie z hamulcow w ktorych wytarly sie okladziny i co za tym idzie metal ocieral o metal. Mógłby mi ktos dać jakies rady, wskazowki co sprawdzić zeby upewnic sie cos mu dolega albo co mnie czeka z jego przyszłością?
      Z góry dzieki za odpowiedzi.
    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj