Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szpymar    0

Witam wszystkich. :) Mam na imię Marcin mieszkam koło Brzeszcz. Nie jestem rolnikiem z zawodu jestem mechanikiem samochodowym a obecnie kierowcą. Dawniej mój tata miał pole ale z powodu szkód górniczych poszło pod żwirownię. Jako rolnik to tylko pomagam teściowej na jej polu w drobnych pracach rolnych.Po tacie odziedziczyłem MF 255 i często zaglądałem na forum aby się troszkę douczyć. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Serdecznie witamy na forum. mam nadzieję że Ci się tu spodoba i dowiesz się wielu ciekawych rzeczy.


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paffa    1

Witam. Mam na imię Paweł gospodarstwo po rodzicach przejąłem w 97r. Mieszkam w woj. mazowieckim. Rolnictwo to moje hobby, bo jak można nazwać uprawę kilku hektarów ziemi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam! Jestem tu swiezynka, gospodaruje sobie na swoich malych ha. Jestem tutaj z ciekawosci i checi nauki od starszych i doswiadczonych kolegow/kolezanek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie :) Jestem Łukasz mam 24 lata i puki co nie mam ziemi i nie jestem rolnikiem ale moja narzeczona ma kilka ha :lol: i w niedalekiej przuszłości amatorsko zostanę :lol: Pojęcie jakie takie mam gdyż od dziecka każde wakacje spędzałem u wuja na wsi głównie w traktorze więc wiem co znaczy robić w polu przez cały dzień z bronami, kultywatorem czy siewnikiem ;) ale chciał bym się też więcej rzeczy douczyć dlatego tu jestem :D pzdr. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woodzu    0

Witam wszystkich agrofoto forumowiczów/forumowiczki i pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sonka    4