Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bizon Z056 Super


158 odpowiedzi na ten temat

#81 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2125 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 15 lipiec 2013 - 17:37

Bizon Z056 Super Panowie takie pytanko?ile wejdzie pszenicy do ZO56 super? do zbiornika ( pełno)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Bizon Z056 Super Dzisiaj, 23:01
  •  

#82 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 lipiec 2013 - 20:35

Bizon Z056 Super 1900 kilo ale to klapa się musi podnosić do góry.

#83 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2125 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 16 lipiec 2013 - 06:51

Bizon Z056 Super Dzięki za info Balcerzak. :)

#84 Share acdc

acdc

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 sierpień 2013 - 23:37

Bizon Z056 Super Potrzebuję pomocy w wycenie Z056

Rok 1983, bez kabiny, garażowany, stan blach dst+/db-, pracował na 30h, heder nowego typu, sieczkarnia zdjęta ale jest, licznik mtg nie działa lecz silnik do remontu, naprawy wykonywane na czas.

Zdjęcia w najbliższym czasie.

Edytowany przez acdc, 06 sierpień 2013 - 23:39.


#85 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 07 sierpień 2013 - 21:06

Bizon Z056 Super Taką wycene robi sie przy kombajnie, zdjęcia nic nie pomogą.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#86 Share Szymon8

Szymon8

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów

Napisany 06 lipiec 2014 - 21:18

Bizon Z056 Super Witam moim zdaniem bizon zo56 jest nieudany zle zgrany za maly zbiornik na ziarnodo gabarytów i do szeroksci roboczej troche jest cieżko dojsc do niekturych podzespołow slyszelem ze lubią sie pier podajniki klosowe
zaletą jego jest prosta obsluga i silnik i wygląd i dostepnosc czesci

#87 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 07 lipiec 2014 - 08:32

Bizon Z056 Super Zbiornik bylby dobry gdyby mozna bylo wysypywac w biegu a tak to trzeba majaczyc czas na wysypywanie.
Dostep to najgorzej demontarz silnika, remont skrzyni i lozyska wytrzasaczy i waly odrzutnika i mocarni. To tak w kolejnosci wg mnie od najgorszej. Czesci sa ale lepiej kupic z odzysku niz nowy szmelc.

Edytowany przez Junkers, 07 lipiec 2014 - 08:39.

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#88 Share mariusz27

mariusz27

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmińsko-mazurskie
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze rolnictwo

Napisany 20 lipiec 2014 - 08:32

Bizon Z056 Super zgadzam sie co do czesci a jesli chodzi o to co jest najgorsze z tym sie nie zgadzam wszystko jest tylko kwestia tego zeby zrobic co trzeba na czas , tam gdzie najgorsze sa awarir do usuniecia..nasmarowac co sezon lozyska na odrzutniku i na mlocarni i finito do silnika nie zagladalem ladnych pare lat skrzynie robilem lat temu kilka a co do chlodzenia jak tu niektorzy pisza o udoskonalaniu nie mam z tym zadnego problemu....w sumie zbiornik jest jaki jest moze troche przymaly ale takie byly w tamtych czasach realia bizon byl wtedy tym co dzis chociazby lexion ....
zetor team
ZIELONA STRZALKA

#89 Share jaro30

jaro30

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 647 postów

Napisany 20 lipiec 2014 - 11:26

Bizon Z056 Super panowie wczoraj kosiłem pszenżyto z domieszko żyta i bardzo nie chciał ślimak podawac w gardziel tzn(bizon rok 89). .bebeszyło się z przodu fakt słoma żywa od dołu .Ciołem 16 lat bizonem(81 rok) tylko starego typu cheder i takich problemów nie było sprzedałem bo miało byc coś zachodniego ale trafił się bizon od 1 wł z kabiną w mądrych pieniądzach przed żniwami więc kupiłem.Czy może żle ustawione palce w ślimaku ,czy za wysoko ślimak od dna chedera.Taśma w gardzieli ok ,cepy dobre obroty na bębnie 1050 pod obciążeniem.co jest grane bo po tylu latach obcowania z bizonem widocznie nie wiem wszystkiego bo różnica w chederach jest na pewno tamten był płytki a ten jest głęboki i może że słoma nie dostojała tak się paskudzi

#90 Share aster453

aster453

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 727 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 lipiec 2014 - 13:06

Bizon Z056 Super

Zbiornik bylby dobry gdyby mozna bylo wysypywac w biegu a tak to trzeba majaczyc czas na wysypywanie.
Dostep to najgorzej demontarz silnika, remont skrzyni i lozyska wytrzasaczy i waly odrzutnika i mocarni. To tak w kolejnosci wg mnie od najgorszej. Czesci sa ale lepiej kupic z odzysku niz nowy szmelc.



Jak to nie da się wysypywać podczas jazdy ? U mnie gość jak kosił to w biegu wysypywał mi na przyczepę. Chyba że czegoś nie kumam w Twojej wypowiedzi.
A propo widział ktoś filmik z nauki kombajnowa np która wajcha i kiedy. np. słyszałem że najpierw się włącza np młocarnie a później zespół żniwny inaczej nie wolno ale dlaczego już mi gość nie powiedział mam troszkę kijowego nauczyciela nie chce się dzielić wiedzą za bardzo nie wiem dlaczego chyba dlatego że mógłbym sam młócić.
Tak więc znacie jakieś dobre metody na naukę kombajnowania filmiki na yt szukałem nic nie znalazłem or swoje doświadczenia

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Bizon Z056 Super Dzisiaj, 23:01
  •  

#91 Share rolnik32

rolnik32

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2014 - 12:19

Bizon Z056 Super Mam takie pytanko;Jakie mogą być skutki uboczne urwanego fartucha rozpórki w bizonie?Czy mószę go wymienić czy mogę się wstrzymać,bo to nie jest tak prosto wymienić jak mogło by się wydawać

#92 Share Pawel9059

Pawel9059

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 25 lipiec 2014 - 16:46

Bizon Z056 Super Witam zapycha mi sie mlocarnia (beben) czy moze byc to przyczyna duzej szczeliny wlotowej? pas i obroty sa ok

#93 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 27 lipiec 2014 - 09:52

Bizon Z056 Super @rolnik32 jesli ci chodzi o ten fartuch rozporka-podsiewacz to ziarka moga ci leciec na skrzynie. Zrob to po zniwach, teraz nie trzeba.
@Pawel tak duza wlotowka moze miec taki wplyw ale nie musi. Ustaw wg. instrukcji
@aster pomysl logicznie za co nie wlacza sie najpierw hederu. Po pierwcze mlocarnia nie odbiera, po 2 pozniej wlaczajac mlocarnie masz wieksze uderzenie sily na silnik i pasy. Logicznych rzeczy czasem sie nie tlumaczy.

A wysypywac zboze przy 2250obr silnika to nie wiem czy to dlugo pochodzi, prawie nikt tak nie robi.

Edytowany przez Junkers, 27 lipiec 2014 - 09:57.

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#94 Share karol210

karol210

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 332 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 27 lipiec 2014 - 21:16

Bizon Z056 Super Mi rura padla i to w stanie bardzo dobrym, napewno bizon do tego sie nie nadaje.Nie polecam nikomu wysypywac w drodze.Mozna rur zostawic na polu :D

#95 Share wieslaw16

wieslaw16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1015 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 lipiec 2014 - 22:35

Bizon Z056 Super

Witam zapycha mi sie mlocarnia (beben) czy moze byc to przyczyna duzej szczeliny wlotowej? pas i obroty sa ok

Witam,za bardzo napięte łańcuchy w podajniku (gardzieli) a tym samym za wysoko od dna gardzieli listwy a co za tym idzie łańcuch z listwami zabiera słomę aż się nagromadzi i wówczas duża ilość raptownie trafia na młocarnie i ją zapycha i za kombajnem słoma zapewne raczej ułożona w kupeczki zamiast miarowo rozłożona :huh: Pozdrawiam.

#96 Share Pawel9059

Pawel9059

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 28 lipiec 2014 - 20:41

Bizon Z056 Super jest juz ok smiga ustawilem klepisko za duza byla szczelina

#97 Share Pawel9059

Pawel9059

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 06 sierpień 2014 - 07:34

Bizon Z056 Super Głośna praca zwolnic przerabiał już to ktoś?? co tam trzeba rozbic?

#98 Share stasiek_1

stasiek_1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzeziny

Napisany 07 sierpień 2014 - 11:27

Bizon Z056 Super Trzeba dolać oleju do skrzyni :P

#99 Share Pawel9059

Pawel9059

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 07 sierpień 2014 - 21:05

Bizon Z056 Super olej wszedzie na max :unsure:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Bizon Z056 Super Dzisiaj, 23:01
  •  

#100 Share stasiek_1

stasiek_1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzeziny

Napisany 08 sierpień 2014 - 08:23

Bizon Z056 Super A kolego otwierałeś pokrywę skrzyni, zaglądałeś, czy wszystkie tryby są na kołach zwolnicowych?

Podobne tematy bizon z056 super wycena