rewoluszyn

grzałka

Polecane posty

rewoluszyn    10

Witam mam pytanie gdzie można zamontować grzałkę płynu w fendt 309lsa oczywiście jeśli jest w ogóle taka możliwość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz0209    22

Możliwość zawsze jakaś jest :) poszukaj zaślepki w bloku a jeśli takowej nie znajdziesz to zawsze możesz gdzieś wcisnąć podgrzewacz przepływowy tak jak to niektórzy montują w ursusach C 360 tak jak tutaj http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/398149-grzalka-cieczy-ursus-c-360/ a tak wygląda sam podgrzewacz http://allegro.pl/grzalka-cieczy-chlodnica-ursus-c-330-c-360-plynu-i2694116794.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

służę pomocą, ja w jd mam grzałkę firmy defa super sprawa, dla twojego ciągnika grzałka tej firmy o numerze http://www.defa.com/...44232a6/311.pdf to kjest instrukcja. grzałka do kupienia min. w sklepie intercars, do tego potrzebne są przewody uniwerslne tej firmy http://www.defa.com/...2e/1920254.pdf. lub na allegro http://allegro.pl/de...2780295241.html tu masz link do sklepu cena 270 zł + przewody jakieś 180 zł. masz szczęście że jest dostepna bo ja czekałm aż sprowadzą całą zimę. http://sklep.interca...o=&leaf=248333. u mnie w jd wygląda to tak http://www.agrofoto....ohn-deere-6210/ pozdrawiam i polecam. z dobrych grzałek polecam także firma calixa również skandynawskie np. http://www.roltruck....kpl,id3147.html . co do montażu w jd jest wkręcana w blok, ale to wyjątek, zazwyczaj jest wbijana w blok tak jak w fendt lub ursus. musisz poszukać na bloku silnika zaślepek/korków na imbus/klucz itd. Jak nie wiesz gdzie można jeszcze założyć na króciec od chłodnicy grzałkę przepływową tylko warto mieć termostat bo inczaej będzie grzało cały układ a to wydłuża bardzo czas nagrzania układu i bloku silnika. Mam nadzieję że pomogłem. już na deser http://www.rpt.pl/index.php?content=1115

Edytowano przez atomik
  • Like 1

wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy do fendt-a 308 z 1989r można założyć grzałke do bloku? Czy jest tam jakaś zaślepka do odkręcenia?


kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maxer mógłbyś napisać gdzie znajduje się zaślepka do zamontowania grzałki w Twoim 510C albo wrzucić jakieś foto? Chciałbym założyc grzałkę do swojego 511C a nie wiem gdzie jest korek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

W moim 510C zaślepka znajduje się pomiędzy zbiornikiem hydrauliki a rozrusznikiem tak jest w wszystkich czwórkach MWM zamontowanych w fendt'ach, a w szóstkach jest też z przodu silnika tylko nie wiem dokładnie w którym miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a dużo jest roboty żeby taką grzałke zamontować (trzeba odkręcać rozrusznik?,i zbiornik hydrauliki?)

Edytowano przez piotrslonski1

kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Trzeba odkręcić tylko zbiornik hydrauliki ja cały dzień poświęciłem na to w przypadku mojego ciągnika u ciebie powinno być łatwiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MsDarsen    0

Witam

chciałbym zamontować grzałkę w swojej 512 ale nie mogę zlokalizować otwory w bloku

ktoś może pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj