Polecane posty

UrsusCzesio    310

Co najbardziej mi się podoba? te Taurusy. A nie jakiś zdechły stomil jak ja mam


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

No to ktoś kombinuje z napędem jak ja, ale ja to myslałem kpić druga skrzynie na rozwalenie i sobie wyciąć dziurę pod spodem, zrobić jakąś obudowę i KOŁA ZĘBATE (tryby, to nazwa niefachowa) wyliczone zamontować, do tego sprzęgło kłowe, most może Uaz. Przystawka nie powinna iść po ziemi, bo i tak najniższy punkt to zaczep.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo123    2

Jak to mówią polak potrafi, to nie jest temat na już :D Swoją drogą jak kolega Czesio pisał , dobre opony zmienią uciąg traktora ... osobiście mój władek potrafi szybciej przegrzebać się w mokrym terenie niż c-360 :blink: . Na twardym podłożu ciągnik jak ciągnie kloce odrywa mu przód..Swoją drogą takie gumy w c-360 też by robote robiły :D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Co najbardziej mi się podoba? te Taurusy. A nie jakiś zdechły stomil jak ja mam

 

Ja mam Kormorany 12,4 i je sobie chwalę. Traktor od czasu jak je mam bardzo trudno zakopać, radzi sobie bardzo dobrze na mokrym podłożu i piachu. Także polecam te oponki o ile je jeszcze produkują. Oczywiście lepsze byłyby radialne, ale też dużo droższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Kiedyś jeździłem na radialnych uciąg rewelacyjny ale boczne znoszenie na stokach bardzo niebezpieczne i do tego zmiana ciśnienia zależnie od obciążenia

Teraz mam continental 12,4 duży szeroki bieżnik obciążniki duża kabina to dopiero jest przyczepność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Macie jakieś pomysły na założenie ogrzewania we Władku? Mój niestety nie ma oryginalnej kabiny i muszę coś wykombinować...


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tematy połączone

 

Mam pare spraw do was, mianowicie pierwsza jest taka że szukam fajnych rzeczy które można wymienić/wstawić żeby władek nabrał nowego/odlotowego wyglądu ; D

Drugą moją sprawą jest za krótka końcówka przekaźnika mocy, bo mam opuszczonego władka do końca i jak chce założyć górny zaczep to nie podniose np kopaczki do góry ; D może jest jakiś sposób na to ?

Trzecia sprawa to zerwana śruba właśnie nad przekaźnikiem z którą chwilowo leże bo nie mogę nic zrobić i nie mam cięgła gdzei założyć , poszukuje dobrego sposobu na jej wykręcenie bo jak znam życie to ma ona ze 20 pare lat ; D

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,można ramiona na frezach przestawić i będzie podnosił wyżej, a na urwaną śrubę to wiercenie i wykrętaki .Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez Macin2
      Witam,posiadam Belarusa 525 jest w nim silnik D60 mocy ok 60km,zamiezam pzrerobic go na silnik d-240,czy przerabiał ktoś z was ten temat?proszę o porady
    • Przez Mrmagyster
      Witam!
      Napisałem nowy temat, po to by każdy mógł się pochwalić swoimi wkładami w ten ciągnik, który nie tak łatwo jest zmodernizować. Nie chodzi tu o malowanie czy co ale o urozmaicenie, jakieś pomysły co by można było w nim ulepszyć ( o kabinkę głównie się rozchodzi). Wiadoma rzecz jak jest kasa to się kupuje nową kabinkę i po problemie. Ale zapewne są tacy, którzy na nadmiar gotówki nie narzekają Przy podawaniu wykonanego ulepszenia w przypadku kabiny proszę o podanie typu kabiny.
    • Przez Piotr0509
      Witam! Są jakieś sposoby zwiększenia mocy w Forterze 115 z 2012 roku?
    • Przez pikas4
      Witam , jestem od poprzedniego sezonu posiadaczem ciągnika t25 stary typ z dwiema dźwigniami . jest  to model  25 konny ze świecą w układzie dolotowym . Tuż po zakupieniu miałem trochę do zrobienia, łożyska w zawieszeniu, hamulce, sprzęgło, poprawienie dźwigni zmiany biegów i naprawienie otworów  prowadzących aby lewarki nie wyskakiwał z wodzików, zwrotnice, instalacja itp. W międzyczasie już po otwarciu sezonu dorobiłem się kolumny  od C360 i pompy wtryskowej od  c330 oraz tura i pompy NSZ 16. Doświadczenie z 1 sezonu mówi mi, że tej zimy trzeba będzie jeszcze troszkę popracować aby ciągniczek spełniał  zamierzone oczekiwania takie jak zwiększenie mocy, uciągu , poprawienie tura itp.
      Założyłem ten temat by się zorientować czy ktoś próbował w tym ciągniku zmienić  głowicę z tłokami od modelu 31 konnego ze świecami żarowymi w głowicy ? Jestem ciekaw czy taka zmiana jest relatywnie odczuwalna, niby 24% więcej mocy ale czy jest to odczuwalne  np. w orce ? Przyznam że po założeniu pompy Nsz 16 pod tura ciągnik dostał  obciążenia, może to dla tego że nsz10 była już stara i nie stawiała oporu  ale jest odczuwalna różnica jak się ją załączy , niestety na moich  ciężkich glebach traktor ma co robić z pługiem, 2 skiby i pod niewielką górkę na dwójce ciężko było orać.
      Pewnie to związane jest z tym, że oprócz założonych nowych  opon 12.4-28  moja skrzynia jest  również szybsza  niż późniejsze  modele (poszczególne prędkości dla opony 10-28 i obrotach 1800    redukcyjne  1-1.79, 2-2.6  do jazdy  1-6.4, 2- 8.1, 3-9.4, 4-11.9, 5-14.9, 6-21.9  ) porównując do np. c330 to brakuje tu przełożenia  odpowiadającego dla 3 biegu do 5.5km/h oraz dla 4 biegu  7.18km/h. Niby pierwszy bieg by można przyrównać ale na jedynce podobno nie powinno się jeździć  zgodnie z zapisami w polskiej instrukcji t25. Przy rozbiórce skrzyni nie zwróciłem na to wcześniej uwagi i nie wiem jaka jest różnica w budowie przełożenia  1 i 2 biegu, czy faktycznie coś może się stać orząc  na 1 biegu ? Jeśli tak to chyba  trzeba było by zmienić  zębatkę 2 biegu na wolniejszą. Obecnie na pompie od c330 mam ustawione 1700 obr i  na 6 biegu ciągnik jest  p jakieś 10% szybszy od standardowej  c330 ale do orania na 2 biegu na glinie brakuje mu siły. Co możecie poradzić aby zwiększyć uciąg  wolniejsze koła zębate, więcej mocy  przez zmianę głowic z tłokami czy może nie przejmować się i jak się nie da  inaczej robić na 1 biegu .
       
      Druga sprawa to kwestia poprawienia Tura, jest to standardowy model z mocowaniem obejmami do ramy oraz stalowymi prętami do mocowania ciężarków. Muszę poprawić mocowanie ponieważ  dźwigając większe ciężarki widać jak pracuje dolna rama względem bloku silnika (około  0.5 cm na końcu belki ramy) a jak się poluzują śruby mocujące gumowe poduszki silnika to nawet 1 cm , wówczas widać również  jak zwiększa  się szczelina między obudową akumulatora a klapą. Myślę czy ktoś próbował usztywnić  to mocowanie , mogę dorobić śruby z kołnierzem tak aby zminimalizować luz na  mocowaniach poduszek i  zniwelować ich luzowanie , przedłużyć ramiona mocowania obejmami tak by łapały na końcu belki ramy a nie na 15 cm od belki, ale czy ktoś próbował jeszcze chwycić się do skrzyni ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj