Skocz do zawartości

Zdjęcie

brak mocy w Fendt 309C


96 odpowiedzi na ten temat

#21 Share zbozowy

zbozowy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zwoleń

Napisany 14 lipiec 2015 - 22:51

brak mocy w Fendt 309C

pokaż zdjęcie tego regulatora jak możesz.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak mocy w Fendt 309C Dzisiaj, 05:59
  •  

#22 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 lipiec 2015 - 22:04

brak mocy w Fendt 309C

regulator jest porozebrany ale jest to taki jak w deutz 1012 2012 z deutza normalny na linkę nie elektryczny być może że w 1013 jest taki sam ale nie jestem pewny do swojego dobiorę sprężyne i go poskładam a pytam tak na wszelki wypadek bo malo jest mechaników co znaja temat.



#23 Share zbozowy

zbozowy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zwoleń

Napisany 16 lipiec 2015 - 23:14

brak mocy w Fendt 309C

w katalogu części niestety nie ma sprężyn do regulatora. Możessz spróbować w serwisie silników deutz: http://www.bthfast.pl/kariera/ 


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.


#24 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 17 lipiec 2015 - 08:41

brak mocy w Fendt 309C

Regulator wysyłasz do BTH Fast bo tam maja maszyne do regulacji tego regulatora. Regulator jest taki sam w całej serii silników 1012/13 rózni sie nastawami. Bez tego nie jesteś w stanie tego prawidłowo wyrególować.A jak już spręzynę dobierzesz z nieznaną charakterystyka to...........

Dlatego w katalogu częsci nie ma dostępnych spręzyn bo po takiej operacji wymiany trzeba go nastawiać po ten konkretny silnik który jest identyfikowany po numerze seryjnym.

A mechaników jest sporo tylko trzeba zadzwonić do serwisu Deutza a nie Fenda. Lub brać kogoś z łapanki bo jest.



#25 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 lipiec 2015 - 22:15

brak mocy w Fendt 309C

tak kolego tylko że w serwisie to za naprawę wołają 4000zł a na forum są tacy co to napewno przerabiali tylko nikt się nie wychyli tylko piszeże są niuanse itd, sprężynę dostałem z używki ale jeszcze nie zrobione miło by było gdyby ktoś coś podpowiedzial czym się co nastawia ,acha w serwisie doutza nie sprzedają sprężyny .



#26 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 17 lipiec 2015 - 22:25

brak mocy w Fendt 309C

Wiesz mam pełną dokumentację do tego regulatora ale to nic ci nie da bo to uwzględzia pracę na maszynie i do danej mocy silnika. Skręć tak jak było a potem bedziemy kombinować. Pozatym to nie jest najdrosza część w silniku więc nad czym rozpaczać? Zamawiasz wymieniasz i masz. Fakt że usterki regulatora zdarzają sie bardzo rzadko. Najczęsciej uskodzeniu ulega membrana od LDA a spręnżynka to już trzeba mieć pecha. Komu nie pasuje niech kupi sobie prostego Ursusa. To jest tylko tak głupia polska mentalność Ursus nie bo więcej pali ale czesci i naprawa tanie. Deutz odwrotnie mało pali ale naprawy drosze. Więc to co się zaoszczędzisz trzeba odkładać na naprawy i tak to wygląda. prosta filozafia a nie głupia mentalność.


Edytowany przez Laval, 17 lipiec 2015 - 22:38.


#27 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 lipiec 2015 - 22:39

brak mocy w Fendt 309C

mój jest trochę prostrzy po turbo nie steruje niczym w regulatorze a po śladach widzę że pod tym małym dekielkiem było kręcone śrubą prawdopodobnię od dawki paliwa jest tam trzy możliwości jedna prawdopodobnie od od max obrotów druga od dawkowania i trzecia taka mala na takięj niby kosie niewiem jak to fachowo nazwać niewiem od czego może być.



#28 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 17 lipiec 2015 - 22:45

brak mocy w Fendt 309C

LDA było w kazdej wersji na EU.

Regulacja jednej dzwigni pociąga za sobą reakcje innych. W koncu listwa jest tylko jedna a dźwignie są na jednej osi i tylko nia sterują.

Regulujes to po 1/2 obrotu. A w Fascie ci to bez problemu wyregulują. Tak jak pisałem mają do tego maszynę.


Edytowany przez Laval, 17 lipiec 2015 - 22:48.


#29 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 lipiec 2015 - 22:49

brak mocy w Fendt 309C

oczywiście jest tylko brak przewodu od kolektora do membrany i w regulatorze brak śruby do nastawy,myślę że dlatego że jest malej mocy iturbina jest małej wydajności i niema siły by membrana dzialała kolego jak masz opisane która śruba od czego to coś napisz.



#30 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 18 lipiec 2015 - 12:28

brak mocy w Fendt 309C

To nie jest tak że ta dzwignia jest  za to a tamta za tamto. Bo ruszając jedną regulację wpływasz na inną. Listwa jest jedna dzwignie też masz na jednej osi. Regulując LDA wpływasz na monent obrotowy silnikia i moc. To tak w dużym skrócie. Tak jak pisałem mam servisówkę z której nie skorzystasz bo bo masz nan niej tylko wykresy i objasnienia ogólne. A regulator ustawiasz szczegółowo wegług karty danego silnika na maszynie tak samo jak pompę wtryskową. Podejmiesz się napeawy pompy wtryskowej bez stołu? A to taki sam komplikator a nawet większy z tym regulatorem.

A z ciekawości zadzwoniłem do Fastu i spytałem się że 4000zł to kosztuje cały nowy regulator ajego naprawa znacznie mniej. A jak masz go całego to sama regulacja i sprawdzenie to 1000zł więc nie przesadzaj.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak mocy w Fendt 309C Dzisiaj, 05:59
  •  

#31 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 lipiec 2015 - 14:12

brak mocy w Fendt 309C

to mnie mówili trochę inaczej regulacja taniej bo 500zł po regeneracji własnie 4000zł a za nowy 2600euro nic poprubuję ten a jak będę miał problem to oddam do nastawięn do nich,widzę kolego że coś wiesz w tym temacie mam taką zagadkę w silnikach 1012pompki wtryskowe są bardzo proste a pytanie moje dotyczy pompek wtryskowych w silniku 1011f a dokładniej jak sprawdzić zawór tłoczący w tej pompie bo jest on nierozbieralny a jak dlamnie dość nietypowy, i właśnie tutaj o mechanika który zna temat bardzo ciężko a to że w serwisie zrobią to ja wiem tylko czy nie taniej kupić wtedy nowy silnik żart. wymieniacze czarodzieje są wszędzie tylko takich co mają to w takzwanym paluszku brak a poto jest forum żeby sobie pomóc.



#32 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 18 lipiec 2015 - 15:29

brak mocy w Fendt 309C

Wiesz cenę ci podałem z wymianą łożyska( regulator w tym silniku kręci się dwa razy szybciej niż silniki i na początku produkcji były z tymi łożyskami problemy) tulejki membrany i ewentualnie jakiegoś dodatkowego elementu. A pompki w 1011 i 1011F są rozkręcane. Można w nich wymienić i sekcję tłocząca jak i zaworek paliwa. Testowanie ich jest proste. Podłączasz manometr i mają nabić 300bar natomiast do testu zaworka nabijasz ciśnienie do 150bar i czekasz minutę po tym okresie nie ma prawa spaść ciśnienie więcej jak o 10bar.

Poza tym nowy silnik kosztuję trochę więcej nawet wymienny. Chociaż są stare duże silniki Deutz-a Seri 413 i 513 że opłaca się przy uszkodzonym wale wziąć silnik wymienny. Bo same części mogą wtedy kosztować do takiego silnika ponad 100tyś a wymienny kosztuje 70tyś.



#33 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 lipiec 2015 - 21:13

brak mocy w Fendt 309C

okej dzięki kolego to znaczy się ze podobnie jak wszystkie pompy ja jak sprawdzam to daję do trzystu na zaworek asekcię daję wtryska ustawiam do300lub350 jeśli silnik jeszcze odpala jak coś bardzo żle to mnie popraw a to dlaczego ten zaworek jest tak skąplikowany. Fndta odpaliłem na tym regulatorze bez obciążenia go tylko sprawdziłem bo warsztat mam zastawiony i niemogę wyjechać tylko wolne obroty sa zawyrzone ma 900obrotów to tyle wad bez obciązenia  max obroty terz zawyrzone ma 2440 obawiam sie  o moc gdy go obciążę.



#34 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 18 lipiec 2015 - 21:34

brak mocy w Fendt 309C

Co tam masz skomplikowanego? Korpus i a w nim metalowy trzpień zaworka. I jest to część wymienna. Niżej jest sekcja tłocząca.Obroty można też wyrególować z zewnąrz. Jakie masz maxymalne na tablicce znamionowej silnika Pwenie 2300 więc te 2440 jest jak najbardziej OK.



#35 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 lipiec 2015 - 22:12

brak mocy w Fendt 309C

nie tak skąplikowanego tylko nie rozumię a lubię  rozumięć jak coś robię tego zaworka to ze jest rozbieralna pompa sekcja i td to wiem ale ten zaworek nie jest taki prosty korpus a w nim trzpień właśnie że jest drążony i coś tam jest jeszcze w środku a jest z góry zprasowany a temat rozwijam dlatego że mam taki problem że sprawdzam wszystkie pompy i w granicach 70atu wszystkie przepuszczają i o dziwo dlamnie jest takie że wszystkie prawie tak samo a spotkałem takie po raz pierwszy . ten silnik też mam do naprawy bo bardzo cięzko odpala.a wiem że może być namieszane z tym zaworkiem bo kilka lat temu mialem podobną łamigłowkę z fordem tam było trzy zwykłe zaworki tak jak opisujesz a jeden był specialnie nieszczelny odfrezowany orginalnie .Obroty mam 2300 a  minimalne 900 to nie normalne,



#36 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 19 lipiec 2015 - 08:02

brak mocy w Fendt 309C

Metal dociska do metalu i się i uszczelnia. Cisnienie do pewnego stopnia pomaga mu się usczelnić. Ale jak bedą wzery to nic nie pomoże. Procedurę ci podałem teraz działaj. ja mam dodatkowe wtryski nastawione na 300bar i je podłączam do pompek. przy kręceniu rozrusznikiem widzę jak rozpyjają i w jakich ilościach. Co też mi daje pojęcie o stanie pompek. Obroty minimalne ustaw na zewnątr srubką możesz też pobawić się drugą regulacją tą półokrągłą zablokowaną impulem. Pozatym dobrze włożyłeś dekiel z cewką rozruchową.



#37 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 lipiec 2015 - 09:36

brak mocy w Fendt 309C

wszystko się zgrzadza ale kolego mam wrażenie ze ty ciągle opisujesz mi zaworek ze zwykłym trzpieniem ten iest o drugie tyle wyższy co te normalne i jak pisałem jest w nim w środku przewiercona dziórka i wczęści gurnej jest coś tam w środku być może że nie wszystkie pompy w 1011fmają takie zaworki i się jeszcze z tym tez nie spodkałeś .Odnośnie dekielka to niewiem co mogłem żle włożyć gaszakiem gaśnie chyba że wstępne naprężenie sprężyny naprężyłem około obrotu więcej nie próbowałem myślę że sprężyna nie pozwoli aśruby od góry nie odkręcałem i niebyło śladu żeby była ruszana  , moja cewka nie ma wtyczki podpiętaj brak kabla pytanie jast takie czy wtedy jest dawka rozruchowa czy jak mamy na cewce napięcie to wtedy jest dawka rozruchowa



#38 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 19 lipiec 2015 - 09:54

brak mocy w Fendt 309C #37 icon_share.png autoostrowski

Pisz po polsku bo cięzko cię zrozumieć przecinki znaki  przestankowe duża litera ortografia fleksja zdania. Zdjęcie rozkręconej pompki mogę ci zrobić w poniedziałek. A ta cewka daje 200% normalnej dawki. I w zasadzie nie jest do niczego potrzebna bo jak silnik i układ paliwowy sprawny to pali bez problrmu a jak zuzyty to tylko rzuca sadzą w komin i tez nie pali. A nawet pali gorzej.



#39 Share ZUCH1234

ZUCH1234

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 698 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Świętokrzyskie

Napisany 19 lipiec 2015 - 11:33

brak mocy w Fendt 309C

Witam ja w swojej 309c z silnikiem deutza mam kilka problemów a mianowicie

- falujace obroty wolne

- brak mocy na zimnym silniku dopiero po jakimś czasie dostaje kopa

- bardzo cieżko pali w zime nie do odpalenia

 Co mu może dolegać z góry dzieki za wskazówki



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak mocy w Fendt 309C Dzisiaj, 05:59
  •  

#40 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 lipiec 2015 - 12:55

brak mocy w Fendt 309C

 musi być potrzebna bo konstruktor bierze za to pieniądze ,odnośnie pisowni widzę że trochę rozumierz bo odpisusjesz ale moje krowy i świnie nie potrzebują naukowca tylko człowieka ktury je rozumie ,jestem rolnikiem więc jestem na tym forum a mechanika to moje drugie hobby poniewaz mam maszyny które sam naprawiam , a dladego że  są madrzejsi to dlatego pytam człowiek uczy się całe życie ,niechcę zgrzytów więc wybacz .nie przywiązuję do tego wagi to nie jest moja strona medalu lubię wiedziec co robię napisz mi jeśli znasz ten zaworek o co w nim chodzi .kolego zuch napisz czy sterowanie masz elektryczne czy normalne na linkę ile mogę to ci pomogę .



Podobne tematy mocy fendt 309c