Skocz do zawartości

Zdjęcie

Alternator


65 odpowiedzi na ten temat

#61 Share Domino788

Domino788

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 maj 2013 - 17:40

Alternator Dzis sprawdziłem alternator i ma on 2 wejscia na kable jeden to taka srubka co trzeba bedzie przykrecic kabel a niezej jest wyprowadzony czerwony kabel a jak patrzyłem na zegar ładowania to są podpięte 3 kable zielony , brązowy idzie do rozrusznika i gruby czerwony . I jest jeszcze taka wsuwka.
I oto moje pytanie który kabel z wymienionych mam podpiąc pod czerwony a który pod tą srubkę!!!!

a i jak włacze mase to nie swieci mi kontrolka bo jest jeden kabelek urwany i czy on ma isc na tą wsuwkę do zegara ładowania???

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Alternator Dzisiaj, 01:52
  •  

#62 Share tespis17

tespis17

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 596 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 czerwiec 2013 - 19:09

Alternator Nie rozumiem pytania kolego.
Zegar czyli amperomierz.
Alternator
B+ czerwony kabel gruby.
D kontrolka ładowania podejrzewam że zielony.
Jeśli Ci się grzeję kabel to Ci się robi zwarcie. Co pokazuję amperomierz? Stoi na zero Czy ciągnie do plusa?

Podaj mi e-mail na PW wyśle Ci schemat.

#63 Share Domino788

Domino788

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 czerwiec 2013 - 22:40

Alternator już wszytko jest git na aperomierzu stopiły sie te gumki i stykało do obudowy dlatego było zwarcie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Alternator Dzisiaj, 01:52
  •  

#64 Share Buszmen11

Buszmen11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ESI
  • Zainteresowania:motoryzacja, wędkarstwo, kobitki:)

Napisany 17 styczeń 2015 - 12:42

Alternator

w moim władku jest max ładowanie 13,6V, przy niskich obrotach mruga kontrolka i skacze wskazowka amperomierza w zakresie 0-15A.  altek orginał idą z niego 2 kable gruby niebieski (myślę że to ładowanie) i cienki niebieski (pewnie kontrolka). ciągnik z 93 roku, instalacja orginał. zastanawiam się co tu zrobić. naprawiać to co jest czy altek z opla astry. pasek napięty prawidłowo. aku mam nowy 145Ah



#65 Share Lukaszt25a

Lukaszt25a

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów

Napisany 18 styczeń 2015 - 17:25

Alternator

Przy niskich obrotach ten alternator nie ładuje. Przy alternatorze jest taki mały wkręt z łbem na śrubokręt płaski. Wykręć ten wkręt do końca i zmierz napięcie, powinno się zwiększyć napięcie alternatora. Zmierz jeszcze napięcie ładowania na alternatorze, czyli dotykasz jedną końcówką miernika do tego grubego kabla przy alternatorze, a drugą końcówką miernika do masy. Napięcie na akumulatorze i na alternatorze powinno być podobne. Oczywiście pomiarów dokonuj na wyższych obrotach, tzn. aż kontrolka ładowania zgaśnie. Przy wyższych obrotach kontrolka nie mruga, nie skacze wskazówka amperomierza ?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Alternator Dzisiaj, 01:52
  •  

#66 Share d___b

d___b

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie Poland

Napisany 04 czerwiec 2015 - 14:56

Alternator

Odświeżam temat mam podobny problem co Buszmen11 ładowanie w okolicach 13.6 V(za małe) po wkręceniu śrubki  zima-lato wskakuje nawet do 14.68V (za duże)
PS Alternator jest dwu wyjściowy z zintegrowanym regulatorem.

 

PS2 Naprawiłem: wymieniłem regulator i wkręciłem śrubkę zima lato jest 14.5 :-)


Edytowany przez d___b, 05 czerwiec 2015 - 11:15.

8bdb4a7a95566.jpg


Podobne tematy alternator