Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem z odpaleniem 133.54


16 odpowiedzi na ten temat

#1 Share tonyk

tonyk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2013 - 13:52

problem z odpaleniem 133.54 Witam, dzis odpalalem traktor i po 10 sekundach zgasł, zauważyłem ze w filtrze paliwa wytrąciła sie parafina, odkręciłem filtr przeczysciłem, papką napompowąłem paliwo, ale nieodpalił.
Pytanie moje jak odpowietrzyc układ paliwowy, pomapa jest Lukas.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z odpaleniem 133.54 Dzisiaj, 08:03
  •  

#2 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 04 styczeń 2013 - 14:15

problem z odpaleniem 133.54 sruba m6 w gornej czesci pompy

Polska B

 


#3 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2013 - 14:25

problem z odpaleniem 133.54 Jak kolega wspomniał śrubka na pompie i pompujesz ręczną pompka aż poleci paliwo. Potem zakręcasz i luzujesz przewody przy wtryskach, przynajmniej na jednym i kręcisz rozrusznikiem. Jak poleci paliwo dokręcasz i palisz.

#4 Share tonyk

tonyk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2013 - 15:44

problem z odpaleniem 133.54 oki dzieki za pomoc, moglibyście mi zaznaczyć którą dokładnie bo na górze pompy mam tam dwie śróbki z blombami to chyba lepiej ich nie ruszac?
zanim przystąpie do odpowietrzania wymienie ten filtr paliwa na nowy, zeby było wszystko git.

Załączone miniaturki

  • IMAG0686.jpg

Edytowany przez tonyk, 04 styczeń 2013 - 19:15.


#5 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2013 - 17:02

problem z odpaleniem 133.54 Nad tabliczką znamionową pompy masz dwie śrubki wkręcone, jedna nad drugą. Jeśli się nie mylę to obie są do odpowietrzania.
Ale wystarczy poluzować tę górną.

#6 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 04 styczeń 2013 - 17:40

problem z odpaleniem 133.54 w naszej jest tylko ta na boku, wiec tylko ta sie odkreca, ine ma potrzeby odkrecania wtryskow, bo i tak zlapie

Polska B

 


#7 Share atomik

atomik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 04 styczeń 2013 - 18:30

problem z odpaleniem 133.54 jeżeli przewód już będziesz luzował to ten położony najwyżej
wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania
dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy
jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

#8 Share tonyk

tonyk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2013 - 19:40

problem z odpaleniem 133.54 Dzieki za pomoc, dopiero zaczynam przygode z Renault, więc sie wszystkeigo uczę;)
Jutro zajadę do Korbanków po filtr i zrobię jak piszecie.
Jak pomoże to następnym etapem bedzie wymiana oleju i filtrów. Tak przy okazji spytam czy od hydrauliki są 2 filtry (jeden na bloku, a jeden nadole przy misie przepływowy)?

#9 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 04 styczeń 2013 - 19:56

problem z odpaleniem 133.54 zalezy jaka masz wersje kolego z polbiegami irewersem czy nie
znalazłem to czego szukałem ..:)))

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z odpaleniem 133.54 Dzisiaj, 08:03
  •  

#10 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 04 styczeń 2013 - 20:05

problem z odpaleniem 133.54 lepiej nie jedz do kobranka, bo cena bedzie kosmiczna, a filtry paliwowe sa takei same w wiekszosci silnikow, jesli masz 2 to takie ida rowniez do perkinsa 3 albo 4
kolega z jakiego woj. ???

Polska B

 


#11 Share tonyk

tonyk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2013 - 20:12

problem z odpaleniem 133.54 Mam zwykła skrzynie bez półbiegów 40 km/h,i rewers mechaniczny, klimatyzacja, ehr, zaczep hitch i pare jeszcze pierdółek.
Filtr paliwowy mam jeden, taki z plastikowym odstojnikiem. A jestem w warminsko-mazurskiego.

Bede miał do Was jeszcze pare pytań, ale nie o wszystko bede pytał w jednym temacie.

Edytowany przez tonyk, 04 styczeń 2013 - 20:21.


#12 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 04 styczeń 2013 - 21:39

problem z odpaleniem 133.54 pytam, bo gdybyś miał to wersje z pólbiegami miałbyś dwa wkłady filtrujące pod cisnieniem i dwa fitlry przepływowe, a jak jest u Ciebie to musiałbym jechać do kolegi i podpatrzeć , a co do filtra paliwa to u mnie pasuje WP 40-5 , kosztuje parenasie złotych. ps renie łatwo się odpowietrza , troszkę pompowania pompką chwilę kręcenia i chodzi, a z mf to powodzenia godzina jak nic

Edytowany przez piciaj, 04 styczeń 2013 - 21:53.

znalazłem to czego szukałem ..:)))

#13 Share tonyk

tonyk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2013 - 21:52

problem z odpaleniem 133.54 ja widziałem jeden pod ciśnieniem i jeden na dole przepływowy i rozumiem ze wiecej od hydrauliki niema?
sugerujsze ze niema wiekszego sensu wydawac kase na filtr paliwa z serwisu? bo moze i faktycznie wystarczy filtron.

#14 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 04 styczeń 2013 - 21:58

problem z odpaleniem 133.54 w zupełności, jeśli już to możesz delphi lub knecht dobrać w motoryzacyjnym z częściami do aut tam jak będzie ktoś bystry to Ci dopasuje, ale nie wiem czy warto, więcej filtrów nie ma , pytaj o co chcesz :)
znalazłem to czego szukałem ..:)))

#15 Share pamo84

pamo84

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo i co z nim związane . Maszyny rolnicze i budowlane.Stolarstwo. Militaria

Napisany 05 styczeń 2013 - 09:46

problem z odpaleniem 133.54 w 120.54 to jest tak że w pompce zasilającej jest jeszcze takie sitko i tam najczęściej blokuje się paliwo poprostu trzeba to czyścić co jakiś czas odkręć tą śrubkę na wierzchu pompki zasilającej zdejmij dekielek i zobacz co i jak a z olejem w skrzyni to znowu taki motyw że są dwa filtry tak jak mówisz i jeszcze takie sitko tam gdzie ta rura zasilająca wychodzi ze skrzyni chyba żę ktoś tam już paluchy wtykał i to usunął. Zaznaczam że pisze na podstawie Reno 120.54 ale w 133 powinno być tak samo

#16 Share tonyk

tonyk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2013 - 13:54

problem z odpaleniem 133.54 Kupiłem dziś filtr WP 40-5 koszt 15 zł. Odkręciłem tą pokrywkę od pompki i faktycznie sitko było całe zalepione jakby błotem, przemyłem i jak nowe. Pozostało odpowietrzyc i jazda.

Zrobiłem jak pisaliście i wszystko jest ok. Odkręciłem na początku dwa wtryski pokręciłem rozrusznikiem paliwo poszło, zakręciłem je. Odpaliłem ale strasznie nierówno chodził. Postanowiłem odkręcic wszystkie, ale udało mi sie tylko 5 bo do jednego miałem słabe dojscie, paliwo poszło i chodzi teraz pięknie.
Mam jeszcze jedno pytanie, po tym jak wylało mi paliwo przy wtryskiwaczu zauważyłem ze tak jakby babluje przy nim powietrze, co moze byc nie tak?

Edytowany przez tonyk, 11 styczeń 2013 - 10:25.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z odpaleniem 133.54 Dzisiaj, 08:03
  •  

#17 Share radzio445

radzio445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 wrzesień 2013 - 14:39

problem z odpaleniem 133.54 Koledzy czy w renault 103.14 znajdują się zaworki zwrotne paliwa ? jeśli tak to gdzie ? A przy okazji chciałem też zapytać co może być przyczyną słabego odpalania ? Z góry dzięki za odp :)

Podobne tematy odpaleniem 13354