Skocz do zawartości

Zdjęcie

tuning dzwigni reduktora 952 belarus


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share padre1989

padre1989

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 14 grudzień 2012 - 21:04

tuning dzwigni reduktora 952 belarus Szukalem podobnego tematu i nic nie znalazlem chodzi o to by przelacznik manualny zmienic na jakis elektrohydrauliczny czy powietrzny cos jak w MANie polowki pneumatycznie przelaczane taki tuning byly dobry dla kierowcow mtz

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
MTZ 82 ciągnik rolniczy


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki MTZ - Belarus
  • 27700.00 PLN
  • 14 lip 2017
Ciagnik MTZ 82+ przyczepa leśna FAO-FAR 7t, zestaw zrywkowy


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki MTZ - Belarus
  • 51000.00 PLN
  • 11 lip 2017
Ciągnik Belarus 892 NOWY!!! WYPRZEDAŻ!!!


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki MTZ - Belarus
  • 84552.00 PLN
  • 18 cze 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
tuning dzwigni reduktora 952 belarus Dzisiaj, 15:05
  •  

#2 Share Cichy1925

Cichy1925

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Warmińsko - Mazurskie pow. Braniewo

Napisany 16 grudzień 2012 - 09:22

tuning dzwigni reduktora 952 belarus ja jako posiadacz takowego traktora nie widzę potrzeby takiej zmiany nie jest to na pewno niemożliwe tylko na pewno nie zrobisz z tego połówek a jedynie zamiast dźwignią to reduktor przełączysz za pomocą jakiegoś zaworu elektrohydraulicznego nie wiem czy ta zmiana ma sens ale do odważnych świat należy a skrzynia mana ma inne rozwiązanie niż ta w belarusie kombinuj będę obserwował temat i czekał na jakieś nowinki w tej sprawie

#3 Share padre1989

padre1989

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 16 grudzień 2012 - 18:10

tuning dzwigni reduktora 952 belarus Ty nie widzisz potrzeby zmiany a ja jestem odmiennego zdania....belarus glownie chodzi w transporcie i zmieniac biegi na 2 rece mozna ale wygodniej by bylo miec to w przycisku jak w ciezarowkach

#4 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 8687 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 16 grudzień 2012 - 18:55

tuning dzwigni reduktora 952 belarus Jak na dwie ręce skoro żółw zając jest też z prawej strony? Może by uciągło zrobić to pneumatyczne. Tylko jak długo to wytrzyma? Jednak w ręce masz wyczucie czego nie ma automatyka. To nie ta konstrukcja żeby ją tak przerobić według mnie.
A co do transportu... spróbuj odśnieżać kilkanaście godzin. to dopiero daje popalić. Niemożliwie dokucza przeskok między 8 a 9.

Edytowany przez seweryn20, 16 grudzień 2012 - 18:56.

KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
tuning dzwigni reduktora 952 belarus Dzisiaj, 15:05
  •  

#5 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1605 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 17 grudzień 2012 - 18:36

tuning dzwigni reduktora 952 belarus Dobry pomysł autora tematu, tylko ja bym to nie widział w pneumatyce tylko w hydraulice, można by podczepić dodatkowy elektrozawór jak są od włączania blokady tyłu i WOMu i dać to pod przełącznik na dźwigni zmiany biegów, wygoda jak nic by była :)
Dlaczego nie w pneumatyce? Sprężarka jest podłączona pod układ smarowania silnika i lepiej używać jej tylko do przyczep i innych okresowych robót niż miała by ona pracować non stop i się zużywać, a potem by było branie oleju i spadek ciśnienia na silniku.

Jak na dwie ręce skoro żółw zając jest też z prawej strony? Może by uciągło zrobić to pneumatyczne. Tylko jak długo to wytrzyma? Jednak w ręce masz wyczucie czego nie ma automatyka. To nie ta konstrukcja żeby ją tak przerobić według mnie.
A co do transportu... spróbuj odśnieżać kilkanaście godzin. to dopiero daje popalić. Niemożliwie dokucza przeskok między 8 a 9.

Co do wyczucia trzeba ustawić prawidłową siłę(ciśnienie) i czujnik kiedy ż/z jest wbity.
Co do przeskoku: macie w skrzyni niesynchro 9 biegów na szosowych i nie macie dobrze zestopniowanej skrzyni? To co powiesz na marne 4 biegi gdzie przeskok pomiędzy 3 a ostatnim 4 jest taki że ciągnik bez używania połowek rozpędza się jak Fendt na Vario :lol:
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#6 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 8687 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 grudzień 2012 - 19:03

tuning dzwigni reduktora 952 belarus Tu masz to samo. Jeden bieg 28 na godzinę a następny już prawie 40.
A to że na skrzyni 9 biegów nie ma specjalnie znaczenia bo 9 się nie zmienia po przełączeniu szybkie/wolne na dźwigni biegów. Tylko przy zmianie żółw/zając. Tak że żeby pchając śnieg fajnie się rozpędzić startujesz na zającu, potem żółw 9 i przekładka na zająca 9. Pod górę z bułą śniegu przed ciągnikiem czy przyczepą ciężko wykonać żeby zęby nie dzwoniły.
W mtz 82 nie da się żółw zając przerobić na taki patent bo trzeba robić przegazówki czy wyżej na dwa sprzęgła.
Do takiego czegoś ideałem jest wzmacniacz momentu planetarny. Tutaj nie wróżę temu długiej bezawaryjnej pracy.

Edytowany przez seweryn20, 17 grudzień 2012 - 19:05.

KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
tuning dzwigni reduktora 952 belarus Dzisiaj, 15:05
  •  

#7 Share padre1989

padre1989

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 18 grudzień 2012 - 06:27

tuning dzwigni reduktora 952 belarus reduktor dla twojej informacji jest po srodku a nie s prawej strony....najezdzilem tym belarusem 3000h przez 3 lata wiec nie mow mi bo odsniezam u siebie cala gmine po 17 godzin dziennie ostatnio

Edytowany przez padre1989, 18 grudzień 2012 - 06:30.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy