atrakcyjnyK

914 czy 934

Polecane posty

atrakcyjnyK    0

Podobno ursus 914 i 934 to prawie to samo ale 934 jest troszke mocniejszy. Który bysci mi polecili pod wzglenden wygody pompy silnika masywnosci czy całokształtu ciagnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

914 ma skrzynie nie synchronizowaną 934 ma skrzynię synchronizowaną pozatym ma inną nowszą kabinę, jest to wersja rozwojowa, moc chyba nie była zmieniona i 934 jest sporo droższy od 914


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110

Jak masz wybór to bierz 934,ma kilka udogodnień których nie ma 914.

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian1166    10

Jak masz wybór to 934 na pewno wygodniejszy i bardziej komfortowy. Skrzynia zsynchronizowana i przede wszystkim 40km/h. 914 to prawie to samo tylko komfortem nie grzeszy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacper1204    4

Zależy nad jaką 914 myślisz są niektóre ładne z grubym dachem ale 934 to wygodna kabina co wpływa na komfort pracy. Tak jak juz koledzy wyżej pisali synchronizowana skrzynia.Cenowo na pewno 934 droższy.Wybór należy do Ciebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzybekk    38

934 jest lepsza, ale te kabiny to są naprawdę jednoosobowe, nie ma nawet jak zamontować siedzenia pasazera, w 914 normalnie jest miejsce. Ale jak będzie nim jeździł tylko kierowca to bierz 934 bo ogólnie ta seria jest fajna, tak jak wyżej pisali koledzy skrzynia zsynchronizowana co daje dużą wygodą, mniejszy hałas. Zresztą widziałem gdzieś tutaj linka do testu ursusa 1634 - kabina identyczna, były zdjęcia więc mógłbyś sobie popatrzeć chociaż jak to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor14    34

Ja byłem o krok od wymiany mojej 914 na wyżej wspomnianą 934 ale po naradzie z okolicznym mechanikiem stwierdził, że niektóre części są trudno dostępne i ogólnie cały ciągnik nie jest tak wytrzymały jak poprzednia seria. Na plus przemawia komfortowa kabina, ale to chyba nie jest warunek odgrywający jakieś znaczenie w pracy ciągnika ;)

Edytowano przez zetor14

Prezes z wykształcenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
    • Przez Kredkizosi
      Witam koledzy potrzebije pomocy w porównaniu cen a więc do sedna pacjent ursus c385 
      Do zrobienia tuleja przedniej osi zwrotnice ok więc narazie nie ruszamy
      chłodnica bo ma wyciek więc upierał bym się przy lutowaniu bo ta nowa to trochę tandeta
      Na krzyżakach kierowniczych są lizy więc również do wymiany 
      Ponoć są urwane jakieś śruby mocujące chłodnice więc ewentualne wiercenie i wydobywanie gwintów 
      I yeraz pytanie przy takim zakresie prac może kosztować robocizna w warsztacie niezależnym czy to się bierze z godziny czy od dzieła 
       
    • Przez szyszka
      Witam posiadaczy ursusow z chlodnica oleju przekladniowego, chcialbym takowa zalozyc lecznieweim dokladnie gdzie siee wpiac ??? prosze o zdjecia jesli byla by taka mozliwosc . z gory dzieki . a takze Kto ma dodatkowy rozdzielacz hydrauliki zamontowany , w swoim mam tylk odwa gniazda szybkozlacz
      a potrzebuje jeszcze dwa . dzieki czekam na pomocne porady.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj