wieslaw12

problem z pierwszym przeglądem

Polecane posty

wieslaw12    0

Mam Renault 103-54 z 89r byłem dziś na stacji diagnostycznej a diagnosta poinformował mnie że jeżeli ciągnik nie jest wyposażony w wyjście pneumatyczne do przyczep to morze mi wpisać w dowód uciąg max 1500kg.Jak wy robiliście pierwszy przegląd i czy musieliście zakładać pneumatykę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Ja niedawno rejestrowałem i mam w dowodzie 6000kg dla przyczepy z hamulcem i 1500kg bez hamulca.

Myślę że masz przy RENI hamulec hydrauliczny co diagnoście powinno starczyć bo co go obchodzi z jakim hamulcem będziesz ciągną przeczepe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jest hamulec hydrauliczny i co go to interesuje. ja też robiłem w moim mf pierwszy przegląd i wszystko jest ok. i lepiej przypilnuj tego bo później mogą być problemy żeby to zmienić. a siłowniki do hamulców do przyczepy kosztuję ok 300zł także możesz powiedzieć diagnoście że już masz zmienione :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a jak mamy przyczepy z hamulcem najazdowym?? w dowodzie powinna być masa przyczepy z hamulcem jak i bez hamulca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

NAJLEPIEJ ZMIENIĆ DIAGNOSTĘ I tak biorą pieniądze za nic i niech wpisze masę przyczep minimum 12t ja mam 20t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw12    0

byłem na innej stacji i koleś się uśmiał jak mu opowiedziałem co wymagał na poprzedniej stacji powiedział że tamten diagnosta na łeb chyba upadł ciągnik ma mieć hamulce sprawne a nie takie czy takie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qurek    6

Witam

Mam pytanie troche z innej beczki, a mianowicie: posiadam Renault Ceres 95x z silnikiem MWM i podczas pierwszej rejestracji djagnosta wpisał mi w rubryce moc 71kW, według moich skromnych obliczeń to ok 95KM :) , a wszędzie czytam że ten model ma 85KM <_< . A więc jak to jest??? Ile on ma koni na prawde???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qurek    6

Ta strona, którą podałeś tylko potwierdza to że mam 85 kucyków :) .

Szkoda że nie jest napisane na podstawie jakiej normy została uzyskana taka moc :mellow: .

Możliwe jest że djagnosta wpisał mi w dowodzie moc indykowaną silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj