Kent

John Deere nowa seria 5R?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kent    1

Witam.

Piszcie jeśli macie jakieś info odnośnie nowej seri 5 JD, kiedy premiera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też nie słyszałem o nowej 5R. Ale nie mając co robić przeglądałem amerykańską wersj strony John Deere'a i znalazłem tam parę ciekawostek dotyczących

wogóle serii 5. Perwszą był brak wogóle serii R- pewnie dlatego, że tam ten przedział mocy zalicza się do grupy ultility, czyli po chłopsku ,,raczej na ogródek niż na pole''.

Natomiast seria 5M ma fajną maskę, co można zobaczyć na prospekcie- przynajmniej na niektórych obrazkach: http://www.deere.com/en_US/docs/zmags/agriculture/online_brochures/tractors/5m/5m_tractors.html

 

Co do 5E to 3 cylindrowe wersje mają oryginalne kabiny (takie jak cała reszta serii 5) i wyglądają z nimi jak porządne John Deere'y a nie jak te z polskimi kabinami.

Oczywiście wszystkie te modele różnią się danymi technicznymi, ale nie wiem na ile to jest różnica w konstrukcji a na ile różnica w przeliczaniu np: HP na KM

No i na końcu jest jeszcze seria 5D o mocy 45-55 KM.

 

Broszura:

http://www.deere.com/en_US/docs/zmags/agriculture/online_brochures/tractors/5d_5e_series/5d_5e_series_tractors.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PGRdobrawola    21

Maski ta amerykańska seria M ma super, ale kabiny ładniejsze te na polski... czyli pewnie i europejski rynek. I tak może odbiegając od tematu bo miało byc o R. Ta amerykańska e-M-ka też jest made in china?


..."Mam dwa -U-R-S-U-S-y i dojną krowę
Chodź za GS na wino owocowe"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Montowana w łamerykańskiej fabryce chyba Augusta Works ale podzespoły jak przedni most, przekładnia i tylny most z chińskiej fabryki JD podobnie jak 5M z Manncheim.

A i brak w łamerykańskiej wersji półramy a inna maskę ma dzięki temu że już posiada filtr DPF pod maską.

A w instrukcji taka ciekawostka dotycząca filtra: "Generally, DPFs on engines below 175 hp / 130 kW will require servicing at about 3,000 hours while engines at or above 175 hp / 130 kW will require servicing at about 4,500 hours. As ash levels rise in the DPF the capacity for soot storage is reduced and the back pressure of the exhaust system will rise more frequently. The Exhaust Filter’s dash lamp indicator or the diagnostic gauge will indicate when the DPF needs servicing."

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kent    1

Właśnie o tę maskę chodzi, słyszałem jeszcze o silniku z 16 zaworami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Dostałem od dealera cynka że produkcja 5R euro IIIA powoli zbliża się do końca, nie wiem niestety do kiedy można je zamawiać. Mam nadzieję że zdążę zamówić po rozpatrzeniu wniosku MGR :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
menos    7

właśnie kończą 5R podobno do sierpnia można zamawiać nowa seria ma mieć silnik z filtrem i pewnie coś jeszcze zmienią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Ee do sierpnia koopa czasu :) Uspokoiłeś mnie tą wiadomością.

Na amerykańskiej stronie JD jest nowa seria 5M z normą Tier 4i,

http://www.deere.com/en_US/docs/zmags/agriculture/online_brochures/tractors/5m/5m_tractors.html z broszury tutaj podanej wynika że wyposażony jest w silnik PowerTech PWX o pojemności 4,5l z filtrem upakowane w nowej masce. Myślę że 5R będzie posiadał to samo serce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KoNiU4718    10

Gadałem ostatnio z dealerem i są to ostatnie chwile na zamówienie 5r w starej wersji... Sam dokładnie nie wie jak te nowe mają wyglądać itp. ale pewnie chodzi tu o normy emisji spalin. Do kiedy się da to przytrzymają ciągniki bez Ad Blue...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Noew też nie będą miały ad blue/scr. Jd unika tego przynajmniej w małych ciągnikach. Pojawi się filtr cząstek stałych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agro146    0

zastanawiam się nad kupnem ostatnich ciagników serii 5090 i chce do niego przesadzic tur metal-fach z 2007 r z MTZ 82 i czy bedzie do niego pasował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz48    3

jednak będzie nowa seria 5R http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/john-deere-nowa-seria-5-ciagnikow-klasy-premium,64814.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Nareszcie, taka była dziura w tych modelach, była 5M uboga, a później 6MC i 6RC a to już duże ciągniki. Ale raczej przesadzili z tymi bajerami, cena będzie straszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WiLLy06    1

Co do ceny to można się miło zaskoczyć albo przedstawiciel w bednarach miał złe informacje. Interesowałem się głównie 5085m, lecz dealer zaproponował po nowym roku serię 5r która w standardzie posiada maksymalne wyposażenie 5m + amortyzowana kabina i tuz przedni standard, skrzynia command 8 czyli bezstopniowa.... cena za całość (5090r) tu mnie powalił 176tyś netto... jak myślicie chyba się pomylił? Bo maks wyposażenie 5085m gdzie skrzynia z dwoma polbiegami bez amortyzacji i tuza 170tyś netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sz2p    2

Od kiedy przekładnia bezstopniowa posiada 32 biegi w przód i 16 w tył :lol:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Silnik PWX z EGR DOC i DPF co może sprawiać kłopoty przy użytkowaniu na niskich obrotach np. przy pracy z ładowaczem. Mają w ofercie silnik PSL z systemem EGR DOC i SCR co wydaje się byłoby lepszym rozwiązaniem

http://www.dieselprogress.com/August-2016/Deere-Launches-PowerTech-PSL-45L-Diesel/#.V_Xmr_mLSUk

Ciekawe jakie jest miejsce produkcji. tylny most w ogóle nie przypomina starej 5R a wręcz jest taki sam jak w 5M, który ma podzespoły produkowane w Chinach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Kolego jeśli by to miał być silnik z SCR to zapomnij o ściętej masce, doskonałej widoczności czy zwrotności. A co do skrzyni to raczej ją powinni nazywać Direct Drive bo jest bardziej do tej skrzyni podobna. Ciekaw jestem jak wygląda podłokietnik w tej najprostrzej która ma zmianę sekcji wajchą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj