DaMiAn914

Ładowacz czołowy w Ursusie 914 i pochodnych

Polecane posty

4368764    0

No nie wiem jakoś na MTZ-a to mnie nie ciągnie chociaż zwrotniejszy mógłby być. A co do ciągników bez przodu z turem w zimowych warunkach to wiem co to za ból ma c-360 z turem to od balotu nie mogę odjechać i wtedy trzeba zapalać drugiego aby go wyciągnął. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

Mam 914 przy turze i sie dobrze sprawuje:) Jego plusem jest to że na prawej dzwigni sobie "3" ustawie i wtedy mam na lewej dzwigni taki niby mechaniczny rewers :) jednak minus to suche sprzęgło które jest niestety mało trwałe ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja uważam że ursus 914 jest wystarczająco zwrotny bo ostatnio miałem szansę sobie takim pojeździć a na co dzień u siebie bujam się zetorem crystalem 12045 i myśle że 914 będzie się dobrze sprawował przy turze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4368764    0

A właśnie jak u was w chodzą biegi bo u mnie w 1224 to jak wyczujesz to nawet dość idzie ale jak nie trafisz w odpowiednim momencie to szkoda gadać. Musisz czekać aż się zatrzymie bo inaczej tylko zgrzyt...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13

Taki urok tych ciągników :) kiedyś w 902 miałem całkiem padniętą skrzynie, biegi wyskakiwały i strasznie zgrzytały , w zetorze 10045 było trochę lepiej , obecnie w ursusie 1224 wydaje mi się że skrzynia jest w bardzo dobrym stanie biegi znacznie mniej zgrzytają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawi    0

murtek3 napisał:

 

Każdy ciągnik nadaje się do przyczepienia TURa. Jednak zależy to od tego, ile będziesz miał z nim roboty. Najlepszy byłby jakiś ciągniczek z rewersem i oczywiście z przednim napędem. Według mnie lepszy byłby do tego MTZ, gdyż jest zwrotniejszy. Tylko nie MTZ do tura mój sąsiad ma go w turze i co 3 miesiące idzie mu sprzęgło.Bo wiadomo jak się wozi big bagi to się używa tzw.półsprzęgla.Mtz nigdy do tura!!!!!!1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macursus    122

Tak ursus 914 nadaje sie do tura. Po pierwsze jest wzrotny niz 6-cylindrowe, udzwig w swojm turze mam 1,5t i 914-tka daje rade to podniesc. Polecam ten ciagnik zwłoszcza do tura. Ale jak bys kupywał to lepeiej kup model po 90 roku, zawsze inny wyglad od starszych modeli a i gruby dach.


Claas Tucano-500 tyś,John deere -400tyś, DF - 350 tyś -- Koszenie Bizonem przy otwartych oknach-BEZCENNE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13

To zależy co ci się trafi jeśli będziesz miał w kupnie takiego co ci się spodoba to bierz, bez różnicy czy ma tura czy nie bo zawsze można dokupić ;) tyle ze nowy to nowy, używany może być już trochę zużyty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawi    0

ciężki ursus i tur to super zestaw tanie części,rewers,ciężki tył z (kompletem obciążników) więc nie trzeba zakładać przeciw wagi fakt komfort mniejszy niż w zachodnich. mam U914 jest to super ciągnik, tura niemam ale planuję zamontować go i pompę 55l/min i orbitrol a na koniec do tura to tylko 4x4 najwyżej że masz tylko zamiar zwarzać słomę wtedy to nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petes    0

Tak jak koledzy piszą ciągniki typu 914, 385A, 1014 są najlepsze do tura. Ponieważ:

1 Mają ciężki tył (jeśli są obciążniki)

2 Są zwrotnie (co prawda nie tak jak jakiś 5211)

3 Mocne silne (silnik, pompa)

4 Stabilne (przez cały okres użytkowania 1rok tylko raz stracił przyczepność kuł tylnych co groziło wywróceniem zestawu na dosyć znacznym stoku przy zjeździe z góry i po lekkim skosie w łyżką pełną mokrej gliny. A tak jest ok baloty niepodsuszone z żyta i motylkowych 170x120 waga blisko tony w zimie na lodzie na przednim napędzie wyjedzie wszędzie nawozy po 1t zrzucam i jest ok. Raz próbowałem bez przedniego z turem to czasami styka lekki stok i trawa mokra i ruszy nie umie jeśli jest przodem w dół)

5 i tak jak koledzy pisali rewers 3 i polowe i R.

 

JA osobiście pisałem o 1014

 

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

ja użytkuje 914 z turem i w pełni popieram wypowiedz kolegi wyżej. Ciagnik dociązony i nie ma problemu z przeważaniem, zwrotnośc jak dl mnie jest wystarczająca i po tonie na raz spokojnie mozna brac;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

My mamy ładowacz od ponad 10 lat na 914, przerzucił w swej karierze kilka tysięcy ton zboża, poza tym różnej maści materiały budowlane, o oborniku i wapnie nie wspominając. Jedynie, jak ojczulek ładował płyty betonowe to montował z tyłu skrzynkę z kamieniami(około 200-300kg). Trzeba uważać z napędem bo przy długim użytkowaniu lubi szarpać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal11195    7

Witam koledzy, mam taki proble. Jakjes pol roku temu zakupilem tura z metal-fachu do ursusa 1014.Od tego czasu zaczely sioe problemy, rozne nieszczelnosci , ale z ytym sobie dalem rade. ale o co chodzi. przez te pol roku skrzynia rozkrecila mi sie 3-4 razy. popuszczaja srubi i ma luz. moze macie jakis pomysl aby temu zapobiec?? od razu powiem ze sruby byly wkrecane na rozne kleje i nic to nie daje. Mieliscie takie problemy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

musisz sobie zrobić ramę do tura, tzn od zwolnic do ramy pomocniczej i powiesić na tym tura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Załóż nowe śruby na klej i kawałek druta dospawaj do każdej śruby, połącz je drutem.

 

Kiedyś tak zrobiłem znajomemu w 360-3p kolumna kierownicza mu się odkręcała co chwile. To wkręciłem śruby tak. zamoczyłem w oleju i posypałem solą kuchenną i tak wkręciłem. Więcej się nie odkręciły.Sól się krystalizuję a olej jest po to żeby później odkręciło się. Ale już ponad 20 lat się nie odkręciło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal11195    7

ale w kolumnie to nie ma takich obciazen jak na skrzyni , przeciez tam idzie cala sila , a co do tej soli to pozniej sie kluczem odkreca??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

No co ja tura niema bo nietpotrzeba mi bo mam cyklopa ale znajomy zrobił ramę taka pod skrzynia pośrednia skrzynią z 2 ceowników i skręcił silnik z obudową tylnego mostu i zabawa się skończyła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Odradzam sól ...Mój dziadek zrobił tak w ursusie jak pracował w skr ,tzn,wkręcił śruby od zwolnic.No i tego ursusa kupił jego kolega jak musiał odkręcić zwolennice to śruby się urywały potem musiał wywalić korpusy :lol: ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

a czemu do wywalenia idzie wziąć na maszynę wytaczarkę czy coś i wywiercić dziurkę w szpilkach czy w tych śrubach i lewoskrętnym gwintownikiem i ja wyciągniesz lub wywiercić i reparaturki dać na gwincie ale schodź nie wiem jak to by było ale lewoskrętnym gwintownikiem lepiej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWKUB    1

Witam koledzy, mam taki proble. Jakjes pol roku temu zakupilem tura z metal-fachu do ursusa 1014.Od tego czasu zaczely sioe problemy, rozne nieszczelnosci , ale z ytym sobie dalem rade. ale o co chodzi. przez te pol roku skrzynia rozkrecila mi sie 3-4 razy. popuszczaja srubi i ma luz. moze macie jakis pomysl aby temu zapobiec?? od razu powiem ze sruby byly wkrecane na rozne kleje i nic to nie daje. Mieliscie takie problemy ??

To trochę badziewny ten TUR, w naszym z warfamy orginalnie pod mocowaniem do półramy puszczone są dwa grube płaskowniki łączące mocowanie z tyłem, przykręcone do zwolnic. Obejrzyj se na ich stronie, jest tam schemat, dzięki któremu może uda ci się takie coś zrobić, bo inaczej nie dojdziesz końca.

Edytowano przez PAWKUB

Steyr 6140, Zetor 12045 i 10145 oraz Ursus C-360 to moja ekipa do pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal11195    7

kolego ja mam do zwolnic takie 2 porzadne sztangi metalu orginalne , chodzi o to ze sie skrzynia rozkreca, ale juz doszlem skladu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
art1224    59

Miałem ten sam problem w 1224 z tym turem tyle że 2- 3 razy w tygodniu musiałem skręcać skrzynie :blink:

Edytowano przez art1224

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj