mlodyrolnik21

Nowa seria Agrotron serii 5 [połączone]

Polecane posty

rafi1999    57

Obserwując ewolucje jakie zachodzą w  koncernie SDF stwierdzam że marka Deutz- Fahr powoli się zatraca kosztem włoskich komponentów i decydentów kierujących koncernem, przykładem jest cała seria 5 bo to typowo włoskie konstrukcje a z serii agrotron k pozostała tylko kabina niestety...Dla mnie osobiście DEUTZ-FAHR BEZ SILNIKA DEUTZ AG i transmisii ZF NIE JEST DEUTZ-FAHREM a prawdziwe agrotrony to seria 6 nie dla wszystkich osiągalna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jestem posiadaczem Deutz Fahra 5100C z roku 2015 i silnik jest Deutz AG 3,6l a większość podzespołów jest renomowanych firm światowych koncernów np. hydraulika i elektronika

 

 

Obserwując ewolucje jakie zachodzą w  koncernie SDF stwierdzam że marka Deutz- Fahr powoli się zatraca kosztem włoskich komponentów i decydentów kierujących koncernem, przykładem jest cała seria 5 bo to typowo włoskie konstrukcje a z serii agrotron k pozostała tylko kabina niestety...Dla mnie osobiście DEUTZ-FAHR BEZ SILNIKA DEUTZ AG i transmisii ZF NIE JEST DEUTZ-FAHREM a prawdziwe agrotrony to seria 6 nie dla wszystkich osiągalna...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafi1999    57

Seria 5 C to tylko nowy AGROFARM  z szersza o12cm kabiną, ehr-em w standardzie i nowym niemieckim silnikiem na CR z katalizatorem DOC

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Coś mi sie kojarzy, że nawet w serii 6, SDF robi swoją skrzynie (chyba tą zwykła mechaniczną) a nie ZF. Niestety to już nie te same twarde ciągniki co 15 lat temu.

 

Jestem posiadaczem Deutz Fahra 5100C z roku 2015 i silnik jest Deutz AG 3,6l a większość podzespołów jest renomowanych firm światowych koncernów np. hydraulika i elektronika

Farmtracki, ursusy czy inne tanie ciągniki tez mają markową hydraulikę i elektronikę. Nawet mosty i skrzynia mają carraro.

Edytowano przez Arek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

Ja przymierzam się do zakupu DF 5090.4 GS za 160 tys netto, wykorzytywany bedzie jako pomocnik. Zastanawiam się nad wersją ecoline jednak okazuje się zbyt mała natomiast wersja LS jest tańsza o 10 tys i jest bez elekrohydraulicznego sprzegła  co w przypadku prawdopodobnego tura jest koniecznością. Może to nie jest jakis super wybór jednak cena do jakości jest akceptowalna, ma bardzo pozytywne opinie wsród rolników którzy go kupili na temat spalania i jazdy. Mam już dużego Deutza przez co pozostanie w rodzinie obnizy koszty serwisu. Co do włoskich podzespołów, mam na podwórku same explorer 80 z 89 roku i jest wręcz identyczny w stosunku to wersji Ecoline, jesli o chodzi o budowę, dochodzi chłodnica filtry i elektronika jednak jest jakość nie spadła jestem spokojny o pracę tymi ciagnikami.

 

Wypasażeenie jakie mi zaproponowano

Silnik SDF FARMotion Tier 3B(4i) 4­cyl. Moc maks. 2000/25/CE 88 KM /65 kW.  Zbiornik paliwa: 100 l. Rewers kierunku jazdy PowerShuttle przelaczany pod obciazeniem
z systemem STOP&GO wyposazony w regulacje czulosci. Sprzeglo WOM wielotarczowe w kapieli olejowej. Komfortowe sterowanie
elektrohydrauliczne przyciskami: blokada mech. roznicowych przod+tyl, przedni naped, sprzeglo WOM.
SKRZYNIA 5­BIEGOWA Z SUPERREDUKTOREM I MINIREDUKTOREM : 30 PRZÓD + 15 TYL, FOTEL NA ZAWIESZENIU
PNEUMATYCZNYM, KLIMATYZACJA + KABINA Z SZYBERDACHEM SZKLANYM I ROLETA
PRZECIWSLONECZNA, 3­PUNKTOWY UKLAD ZAWIESZENIA Z RAMIONAMI Z ZACZEPEM
AUTOMATYCZNYM, WSPORNIK PRZEDNI OBCIAZNIKÓW Z ZACZEPEM + 8 OBCIAZNIKÓW

 

za dopłatą  5 tys skrzynia 50 km/h

 

Dla zainteresowynych konspekt z wyposażeniem serii 5

https://www.dropbox.com/s/dhnfr6k0thr6guu/DF_Seria5_zbiorcza.pdf?dl=0

 

PS mogę trochę opowiedzieć o aktualnych cenach będąc w temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z kad polecalibyscie brac deutza ? Kutno, lipno czy ciechanow? Jak u nich z serwisami, orientuje sie ktos?

Kolego ja polecam Agro-Plus Bogate k. Przasnysza :)

 

Zadzwoń to może uda mi się coś doradzić przed zakupem 29 766 63 47

Edytowano przez MariuszPisarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
    • Przez badboy27
      Dzisiaj pojawił się problem podczas pracy wspomaganie zaczęło słabo działać to znaczy działa bo jakby nie działało to bym z ładowaczem nie ukręcił ale jak wczesniej jedną ręką swobodnie kręciło sie kierownicą tak praktycznie nagle się zmieniło i trzeba dosyć mocno kręcić bo stawia opór. Nie wiem jak to jest w Deutz K90 czy ma osobną pompe do wspomagania i ona siadła bo wszystko inne działa ( ładowac, podnośnik ) czy może orbitrol. Oleju jest w skrzyni prawie max. Może ktoś miał podobne objawy to proszę o pomoc bo ciężko się jeździ
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj