macko25

Koło pasowe od silnika wału korbowodu

Polecane posty

macko25    27

Czy ktoś wie jak się zdejmuje to koło pasowe????w środku na kole tzn na wale było przykręcone na trzy śruby dziesiątki nie wiem po co i jak to kolo się trzyma.

Na kole pasowym są otwory i nagwintowane na M8 i M10 i wkręciłem tam śruby i nie mogę wyjąć tego koła nie chce się wysunąć i bardzo proszę o poradę czy ktoś w tym robił już to

silnik perkins 1006-60T

post-15661-0-02282700-1354885952_thumb.jpg

post-15661-0-30451300-1354886001_thumb.jpg

post-15661-0-46051600-1354886049_thumb.jpg

post-15661-0-50263700-1354886122_thumb.jpg

post-15661-0-13687500-1354886646_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Środkowe trzymają koło, nagwintowane otwory są na ściągacz,

jest tak spasowane na klina że nie wyskoczy jak gumka z majtek :P musisz się z tym pomęczyć.

 

 

Jak dasz radę to dorzuć fotę na wprost koła [z czoła],

po co go ściągasz ?

Edytowano przez esgreg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz0209    22

Kolega wyżej ma rację, trzeba się pomęczyć tak więc śruby utwardzane i próbuj. Dokręcaj i trochę pukaj młotkiem przez jakieś aluminium albo dębowy klocek żeby ruszyło. w ostateczności trzeba będzie podgrzać palnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Musisz dotoczyć ściągacz lub pożyczyć.Ściągacz musi być przykręcony do otworów po zewnętrznej a w środku śruba do wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

udało mi się ściągnąć to koło pasowe zrobiłem sobie taki prosty ściągasz z płaskownika wywierciłem dwa otwory na śrubę M10 które jest przykręcane do koła pasowego i na środku płaskownika przyspawałem sobie taką grubą podkładkę a do wału na trzy otwory włożyłem trzy długie śruby M8 żeby ten płaskownik ściągacz się opierał o te śruby a śrubami M10 przykręcałem to koło i ładnie się wysuwało ale śrubam M10 musiałem głęboko wkręcić w gwint bo jak płytko złapałem i zacząłem ściągasz to gwint się wyrwał.

a obudowę zdejmuję dlatego że muszę tam uszczelkę wymienić bo płyn mi wycieka tzn poci się tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No widzis jakejse dołeś rady :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

    • Przez Kerson
      Witam mam MF 5430 dyna4 2011r i mam problem tego typu że odpalę wszystko git pochodzi wyskakuje błąd na skrzyni świeci 1 plus miga 4 lub śweci 3 miga 1 stan oleju jest aczkolwiek zauważyłem że czasem pokazuje za mało dolalem raz chodziło dobrze wszystko dzień potem pokazywało że oleju za dużo według miarki z tyłu ktoś miał podobnie ?
      Może przycina jakie zawór albo nie wiem czujnik poziomu oleju?
       
      Dodatkowo zauważyłem ostatnia po przekręceniu kluczyka w miejscu gdzie pokazuje prędkość wyświetla się R8 znika i pokazuje prędkość potem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj