Skocz do zawartości

Ciągnik na 30 ha


1186 odpowiedzi na ten temat

#701 Share perk3p

perk3p

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mińsk maz
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze

Napisany 19 lipiec 2012 - 12:19

Ciągnik na 30 ha muj wuj ma case cs tylko cs86 i pracuje na 25 ha i sprawdza sie znakomicie jeszcze w zime do warszawy jeździ odsnierzać ciagnik sturem chodzi jest super
Szlachta jeździ zetorem

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik na 30 ha Dzisiaj, 20:01
  •  

#702 Share Fartrac675dt

Fartrac675dt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 560 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mrągowo
  • Zainteresowania:;) dziewczyny , rolnictwo , ciągniki

Napisany 19 lipiec 2012 - 12:49

Ciągnik na 30 ha A na co ci taki bydlak 130 na 30 ha ??

#703 Share sports2011

sports2011

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 lipiec 2012 - 15:53

Ciągnik na 30 ha A bo ja wiem czy taki bydlak;) Agregat uprawowo siewny i 4 skibowka troche lepiej jak mocniejszy;) Moze z mniejsza moca jakis case znacie co wezmie bez problemu taki sprzet;)

Case cs 86 Chyba za słaby do agragatu uprawowo siewnego? tylko 85 km

#704 Share Fartrac675dt

Fartrac675dt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 560 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mrągowo
  • Zainteresowania:;) dziewczyny , rolnictwo , ciągniki

Napisany 19 lipiec 2012 - 17:40

Ciągnik na 30 ha A to tylko tego case masz na oku czy coś innego jeszcze szukasz ?? no jak do tego agregatu i pługa to może być ;)

Tak z wygladu ładny jak patrze używki no mocy troche ma ale o spalaniu ci nie doradze no i 8000tyś to trochę jest ale z pierwszej ręki czy od jakiegoś następnego posiadacza ??

#705 Share sports2011

sports2011

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 lipiec 2012 - 17:46

Ciągnik na 30 ha Mam na oku;) słyszałem ze case sa bardzo dobre ale chciałbym sie upewnic co spolecznosc agro foto na to;) jednak to juz 10 latek i troche ma przerobione i boje sie ze juz bedzie zuzyty.ale jak masz jakies inne propozycje to dawaj;)

A ten case to wypatrzyłem w komisie.

#706 Share Fartrac675dt

Fartrac675dt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 560 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mrągowo
  • Zainteresowania:;) dziewczyny , rolnictwo , ciągniki

Napisany 20 lipiec 2012 - 11:32

Ciągnik na 30 ha a z Zetorów coś ?? 12245 ??

#707 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 20 lipiec 2012 - 11:56

Ciągnik na 30 ha do 30ha case 130KM lub zetor 12245 który ma chyba 120KM?
W 4 dni chcecie porobić wszystkie uprawy i potem ciągnik będzie stał i rdzewiał bo nic więcej nim nie zrobicie? Spore są i manewrowność raczej nie jest rewelacyjna a pamietajcie że jeżeli ktoś nie ma zwierzątek a ma tylko 30ha upraw to po uprawach sprzet aby nie stał trzeba znaleźć mu inne zajęcia.
Ja przy 30ha mam Z10145 i MTZ952.3, no i ciapka który nakręci rocznie max 100mtg. Upraw bezorkowych nie stosuję z różnych powodów więc agregat i siewnik w jednym przejeździe mi nie jest potrzebny (a tylko tym usprawiedliwiałbym zapotrzebowanie na większą moc).
Sterowność 4 garowca jest lepsza niż 6cio. Poza tym karmić cały czasz 6 garków nawet przy prostych pracach to jednak różnica w spalaniu wyjdzie.
Nie żebym namawiał tutaj do zakupu zetora czy MTZ. Każdy kupuje taką markę na jaką go stać i jaką potrzebuje do prac w swoim gospodarstwie jednak duży zapas mocy nie wiem czy jest wskazany.
Ja gdybym teraz nawet miał dobrać z 10ha to pozostałbym przy tym układzie ciągników co mam czyli dwa o zbliżonej mocy około 90-95KM.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#708 Share bocecek087

bocecek087

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 487 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LBI

Napisany 20 lipiec 2012 - 12:35

Ciągnik na 30 ha kolega wyzej ma racje wzrost gospodarstwa o 10ha nie jest jakimś takim dużym wzrostem zeby automatycznie wymieniać i zwiekaszać sprzet to jest raptem dzien może 2 dni wiecej pracy

#709 Share Fartrac675dt

Fartrac675dt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 560 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mrągowo
  • Zainteresowania:;) dziewczyny , rolnictwo , ciągniki

Napisany 20 lipiec 2012 - 13:39

Ciągnik na 30 ha Masz racje lepiej dopasować maszyny do ciągnika niż ciągnik do maszyn ja na swoich ja na swoim gosp 56 ha . posiadam 60km 75km i 85 km bo jak narazie 120mi nie potrzeba takie 100 to narazie maks

#710 Share sports2011

sports2011

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 lipiec 2012 - 22:37

Ciągnik na 30 ha Chyba faktycznie musze sie zastanowic nad czyms słabszym i racja 4 garowy duzo mniej spali mysle ze 100 km to juz i tak wystarczjaco.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik na 30 ha Dzisiaj, 20:01
  •  

#711 Share bocecek087

bocecek087

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 487 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LBI

Napisany 21 lipiec 2012 - 07:10

Ciągnik na 30 ha nie sztuka jest kupic duzy ciagnik sztuką jet mu tak zorganizować prace zeby był wykorzystywany jak jaj wiecej a nie tylko 100mth w roku

#712 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 21 lipiec 2012 - 08:49

Ciągnik na 30 ha to nie jest tak że 6cio garowy więcej spali - przy pełnym obciążeniu i na ilość zrobionej roboty spali mniej tylko trzeba pomyśleć jakie prace ma wykonać i jeżeli przez 10 miesięcy ma stać, półtora miesiąca tylko pyrkać bo lekkie prace a przez tydzień tylko ciężko robić to ekonomicznie on będzie wykorzystany tylko przez ten tydzień.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#713 Share piotrekzajaczkowski

piotrekzajaczkowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Leśniowice

Napisany 30 lipiec 2012 - 14:56

Ciągnik na 30 ha Witam wszystkich.

Najpierw trochę o moim gospodarstwie.
Posiadam 24,5ha ornego przeważające ziemie ciężkie i bardzo ciężkie, planuje ciągle je powiększać. Obrabiam to Same Taurus 60 (lekkie prace, pryskanie, rozsiewanie nawozu), MTZ 82 (cięższe prace ) i juz nie daje rady MTZ-tem tego obrobić bo jak orka idze na cztery skiby i w półtorej godziny hektar to jest luks ale to tylko na dwóch hektarach a reszta to trzy skiby i dwie i pół do trzech godzin hektar.

Dlatego przymierzam sie do kupna ciągnika o mocy w przedziale 110 - 150 KM i kwocie do 60 tyś zł.
Biore pod uwagę cztery marki MASSEY FERGUSON, SAME, NEW HOLLAND i CASE, choć bardziej obstawiałbym NEW HOOLANDA i CASE.

Co byście mi polecili, i dlaczego?

Edytowany przez piotrekzajaczkowski, 30 lipiec 2012 - 16:23.


#714 Share hadler

hadler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 sierpień 2012 - 15:10

Ciągnik na 30 ha New hollanda będzie cięzko znaleźć do 60 tyś. o takiej mocy. Fergusona seri 31xx i 36xx oraz case 51xx łatwiej znaleźć w dobrym stanie. Myślę że wszystkie marki oferują podobny komfort a czy będą awaryjne to juz ależy w jakim stanie kupisz i ile będzie ciągnik miał nakręconych godzin ;)

#715 Share piotrekzajaczkowski

piotrekzajaczkowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Leśniowice

Napisany 02 sierpień 2012 - 06:47

Ciągnik na 30 ha Facet z naszych okolic kupił New Hollanda 150KM z 2000r za 67tyś. myśle że może coś znajdę.

Podobno Case są lekkie, i jak niema obciążników to będzie ciężko z cięższym sprzętem.
A co powiecie o MASSEY FERGUSON od początku o nim myślałem, lata 90-94 są tańsze ale i po 95 można kupić coś w tych pieniądzach.
Tylko czy warto?

#716 Share wlkpmder

wlkpmder

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 737 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:polska

Napisany 02 sierpień 2012 - 06:56

Ciągnik na 30 ha MASSEY FERGUSON rozsądny wybór idzie poszukać konkretnej maszyny przede wszystkim prosty i oszczędny ciągnik ale new hollandem i casem nie jeździłem wiedz sie na ten temat nie wypowiadam

#717 Share Fartrac675dt

Fartrac675dt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 560 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mrągowo
  • Zainteresowania:;) dziewczyny , rolnictwo , ciągniki

Napisany 02 sierpień 2012 - 07:10

Ciągnik na 30 ha U mnie kumpel w naprawę Masseya Fergusona włożył 25tyś poprawka przy pompie hydraulicznej ztarte trybki , czyszczone przewody , dzięki jakiejś tam awarii nie chodziły ani biegi ani skret ani podnośnik bo siadł jeden podzespół i wpakował w niego naprawę 25tyś bo musiał wzywać z komputerem fachowców z drugiej strony polski a ciągnik powiem że nie jest młody około 15 lat i około 120 koni

#718 Share hadler

hadler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 sierpień 2012 - 10:57

Ciągnik na 30 ha

U mnie kumpel w naprawę Masseya Fergusona włożył 25tyś poprawka przy pompie hydraulicznej ztarte trybki , czyszczone przewody , dzięki jakiejś tam awarii nie chodziły ani biegi ani skret ani podnośnik bo siadł jeden podzespół i wpakował w niego naprawę 25tyś bo musiał wzywać z komputerem fachowców z drugiej strony polski a ciągnik powiem że nie jest młody około 15 lat i około 120 koni


I co Twoja wypowiedź wnosi do tematu ? Wszyscy wiedzą że jak się kupuje używany ciągnik to mogą się zdażać mniejsze lub większe awarie czy to będzie mf, jd, case i nawet ten "wspaniały" fendt. Bezawaryjne to są tylko maszyny stojące w "salonach", a gdy już z niego wyjadą, to wszystko się może zdażyć ;D
Uważam, że pisanie "ile ktoś tam dał za naprawę czegos tam" jest bez sensu.

#719 Share Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2638 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury Mrągowo

Napisany 02 sierpień 2012 - 11:43

Ciągnik na 30 ha To wnosi do tematu, że kupujący wie w razie awarii jakie kolosalne są ceny za części i remont.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik na 30 ha Dzisiaj, 20:01
  •  

#720 Share hadler

hadler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 sierpień 2012 - 12:04

Ciągnik na 30 ha O ile mi wiadomo to ferguson ma jedne z tańszych części z zachodnich maszyn i wcale nie są to jakoś awaryjne ciągniki.

Podobne tematy ciagnik zetor czy case 30ha ciągnik 95-115km zetor case jaki ciagnik na 30 hektarow