Polecane posty

mtracz    76

Włączniki od C-360 nie będą tak szybko siadać, są dość trwałe. A koszt wymiany gdyby któryś szwankował jest i tak mniejszy od stacyjki. W sklepie 10-12zł, a dwa na raz się raczej nie popsują.

Tylko w sklepie pilnuj żeby nie dali przycisku od klaksonu bo ma mniejszy amperaż.

Ja bym stacyjkę zostawił, tylko się do niej dopiął.

Będziesz mieć dwa przyciski to i tak nie zmieszczą się dwa w jedna dziurę po stacyjce, a otwór po stacyjce jest większy od jednego przycisku. Na desce masz jeszcze miejsce tylko ładnie rozplanować.

Nie jestem pewien co do opornika świec żarowych, ale wydaje mi się że nadal występuje. co komplikuje trochę sprawę.

Może na razie grzanie świec zostaw przez stacyjkę, chyba że już ta funkcja nie działa.

Świece sprawdziłeś czy działają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

Świece sprawdzałem i niestety nie grzeją-w sumie i tak ich nie używałem całą zimę, bo nie było potrzeby ale gdyby podgrzać to chyba jakiś plus tego będzie? Dodam, że mam 2 w głowicach, bo to nowszy typ-dadzą one dużo?

Czyli najlepiej kupić 2 nowe i zamontować?

Stacyjke póki co zostawie, bo zima sie kończy a w lecie sie jej chyba nic nie będzie robiło... W tą pustą luke chciałem zamontować woltomierz-może wiesz jak to zrobić najlepiej?

A z przełącznikami będę przygotowany jakby w przyszłą zime znów stacyjke szlak trafił...

I dzięki za pomoc z góry ;)


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Świece w głowicy mogą się przydać. Ze starości pewnie padły, zwarcie może robią i dlatego stacyjka pada.

 

Ej... Ty długo kręcisz zimą, bo masz niesprawne świece i dlatego palisz stacyjki :lol:


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

E jak długo-zobacz jak króciutko mi kręci przy -7 na filmiku tylko że ja go często odpalam w zime, bo niemal codziennie i pewnie od tego...


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To co zrobiłeś, że odpala lepiej z kluczyka z koro stacyjki nie zmieniłeś?

Sprawdziłeś czy nie ma opornika do świec żarowych?

Świece na pewno pomagają. Te akurat grzeją w komorze spalania, powietrze w niej, a zwłaszcza wtryśnięte paliwo co ma zapewnić jego lepszy zapłon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    458

Mój rusek ma jedną świecę żarową (stary typ) i powiem że bardzo ułatwia rozruch. Nie mam jej podpiętej do instalacji, grzeję ją małym prostownikiem. Rozrusznik mam po regeneracji, aku 165ah 3-letnie, przy -15 nie ma problemu z rozruchem. Dodam też, że silnik 700mth po remoncie, pompa wtryskowa też po regeneracji.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Dokładnie potwierdzam to co powyżej. W starym typie jedna świeca w kolektorze czyni cuda np.przy -7 z użyciem świecy zapali po jednym 2 obrotach a bez świecy może z 6-7 obrotów. Jeszcze zależy czy to w garażu ta tem czy na dworze. A co dopiero jak ty masz dwie świece bezpośrednio w komorze to musi dopiero dobrze pomagać.

Ze świecami to tak jak na tymTwoim filmiku zapalił by pewnie z jednego obrotu :)

Edytowano przez Witek2010

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

No stacyjke wymieniłem na tą nową ze sklepu ale to pewnie będzie ten sam szajs co rok temu tylko, że odpala normalnie jak na tym filmiku...

 

 

Zrobie z nimi...


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ja mam w t 25 jedną świece ale do - 15 jej nie używam w garażu.Mam rozrusznik r 11 od c 360 a akumulatory maja 7 rok i odpala na za 3 obrotem silnika beż odprężnika.przy - 25 to już do aku prostownik na 15-20 minut i świeca koło 60 sekund i pali od strzała.Silnik 1000 motogodzin od remontu ale teraz od dwóch lat liczy te motogodziny jak mu się chcę.Nawet jedną na dzień tylko przeżuci a pompa po przeglądzie sekcja od nowości czyli od 1989 roku koło 10000 tyś ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

zadziwia mnie praca tego silnika na+ oczywiscie. Ja sie nasluchalem swojego dzwonienia przez tyle lat. Az pojechalem po tego drugiego, a tu odpalam i cisza, tylko odglos powietrza wchodzacego filtrem i wychodzacego tlumikiem :D A wez sprawdz kiedy jakie natezenie pradu idzie przez stacyjke przy zapalaniu.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAMIANT25    2

panowie doradzcie mi . kupiłem rozrusznik nowy jubana założyłem raz przekręcił i cisza słychać tylko stukanie w takiej puszce pod deską rozdzielczą co się mogło stać? na starym rozruszniku kręci powoli ale kręci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102
DAMIANT25    2

ale jak założę stary rozrusznik to kręci i zapali. może ten rozrusznik jubana jest wadliwy? tak w tej puszce stuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Twój test z podmianą rozruszników wszystko wyjaśnia. :)

Przekaźnik nie jest winny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Spróbuj go odpalić na krótko,jeśli nadal będzie stukać to niestety ale wadliwy rozrusznik Ci sprzedali,

 

Pozdrawiam

Edytowano przez Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-25a2    0

Panowie mam problem , Mój rozrusznik nie chce kręcić cewka odbija a rozrusznik nie chce kręcić co mam zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2    0

Panowie mam problem , Mój rozrusznik nie chce kręcić cewka odbija a rozrusznik nie chce kręcić co mam zrobić

 

zdemontuj z ciagnika i probuje go na sucho bez obciazenia tzn masa na obudowe plus na automat i cienki kabelkienna wsuwnke i dotknij plusa i zobaczy czy automat wysuwa sie i włacza sie wirnik jak nie to automat jest uszkodzony....

 

tylko rozrusznik wkrec imadło bo moze ci sie stac jak umnie ze go poderwie z ziemi musisz byc umocowanyw imadle lub stan na nim jedna noga....

 

ale jak założę stary rozrusznik to kręci i zapali. może ten rozrusznik jubana jest wadliwy? tak w tej puszce stuka.

jak zdemontujesz i sprobujesz na sucho bez obciazenia to kreci normalnie czy tez ma problemy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    458

Panowie mam problem , Mój rozrusznik nie chce kręcić cewka odbija a rozrusznik nie chce kręcić co mam zrobić

U mnie przy oryginalnym rozruszniku tak było jak akumulatory dogorywały, więc spróbuj je naładować, to na pewno nie zaszkodzi.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-25a2    0
Napisano (edytowany)

PANOWIE WIECIE CO SIĘ STAŁO ROZKRĘCIŁEM ROZRUSZNIK I OKAZAŁO SIE ŻE W ŚRODKU ŁOŻYSKO SIĘ ROZWALIŁO I ZABLOKOWAŁO CAŁY ROZRUSZNIK ŻE NIE MÓGŁ KRĘCIĆ TERAZ ZAŁOŻYŁEM NOWE ŁOŻYSKO I GO PRZECIŚCIŁEM I CHODZI ELEGANCKO

 

Nie piszemy z włączonym Caps Lockiem

Edytowano przez razor275

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klama958    27

Witam. Podepne się pod temat bo instalacja w rusku mnie dziś pokonała. Zaczeło się chyba od tego że padła stacyjka. Wymienili na nowa i potem troche porobili i zaczęło sie kopcić spod deski rozdzielczej a dokładnie chyba z tego opornika swiecy żarowej. Drugi problem pojawił się przy odpalaniu, zapalił i coś podawało prad na rozrusznik. Po odkreceniu przewodu zapalania od cewki i odpaleniu na krótko, co chwile na tym przewodzie pojawiało się napięcie. Podejrzenia padły na przekaznik rozrusznika, lecz po wymianie go 3 razy odpalił normalnie i potem znowu to samo. Zapali lecz rozrusznik dalej kreci. Na krótko odpala normalnie, ale musi być odłączony przewód przy rozruszniku bo tak to dalej to samo. Dzisiaj chciałem ominąc ten przekaznik, tylko chyba w zły sposób, bo podłączyłem razem przewody od stacyjki i ten co z przekaznika idzie na rozrusznik. Raz odpalił normalnie a potem przy zapalaniu tylko słychać pod deska jakby przekaznik i nie kręci. Swiatła tez jakby zgineły. Co spierdzieliłem dodatkowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ist
      Zmieniłem prześwit ze zmniejszonego na normalny. Przełożyłem zwolnice na 45°, wszystko wg instrukcji. Koła jeszcze nie założone ale po skręceniu wszystkiego pojawił się dziwny objaw - piasty się nie kręcą tzn nie można ich przekręcić ręką, wcześniej wydaje mi się ze chodziły bardzo lekko. Zakreciłem trochę na rozruszniku, na włączonym biegu i jedna piasta się obraca druga stoi. Po ruszeniu (z czuciem) przez rure zaczyna się kręcić a druga staje (zatrzymuje się tak że przy zakreceniu na rozruszniku już kreci się ta druga). Czy to jest normalne? Czy coś źle złożyłem? Zwolnice wróciły do pochwy względnie lekko co prawdopodobie oznacza że frez dobrze trafił w skrzynie.
    • Przez mati5048
      Witam problem z ciagnikiem takim jak w temacie. Po przekreceniu stacyjka na rozruch niedziala przekaznik przekazujacy prad na cewke rozrusznika. Rewers pokazuje n czyli luz, czujnik sprzegła działa. Ciagnik stał dwa miesiace nieodpalany, robilismy remont silnika, a teraz chcac go odpalic niekreci, rozrusznik prosto  po regeneracji. Wiem ze problem po stronie elektroniki ale co szukac. Pozdrawiam
    • Przez RobertGielata
      Cześć.
      Może ktoś z Kolegów orientuje się od jakiego pojazdu pochodzi ten rozrusznik?
      Pozdrawiam.






    • Przez RobertGielata
      Cześć.
      Może ktoś z Kolegów orientuje się od jakiego pojazdu pochodzi ten rozrusznik?
      Pozdrawiam.






    • Przez jarek1996
      Witam, na wiosnę kupiłem jd 6230, od znajomego. Ciągnik pewny lekko zaniedbany. Przy kupnie spawdzony, wszystko było dobrze , przy minusowych temperaturach palił bardzo ładnie. Zrobiłem nim 60 godzin i od paru dni bardzo ciężko pali. Muszę nim bardzo długo kręcić to z trudem zapala. Zdazylo mi się że zapalala się kontrolka od świec żarowych i ciągnik tracił moc. W dodatku tworzy się ciśnienie w baku. Pompa po załączeniu stacyjki chodzi, filtry wymienione. Co może być przyczyną ?? Na ciepłym silniku również pali trochę szybciej ale i tez nie za pierwszym razem ...
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj