bartekm66

licznik motogodzin obrotomierz zetor serii 50xx- 70xx

Polecane posty

DarekD    70

możesz uszczelnić silikonem ,ale tak czy inaczej coś musi być


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)
7 godzin temu, themrsakmejek napisał:

Wie ktoś czy do prądniczki licznika potrzebna jest uszczelka?

gdzie chcesz dać ? Pod prądniczkę ? Z tego co pamiętam to nic tam nie było .

Też chyba silikonem przesmarowałem .

Edytowano przez zetorki12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKdziak    27

Mam pytanie do waz panowie co może być przyczną palenia bezpiecznika od podświetlenia zegarów w zetorze 5011 po wymianie licznika wszystko działa dobrze ale brak podświetlenia i części świateł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23

Panowie posiada ktoś licznik na sprzedaż -nie musi wskazywać obrotów, chodzi mi żeby wskazywał motogodziny?🤔U mnie w liczniku spalony mam silniczek od naliczania motogodzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3007

mam taki w garazu tyle ze nie pamietam  juz czego nie liczy...ze tez wczoraj nie napisales ,mialem rozebrana deske rozdzielcza to bym sprawdzil.. chyba ze jest innysposob sprawdzenia


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23
4 godziny temu, jacus napisał:

mam taki w garazu tyle ze nie pamietam  juz czego nie liczy...ze tez wczoraj nie napisales ,mialem rozebrana deske rozdzielcza to bym sprawdzil.. chyba ze jest innysposob sprawdzenia

Mój jest taki-trzeba odkręcić cztery śruby na śrubokręt i osłonkę gumową przy kierownicy i całość z zegarami można podnieść do góry.Podpiąć i sprawdzić a jeśli będą chodzić motogodziny to myślę że z ceną się dogadamy 😉

IMG_20200226_131427.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

sprawdź jeszcze czy na pewno jest spalony -przewód przy prądniczce zwieraj  pulsacyjnie z masą

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3007

po paru dniach zrobila sie pogoda wiec teraz bede parenascie dni sial wiec bez potrzeby nie bede znowu odkrecal..

kurna moj bedzie drogi nawet 1000 mtg nie ma nastukane- oj handlarz pare groszy zaplaci 😂


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70
Dnia 2.10.2020 o 18:39, jacus napisał:

mam taki w garazu tyle ze nie pamietam  juz czego nie liczy...ze tez wczoraj nie napisales ,mialem rozebrana deske rozdzielcza to bym sprawdzil.. chyba ze jest innysposob sprawdzenia

zależy od modelu . Jak pod prądniczkę na 3 konektory to żeby sprawdzić licznik dajesz z akumlatora plus , minus i  wyjście licznika oznaczone jako "Sz" łączysz z masą a następnie puszczasz . Jak działa to po kilkunastu takich przerwach w dopływie minusa przeskoczy cyferka

LICZNIK.jpg

Edytowano przez DarekD
  • Thanks 1

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTINHO    118

Panowie a ja mam taki problem z licznikiem mth że gdy odpale zimny ciągnik po nocy przestoju to licznik przez chwile nabija mth maksymalnie 0.04 mth.. Jak sie zetor rozgrzeje do 60 stopni to już przestaje nabijac i nie liczy. co jest nie tak? Obrotomierz działa dobrze. Jak to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2014 o 14:54, zmechanizowany napisał:

Aby sprawdzić tachoprądniczkę domowym sposobem należy odłaczyćwszystkie kableod niej, pozostawić tylko masę[najczęściej środkowy pin],następnie do Sz podłaczyć żarówkęi do+,odpalić traktor żarówka powinna migać

Czy mogę prosić o dokładniejsze wytłumaczenie: jak podłączyć ta żarówkę, skąd ma być ten + ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    157

U mnie ktoś po jakimś remoncie odwrotnie podpiął tą prądniczkę, wystarczyło kable przepiąć, u kolegi była podobna sytuacja 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3007

cos nie teges- w srodku jest kabel masowy przykrecony do obudowy. dwa pozostale ? pada deszcz i nie pojde na pole a nie bede wymyslal

dwa kable z boku-nie widzialem nigdy


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
11 minut temu, Rafal_Zgierz napisał:

Czy ma ktoś wiedzę czy to jest prawidłowe podłączenie prząśniczki ???

A2D4BD6B-CAAE-4D13-A0D2-8BCB248498F4.jpeg

jutro zobaczę.

długo kombinujesz. licznik już zepsułeś ? wymień tą prądniczkę i nie szukaj innych przyczyn .

Edytowano przez pafnucy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, pafnucy napisał:

jutro zobaczę.

długo kombinujesz. licznik już zepsułeś ? wymień tą prądniczkę i nie szukaj innych przyczyn .

wynika, ze dobrze mam kable podłączone, a do czego ma służyć ta „ ta srebrna banieczkach” - opornik czy inne ustrojstwo, ono w ogóle potrzebę jest ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Przy okazji remontu przedniej części traktora, wziąłem na celownik prądniczkę, ponieważ nie stuka motogodzin, a obroty wskazuje normalnie. Oto co można zobaczyć po jej otworzeniu.

20210121_171523.jpg

Z moich obserwacji wynika, że głównym winowajcą uszkodzeń prądniczki, jest sama jej konstrukcja, a głównie jej łożyskowanie od strony napędu. Jak widać na zdjęciu niżej, koronka, która trzyma tulejkę - łożysko wałka prądniczki jest uszkodzona w obydwu przypadkach niemal identycznie.  Tak miałem jeszcze jedną starą prądniczkę i ją też otworzyłem.

20210122_163412.jpg

W trakcie remontu zauważyłem również, że sam otwór w którym jest montowana owa prądniczka nie jest dobrze wycetrowany z wałkiem rozrządu, z którego bierze napęd i tu jest pies pogrzebany. Bo jeżeli nie jest liniowo, to prędzej czy później się zes...a.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23
Napisano (edytowany)

IMG_20200226_131427.jpg

Panowie ponawiam pytanie czy posiada ktoś na sprzedaż taki licznik-nie musi wskazywać obrotów (oby tylko wskazywał motogodziny)

 

Edytowano przez Siemanr1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3007
Napisano (edytowany)

mam taki w szafe -ale zepsuty, za chwile go rozbiore i zobacze co sie stalo-chyba sam go spalilem w pomroce dziejow . jesli uda sie go reanimowac to napisze.

rozebralem i nic nie widac spalonego czy przypalonego, na bank nie dziala bo go wczoraj podlaczylem do ciagnika, 

obrotomierz daje na 2000 a mtg wcale nie nabija, jeszcze sie pozniej pobawie ..

Edytowano przez jacus
  • Like 1

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj