pawcio21

podnosnik 7045 wyjscie na dodatkowy siłownik

Polecane posty

pawcio21    2

witam. mam pytanie czy ktos sie bawił w dorzucanie wyjscia na silowniki wspomagajace do zetora 7045 plecak wyglada tak http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7b0c3565e428cd0.html bo nie wiem jak puscic rurke mysle ze by najlepiej bylo nie wiercic otworow w obudowie i sprawcdzic czy da rade tym filtrem tego nie wyprowadzic :) ale jak o to jest pytanie podnosnik od srodka . http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/816d0a3addd661cb.html , ciekawi mnie jak w 7245 wyglada to :/ jak mam to poprowadzone ?? Może ktos pomoże .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam zobacz sobie jak to w serii 5211-7745 jest to wyprowadzone oryginalnie myślę ,ze to wiele wyjaśni ,ale jak by co to pytaj.

zdjecie.jpgzdjecie.jpg

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawcio21    2

dzieki nom cos takiegobede musial pokombinowac:/ ciekawe czy orginal by taki dostal a jak nie tokarz sie bedzie klaniac:) troche inaczej polaczyc bo nie mam takiego rozdzielacza wiec bedzie troche zabawy:) giecie rurek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Oryginalnie rozdzielacz ma osobne wyjście z boku rozdzielacza do tłoka głównego a pomocniczy tam gdzie widać tą śrubę z góry.

 

zdjecie.jpg

 

 

Część korpus rozdzielacza oleju i inne rurki widziałem ,w ofercie Korurs. Poszukaj tutaj http://www.korurs.pl/katalog.php?lista_wezlow=1,2,2653,2665&ktory=4&ktoryktory=0

 

Tylko chcąc zrobić to tak jak w 7245 to wywalasz ten filterek z góry i musiał byś kupić filtr zewnętrzny i rurki do niego i wywiercić otwór i nagwintować w korpusie skrzyni do powrotu oleju z tego filtra. To są spore koszty nie licząc roboty.

 

Proponował bym jednak zostawić ten oryginalny filter w spokoju, wywiercić otwór w obudowie i tam dopasować nypel długi , dać podkładki i oringi pomiedzy to , dokręcić nakrętką i nie ma prawa cieknąć.Do tego podłączyć się w rozdzielaczu nad tę rurkę oryginalną ,zmienić tę śrubę na dłuższą i dokręcić oczko. O ile nie będzie przeszkadzać w środku dokuć odpowiedniej długości wąż do tego nypla w pokrywie. A z drugiej strony to już wiadomo podłączamy siłownik wężem Siłownik nie musi być dwustronnego działania ,bo zarówno dopływ oleju jak i powrót jest tym samym wężem. W zetorach typu 7245 jest tam założony wężyk 'w razie czego' kak by uszczelniacz puszczał to olej swobodnie wleci spowrotem do plecaka. Myślę ,że tak taniej by było.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawcio21    2

tez tak myslalem tylko boje sie zeby nie oslabic pokrywy i myslalem zrobic na wzor orginalu rozdzielnika z 7245 i tylko wspawac sie z rurka lubo cala nowa dorobic http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ac25341e0d39e8e.html tokarz by zrobil na wzor filtra walec przewiercil nagwintowal i bym mial juz na pokrywie wyjscia . kupic zewnetrzny filtr hydrauliki :) i po robocie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Nie wiem czy wiesz ale nie radził bym wywalać tego oryginalnego filtra z magnesem. W 7245 oprócz tego zewnętrznego filtra z papierowym wkładem, jest na dole w pokrywie pompy wkręcony podobny jak nie identyczny magnes z siatką. Jego zadaniem jest wyłapywanie wszelkich opiłków i zanieczyszczeń.w 7045 nie ma tego magnesu na dole tylko jest u góry w plecaku. Ja bym udał się do sklepu gdzie mają elementy hydrauliki siłowej i skompletował potrzebne elementy.

 

Np. oczko do podłączenia http://www.pro-rol.p...a6f0d2a75f41b53 do tego taką srubę przelewową długąhttp://sklep.domino-...tryczne-dlugie/ nypel długi do przejścia przez pokrywę http://www.pneumatyka24.pl/zlacza_metalowe_skrecane/nypel_dlugi takie coś do skręcenia i uszczelnienia http://www.pneumatyka24.pl/zlacza_metalowe_skrecane/kpl_uszczelniajace I wszystko łączysz wg własnego uznania .W środku można by dać rurkę ,(w zakładach tym się zajmujacych dorobią bez problemu). Chyba ,że nie będzie przeszkadzać to puścić wąż i też będzie dobrze.

Oczywiście należy odpowiednio dobrać gwinty i średnice wg gwintu w rozdzielaczu.

Tak ja to najprościej widzę ale wszelkie przeróbki robisz na własną odpowiedzialność!!!


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawcio21    2

A no wiadomo jak wszystko na wlasna odp. :) bylem dzis w pomie i zostawilem im plecak powiedzialem zeby mi ta rurke zrobili jak chce :) dotoczyli ten rozdzielacz :) zrobia wyjscie z chydrauliki na boczny filtr oleju a mam filtr od koparki :) wiec bedize bardzo dokladny hee z pewnoscia nic sie tam nieporzadanego dostaniie a moge jeszcze dodatkowo magnesy zamontowac przed tym filtrem :) bo wystarczy tam tylko nagwintowac i polaczyc dalej z rurka :) i bedzie wszystko hee :) zobaczymy jak im to wyjdzie :) wyginanie rurki :) jak odbiore to fotki zrobie - bo to ich kombinacja pierwszys raz jak jeden mowi ale wytlumaczylem jak ma to isc w koncu robili pompy od 7245 wiec wiedza o co łazi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Nawet ładnie im to wyszło z góry to wygląda jak oryginał. Ważne żeby ten spaw rurki wytrzymał to będzie ok.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawcio21    2

Nom sprawdzali na maszynie i nie cieklo miejmy nadzieje ze bedzie dobrze:) w polu wyjdzie. Jeszcze musze ten filtr zewnetrzny wykommbinowac i bedzie git:). Zostanie zakup dwóch siłowniczkow i montaż ale to bliżej wiosny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawcio21    2

powiem tak ze jeszcze nie zakładałem podłogi wiec nie powiem co bedzie moze jutro przymierze jak znajde czas :) to napisze jak to wyglada:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    225

a ciekawe czy cały plecak podejdzie do c360 ? bo te od c360 są słabej jakości pokrywy a po drugie słabszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawcio21    2

to pokrywa zetoroska ale jak cos to sie przerobi podlogee hee troche poglówkuje i bedzie dobrze :) tu sie wytnie tu sie wstawi i bedzie dobrze:) najwyzej siedzenie bedzie wyżej :0 heee ale powinoo byc na styk :)

Edytowano przez pawcio21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawcio21    2

nom i przymiarka była podlogi i na styk wyszlo :) wiec nie ma co ruszac kombinowac elegancko hee:) tylko jeszcze czekam na filtr oleju i skrecanie na ziher hee:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek1979    13

witam w pełmi sie zgadzam by filtrama gnesowego nie ruszać tylko mam pytanie w który miejscu zrobić ten otwór na ten nypel by go pod rozdzielacz podłączyć? bo taki sposób byłby naj mniej kosztowny

 

cały podnośnik od zetora 7011 do c 360 można założyć wszystko pasuje i sa długie dzwignie sterujące o wiele wygodniejsze niz w ursusie no i sporo wiekszy udzwig a obudowa nie peknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez Janek147
      Witajcie. 
      Od niedawna jestem posiadaczem sama explorera 70. I zauważyłem ze podnośnik samoczynnie zaczyna się podnosić. Ramiona razem z dźwignia. 
      W ciągniku wymieniłem wszystkie oleje. 
      Jak uważacie jest to jakaś awaria czy moje złe ustawienie czegoś. Spotkał się z was z takim przypadkiem. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj