nasil90

Wszytko o mf 3080 i pochodnych

Polecane posty

Lee001    1

Z tego co wcześniej pisaliście skrzynie biegów dynashift w MF są mniej awaryjne? Mam na oku MF 3075 z taką właśnie skrzynią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Zawsze zależy co trafisz, ale są moim zdaniem mniej awaryjne. Mniej używasz przerzucania biegów 1-4 przy czym moim zdaniem skrzynia jest mniej wyeksploatowana, a po za tym ta skrzynia to ogromny komfort pracy, sam mam i bardzo sobie chwalę;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Komfort tak jest dużo większy, ale i ewentualne koszta naprawy, a nie ma rzeczy które się nie psuję. Co do częsci mechanicznej skrzyni ma to jakies poparcie w praktyce, że mniej się wajchuje, tylko trzeba zwrócić uwagę na jedną rzecz, najczęściej w tych skrzyniach pada A-B, którego przy dyna nie ma i to juz swiadczy o mniejszej awaryjności tych przekładni , a rewers psuje się tak samo w jedych jak i drógich.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

to nie ma zmnczenia ile masz wyjść po prosty masz dołorzoną dodatkową płytę rozdzielacza a do kiprowania urzywasz tej sekcji która jest cztero położeniowa czyli z wolnym spływem pozatym nie wiem czy wszystkie takie ine sa sprawdz sobie

tak tylko która jest cztero położeniowa skoro na wajchach w kabinie które są 3 i na każdej jest + i - to mam takie pytanie czy jeśli zasteruje np. 1 wajchą na + kipruje to w pozycji 0 kiper będzie opadał czy trzeba zasterować - no ale wtedy ciśnienie pójdzie na na 2 kierunek tak to rozumie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

nie jest to możliwe zawsze conajmniej jedna sekcja powinna być cztero pozycyjna alle jak tak masz to zacznie opadać dopiero w pozycji minus i pompa cały czas będzie na - tłoczyła olej w takiej sytuacji najlepiej, żeby pompy nie męczyć jest połączneie drógiej sekcji ze spływem wtedy na + ci będzie opadał a z drógiego gniazda olej swobodnie spywa do skrzyni


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

czyli na jednej płycie np. w górne gniazdo podpinam kiper przyczepy a w dolne gniazdo wpinam tz. bajpas połąnczony ze spływem w którym trzeba dorobić złącze .czekam na złącza które mają mi przyjść lada dzień i będę próbował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

dokładnie o to chodzi i wtedy pompa w trakcie opuszczania nie bije ci ciągle ciśnienia na drógie z gniazd tylko przelewa swobodnie olej spowrotem do skrzyni przy trzy pozycyjnych rozdzielaczach jest to najleprze rozwiązanie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Witam. Dziś zakończyliśmy sezon wiosenny, i mam kilka pytań , które wynikły w czasie sezonu :

1. Często gdy wsiądę i chce zapalić to słyszę tylko takie pyknięcie i nie kręci, i potem to różnie, nie raz za drugim razem już normalnie zakręci i zapali, a nie raz trzeba trochę odczekać, różnie to jest, ale staje się to coraz bardziej uciążliwe. Co to może być za przyczyna?

2. Jest to ciągnik z dynashift, i dwa razy w ciągu wiosny(około 100 mth może ciut więcej), zdarzyło się coś takiego: Dynashift zatrzymał się na tym półbiegu na którym był aktualnie, nie dało się przerzucić żółw zając, ogólnie cała wajcha z biegami chodziła bardzo ciężko ale dało się wybrać biegi główne, Rewers działał ok. Po zgaszeniu ciągnika kontrolki nie gasły. Problem ustąpił dopiero gdy zdjęliśmy klemę z akumulatora i założyliśmy ja ponownie, Wtedy wszystko działało już normalnie. Ciągnik na razie nie będzie wykonywał żadnych większych prac więc dopiero w żniwa bedzie potrzebny, i chciałbym wiedziec czy ten problem należy jakoś usunąć, czy to zdejmowanie klemy to sposób na dłuższą metę? Dodam że wiosna był naprawiany autotronic, i jest to wszystko na gwarancji , wiec jakby to od tego pochodziło to mechanicy przyjadą to naprawić.

Bardzo dziękuję za jakąkolwiek pomoc;)

Edytowano przez Bartek72511

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

co do 1 to raczej będzie ten tzn bentliks w ogóle rozbierz rozrusznik poczyść u mnie pomogło miałem odkręconą jedna śrubkę tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Dzięki kolego, wole dmuchać na zimne i wszystko dopracować, a co do drugiego to pewnie mi pozostaje czekać na @mariusz(ZDUN) bo pewnie on dopiero bedzie znał odpowiedź;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

To pierwsze tez miałem tak że elektromagnes pukną a rozrusznik nie kręcił, wymieniłem rozrusznik na nowy i po jakims czasie to samo, a na krótko od razu kręcił, okazało sie że kable przy stacyjce słabo łączyły i wystarczyło podoginac wsówki i to pomogło, teraz za każdym razem kręci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Ja u siebie obstawiam raczej ta stacyjkę, jak autotronic był robiony zimą to mechanicy tam grzebali i moze po prostu przypadkiem jakoś te wsuwki się obsuneły bo wcześniej żadnych problemów nie było. Jeszcze jedno pytanie, o to zdjecie: http://img845.imageshack.us/i/160420111074.jpg/ ten jeden kabaelek jest odczepiony a drugi naderwany, a chyba tak nie powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Nie ma takiej opcji za bardzo z tą stacyjką ale wszystko się może zdarzyć kwestia cześci ze zdjęcia to amortyzator podnośnika w tej chwili nie działa trzeba podłaczyć ten kabelek jakimś cudem lub wymienić cewkę bo amortyzacja jak jest to naprawdę super sprawa pozostałe kwestie są już wyjaśnione na GG z Bartkiem

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

ich jest kilka rodzajów i dają się naprawiać zadzwoń 501832246


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

nie wszystkie go mają to było wyposażenie opcjonalne zobacz czy masz zajrzyj pod spud z lewej strony zresztą powinieneś mieć w kabinie tak nad dziwgnią właczania WOM trochę bardziej z tyłu dodatkowy przycisk uruchamiajacy


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Może ktoś wie ile kosztuje moduł ten z prawej strony pod kabiną do Mfa 3060?

Regenerowany 2 tysiące, z tym że wysyłasz im stary, oni przysyłają Ci inny po regeneracji, i masz na niego rok gwarancji, bynajmniej takie koszty i warunki w firmie która u mnie naprawiała. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeron59    0

Witam mam problem z swoim 3095 a mianowicie jak ciągni dłuzej stoi sprzeglo robi sie miekkie oraz przy wiazdach na wzniesienia zaczyna sie slizgac.Zauwazylem wyciek oleju spod skrzynki pod ciągnikiem takiej przykrecanej na 4 śruby i ze znakiem ryby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matis251    0

Co do amortyzatora tylnego TUZ to ja go posiadam i działa bardzo dobrze, żeby go uruchomić trzeba wcisnąć przycisk za dźwignią WOM i przełącznik od podnoszenia dać w pozycje podnoszenie po czym zapala się lampka w przycisku. Co do amortyzacji widać wyraźnie jak działa jadąc po polnych drogach czy nawet gorszej szosie, narzędzie faluje góra dół i nie podrywa przodu jak to ma miejsce przy nie włączeniu amortyzatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Nie działa mi zegar obrotów silnika w 3080. Skąd zegar bierze impuls obrotów silnika??? Czego to może być przyczyna???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
songo123    0

Sprawdź alternator, może nie ładuje, a gaśnie kontrolka od ładowania?

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6401

Sterowanie wskaźnikiem obrotów bierze się z jednego z uzwojeń alternatora. A licznik godzin pracy nie musi być z tym związany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj