Zaloguj się, aby obserwować  
MaTiOs95

Różnica pomiędzy 8245, 9245, 10245

Polecane posty

MaTiOs95    0

Witam.

Mam zetora 8245 i planowany jest remont silnika, i może by okazji można by było zwiększyć jego moc na 90km albo 100km.

Tylko nie wiem czym się różni 9245 a 10245 chodzi mi o silnik, i co trzeba zmienić aby mój 8245 miał 90km lub 100km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MaTiOs95    0

Sorki za tak głupie dla was pytanie zapewne, ale po prostu dopiero zacząłem się interesować silnikami diesla :pp.

Jak się zmienia dawkę paliwa?

Droga jest taka zmiana?

I jak z rozbiórką do zmiany dawki?

I jak dobrze dobrać dawkę paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Zmiany [regulacji] dokonuje się w pompie wtryskowej. Czasami trzeba też wymienić wtryskiwacze na wydajniejsze, wszystko zależy ile chce się zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Przeregulowanie pompy u dobrego pompiarza to jakieś 150- 250 zł.U parciarza z 50-100. Tak to sam w domu możesz sobie podciągnąć.

Wyciąga się pompę i zawozi do zakładu tym zajmującego się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter333
      Witam, mam Zetora 16245 niedawno kupionego i ostatnio zauważyłem że z przodu ma opony 14.9-28 a z tyłu 20.8-38. wszystko jest w porządku czy trzeba zmienić rozmiary, jak to wygląda?
    • Przez Arabs
      Witam mam problem z zetorem forterra 11441 a mianowicie ostatnio wymienialiśmy komplet sprzęgła czyli koło zamachowe docisk tarcze + łożysko oporowe było wymieniane 4 miesiące wstecz, i jest problem tego typu że sprzęgło się ślizg ale to tak że traktor na 4 biegu nie może się uciągnąć. Próbowaliśmy już zmieniać docisk na inny bo myśleliśmy że jest trefne kombinowaliśmy z rodzajem tarczy nawet przetoczylismy 0.6mm koło zamachowe z myślą że po przetoczeniu słoneczko bardziej wyjdzie i docisk będzie mocniejszy ale nic z tego po tym zabiegu jest w sumie jeszcze gorzej. Sprzęgło nie jest podparte bo mamy około 1cm luzu na wysprzegliku a właśnie tak się zachowuje jakby było podparte. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu bo traktor już był rozjeżdżany 3 razy i dalej nie ma efektów 
      Edit. Zapomniałem dodać że na sloneczku powstaje taki jakby nierówny ślad po pracy łożyska oporowego ten odcisk nie jest równomierny tylko w dwóch punktach ewidetnie jest mocniej zaciskane 
    • Przez wrysiek
      Witam tak jak w tytule chciałbym dowiedzieć się jakie są zasadnicze różnice pomiędzy zetorem 8011 a 8111?
      Tylko nazwą czy coś bardziej mechanicznie?
    • Przez Latashi
      Witam, mam problem z moim zetorem. Otóż, po ponad godzinnej pracy gdy olej jest już gorący traktor jeździ tak jak na żółwiu mimo że jest włączony zająć. Dopiero po dodaniu więcej gazu podczas prac polowych lub dłuzszyk rozpędzeniu jedzie normalnie na zającu. Zalany olej hydrauliczny przekładniowy. Gdzie szukać przyczyny? Dolać więcej oleju , czy problem jest z tarczkami?
    • Przez Piter333
      Witam, panowie od czego jest ta czerwona kontrolka? Zetor 16245. Pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj