damianzb9613

Renault 77-14 zablokowany reduktor

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam zamiaruje kupić Renault 77-14 1987r. chciał bym się dowiedzieć jak się ten ciągnik sprawuje w gospodarstwie .

Jednym mankamentem tego ciągnika jest zablokowana skrzynia ''reduktor '' . Czy odblokowanie tej skrzyni wystarczy podnieść dekiel i stuknąć w wodzik i po robocie . Skrzynia jest z półbiegami .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Kumpel kupił Renie ale nie wiem jaki model coś około 100-120 koni 2 razy robił skrzynię i za każdym razem było coś nie tak. Może tacy mechanicy tego nie wiem ale zabawa w dłubaniu przy skrzyniach w zachodnich ciągnikach nigdy nie jest tania chyba ze tylko łożyska ale przeważnie coś poważniejszego zawsze nawali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

sąsiadowi padła skrzynia w Reno i miał dużo problemów z dostaniem części. Mechanik mówił ze niby taka sama Renia, a inna skrzynia. I jakoś poskładał skrzynie, ale nie ma napędu. Ja bym sie zastanowił poważnie bo Reno mają podobno okropnie skopane skrzynie. Ale znajomy kiedyś kupił za grosze Case IH 745XL i też miał zablokowaną skrzynie, ale raz dwa to zrobił i traktor hulał aż miło. Musiałbyś poszukać kogoś kto grzebał w takiej skrzyni żeby mniej więcej mógł stwierdzić co tam jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem Renault 751-4 1980r sprawowała bardzo dobrze i nie miałem z żadnych problemów i dla tego chce kupić kolejną renówkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

NIE SŁUCHAJ SKRZYNIE OD RENI SĄ DOBRE

ALE ZASADA jest taka że nie kupuje się ciągnika zachodniego nie sprawnego bo to może drogo kosztować

pytanie skąd jesteś

choć kuzyn zajmuje się naprawą ciągników i maszyn i mówi że Renia jest prościejsza od ursusów

mogę ewentualnie dać ci namiar do niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Tyle tylko z tego co się orientuje są dwa rodzaje skrzyni w Reniach (chodzi mi o producenta) i z jedną nie ma problemu o części a z drugą są duże problemy z częściami. U znajomego stoi Renia już kilka lat na klockach bo naprawa skrzyni była po prostu nieopłacalna. A po za tym na pewno bym nie kupił zachodniego ciągnika nie na chodzie bo może być kilka usterek ukrytych a to na pewno walnie po kieszeni bo to nie Ursus czy Zetor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Możesz rozwinąć temat tych skrzyń? Którą omijać z daleka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

skrzynia 16x16 ???

wydaje mi sie, ze moze to byc wina uzytkowania ciagnika, po prostu ktos mial za duzo sily i wbil reduktor za daleko

bez zdjecia pokrywy sie nie obedzie, ale wydaje mi sie, ze naprawa nie bedzie kosztowna, jak pisales wyzej wystarczy ustawic wszystko na swoim miejscu

w tych ciagnikach, jak wiekszosci zachodnich, nie nalezy wbijac biegow na sile, to nie jakis MTZ czy ursus gdzie biegi wchodza ciezko i ze zgrzytem

co do skrzyn stosowanych w renault, bardziej awaryjne sa 24x8, czyli te z elektro-hydraulicznym sterowaniem, 12 i 16 w pelnej mechanice sa malo awaryjne, jesli juz to sa to problemy z rewersem


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Kolega pisze że reduktor zepsuty, moje zdanie jest takie ze ktoś zmieniał zakresy przy jadącym ciągniku a reduktor w tych ciągnikach można używać jak ciągnik stoi,prawdą jest ze da się zmienić podczas jazdy ale wtedy skrzynia dostaje,reduktor jest nie zsynchronizowany i jestem pewny że ktoś redukował z zająca na żółwia.Rewers i półbieg jest w skrzyni pośredniej między silnikiem a główną skrzynią biegów więc tam jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

zmiana z żółwia na zająca i odwrotnie nie wymaga zatrzymania się ciągnika w przeciwieństwie do reduktora polowe szosowe i rewersa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Może źle to opisałem chodziło mi o to że ten półbieg przy kierownicy można zapodawać bez zatrzymania się.rewers można dawać jak ciągnik toczy się lekko do przodu bo jest zsynchronizowany.natomiast reduktor ten trzy zakresowy tylko i wyłącznie na postoju.tak jest w instrukcji.Biegi od 1 do 4 sązsynchronizowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj