Skocz do zawartości

Zdjęcie

brak ładowania w T-25


249 odpowiedzi na ten temat

#201 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2606 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 kwiecień 2014 - 19:13

brak ładowania w T-25 @Elektrotechnik odwracasz kota ogonem.Mowa byłą o rosyjskim altku dla mnie prostym że śmiechu warte a ty go byś na stole pod oscyloskopem zapinał i za remont byś skasował 100 albo lepiej za altka który kosztuję 160 zł i nie było gadki o nowych altkach Mitsubishi lub Hitachi, albo tych nowych Valeo.Przeczytaj swój post bo nie będę go kopiował dla żałosnych ludzi którzy są na tym forum i za miast pomagać innym to unoszą się jak by byli Bóg wie kim.Dla mnie proste nie wiesz co zrobić to nie pisz śmiesznych postów typu ( że sowiecki alternator to nieporozumienie. Nie powiem Ci dokładnie jaką masz przyczynę tego zachowania, bo na odległość to jest nierealne, musiałbym mieć go na stole pod oscyloskopem ) bo jak dla ciebie ten alternator jest zagadką to co dopiero mówić o tych Mitsubishi lub Hitachi, albo tych nowych Valeo skoro stara technologia jest dla ciebie zagadką.Szkoda pisać bo od samego początku jak jestem na tym forum to się puszysz jak Paw.Bez urazy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak ładowania w T-25 Dzisiaj, 22:45
  •  

#202 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 kwiecień 2014 - 20:05

brak ładowania w T-25 Dla mnie nic tu nie jest zagadką. Zrobiłem więcej alternatorów niż Ty widziałeś z bliska, więc mi nie pisz, że nie znam się na ruskich alternatorach. To raczej Ty nie masz pojęcia o tego typu naprawach i metodach diagnozowania usterek. Ty robisz po swojemu, a ja po swojemu. Z tą różnicą, że ja w godzinę zarobię kilkaset zł na samej diagnostyce, a Ty w tym czasie ledwo zdążysz rozebrać jeden alternator w celu pomierzenia diod i tylko na tych alternatorach (no może jeszcze na A124) Twoje możliwości się kończą, bo gwarantuję Ci, że czegoś nowszego nawet nie potrafiłbyś podłączyć w celu zdiagnozowania.

#203 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2479 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 kwiecień 2014 - 20:20

brak ładowania w T-25 Jak na wielkiego eksperta to ten link na dole nie pasuje bo tam trochę starego badziewia
Na elektroda to by nie przeszło

#204 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2606 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 kwiecień 2014 - 21:21

brak ładowania w T-25 @GoRAL1 masz rację bo wolał bym dać 30 dychy więcej i mam gwarancje http://allegro.pl/al...4132376926.html koło pasowe i wygląd.
@Elektrotechnik mówić ci święte słowa a tak powiesz moja krowa.
Mówić o kościele a ty tak powiesz moje ciele.
To że jesteś modem to mnie możesz w tyłek pocałować bo grasz większego cwaniaka niż ustawa przewiduję i się tylko wymądrzasz bo ile kasy masz za godzinę.Widać twoją chciwość na kasę i dla mnie to jesteś złotówą nic więcej.A co do twojego altka na tablicy to masz tyle roboty że nie miałeś czasu go umyć to trza było dać sąsiadowi dychę na piwo i by ci go umył ale taka złotówa i cwaniak to sąsiada nie ma.
To jest twój post
Twoje możliwości się kończą, bo gwarantuję Ci, że czegoś nowszego nawet nie potrafiłbyś podłączyć w celu zdiagnozowania.
A to moja odpowiedź
Bo takie cwaniaki jak ty nie mieli by co robić i zarabiać parę stówek w godzinę.
Forum jest żeby komuś pomóc a nie pokazywać co to nie ja poniżać kogoś bo ja jestem wielce Elektrotechnik
Dla mnie to nie jesteś modem tylko d----m który wyżej sra niż d--ę ma.



Zgodnie z taryfikatorem pkt. 1.12, a co za tym idzie 7 dni urlopu na przemyślenie swojego zachowania. Następnym razem takie wypociny napisz na PW, a nie na publicznym forum.

Edytowany przez Elektrotechnik, 23 kwiecień 2014 - 07:45.


#205 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2479 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 kwiecień 2014 - 18:22

brak ładowania w T-25 Ja mam pytanie do moda jak zakwalifikował prowokowanie do kłótni
dawno już obserwuje jego wypowiedzi i muszę stwierdzić ze wykorzystuje pozycje moderatora w nie prawidłowy sposób stosuje nepotyzm względem tych którzy maja inne zdanie
Niema takiego drugiego moderatora ( co innego sprawy merytoryczne a co innego dyskusja w temacie)
Jeżeli zaś chodzi o dyskusje to pisze ze zarabia po 500 zeta za diagnostykę w piec minut a na portalach aukcyjnych sprzedaje badziewie po 20 zeta
​pewnie będęnastępny w kolejce ale muszę to napisać bo tak to odbieram

Tak dla sprawiedliwości jeżeli kolega dostał 1,12 to ten sam punkt regulaminu się tobie tez należy za wcześniejszy post

Edytowany przez GoRAL1, 23 kwiecień 2014 - 19:05.


#206 Share qbic

qbic

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 kwiecień 2014 - 18:47

brak ładowania w T-25 Panowie temat się coiagnie a ja nadal nie wiem dlaczego ta k ątrolka ładowania mi zapala się i gaśnie. Napiszcie prosze dlaczego tak się dzieje i jezeli tak moze byc to dlaczego wczesniej tak nie bylo.

#207 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 24 kwiecień 2014 - 07:09

brak ładowania w T-25 Wcześniej tak nie było, bo miałeś inny regulator. Przypuszczam, że po wymianie na inny egzemplarz problem ustąpi. Jednak bez pomiarów nie da się zbyt dużo na ten temat powiedzieć. Przydałby się wynik pomiarów kiedy alternator ładuje, ale regulator nie reguluje.

#208 Share qbic

qbic

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 kwiecień 2014 - 17:33

brak ładowania w T-25 ciezko bedzie to zmiezyc bo to dosc szybko miga. czyli co zmienic ten regulator ale zalozyc inny elektroniczny czy wrocic do mechanicznego?

#209 Share Geo

Geo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Ciekawostki naukowe i nie tylko

Napisany 24 kwiecień 2014 - 19:50

brak ładowania w T-25

Pytasz czemu tak jest? Ano temu, że sowiecki alternator to nieporozumienie. Nie powiem Ci dokładnie jaką masz przyczynę tego zachowania, bo na odległość to jest nierealne, musiałbym mieć go na stole pod oscyloskopem. A w moim poprzednim poście nie chodziło mi o to, że u Ciebie te skoki napięcia są prawidłowe, tylko o to, że regulatory nie regulują liniowo, tylko impulsowo. Albo podaje maksymalny prąd wzbudzania albo nie podaje wcale. Może masz usterkę w regulatorze i działa on zbyt wolno, ale tego Ci nie powiem na 100%.


No cóż może i sowiecki alternator to nieporozumienie, ale w moim władku działa już od jakichś 25 lat i tylko w tamtym roku zmieniłem dody, bo przestał ładować. Niestety te nowe, pczywiście "lepsze" diody popracowały poprawnie około 1 miesiąc, potem kontrolka znów zaczęła się nieco żażyć. No a, teraz porównanie alternator nieporozuminie ładował mi akumulatopry przez 25 lat, a z nowym regulatorem - 2 miesiące. Dodam, że w traktorze jest w tej chwili 3 komplet akumulatorów od nowości, co prawda ostatnio już nie odpalam go codzinnie. Konkluzja jest taka, że alternator nieporozumienie jest fatalny dla wszelkiego rodzaju naprawiaczy, bo nie ma co naprawiać. A z tzw. regeneracją alternatorów spotkałem się ja osobiście i moi bracia. Ja robiłem dość dawno temu alternator w renault 19 - gwarancja pół roku i mniej więcej pochodził 8 miesięcy, po czym znów się rozsypał tye, że tym razem zupełnie. Brat w seicento rgenerował alternator 2 razy. Jeden raz to mógł być przypadek, ale drugi raz to samo - to już moim zdaniem prawidłowość. W obu przypadkach alternator nie wytrzymał roku. Czyli znów regenerowany alternator wytrzymał tylko trochę ponad gwarancję. Do renówki kupiłem używany alternator, który działał jeszcze parę lat aż ją sprzedałem, w Seicento jest alternator od Pandy i już bez zarzutu działa od około 5 lat. Idąc dalej tym tropem kiedy mechanik uszkodził alternator w Leonie wykręcając sprzęgiełko oddał go do naprawy do "fachowca". Fachowiec zmienił łożyska, potem powiedział, że niestety oś jest krzywa, ale i tak wziął za to 30 zł. Zamiast sprawdzić, że oś jest krzywa, nie wymieniać łożysk i wziąć dajmy na to 10 zł na piwo za fatygę. W Leonie śmiaga teraz alternator z innego samochodu, ale nowszy za cenę samego nowego sprzęgiełka. Więc moje doświadczenie jest takie, że alternatorów nie powinno się oddawać do regenaracji - lepiej kupić używany ale w dobrym stanie i nie rozbierany przedtem.

#210 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 kwiecień 2014 - 12:32

brak ładowania w T-25

ciezko bedzie to zmiezyc bo to dosc szybko miga. czyli co zmienic ten regulator ale zalozyc inny elektroniczny czy wrocic do mechanicznego?

No właśnie, więc dlatego nie powiem Ci co masz zrobić, bo nie chcę Cię naciągać na koszty bez zdiagnozowania problemu. Może być tak, że założysz nowy regulator i będzie działać dobrze, a może być też tak, że jeszcze pogorszysz sprawę. A druga sprawa, to jest tu więcej specjalistów od tych alternatorów. Jedni na odległość stawiają diagnozę, a inni diagnozują to metodą podmiany części. Więc może ktoś Ci rozwiąże Twój problem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak ładowania w T-25 Dzisiaj, 22:45
  •  

#211 Share zbyszekbrzuze

zbyszekbrzuze

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1729 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzuze/Rypin
  • Zainteresowania:radzieckie ciągniki, mechanika, elektryka

Napisany 26 kwiecień 2014 - 13:04

brak ładowania w T-25 I tak najprościej jest naprawić alternator (stosując prawidłowe metody pomiarów i naprawy) jeśli zna się objawy jego usterek z własnego doświadczenia. Ze słownego opisu usterki nie można brać podstawy co do wymiany konkretnych części. Dlatego każdy, kto naprawia alternatory zawodowo musi je podłączyć pod stół i sprawdzić WSZYSTKO.
Jeśli ma się wiedzę umiejętności i sprzęt, to można samemu naprawić lepiej niż niejeden warsztat, ale to jest tylko moja opinia.

KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311


#212 Share qbic

qbic

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 maj 2014 - 12:22

brak ładowania w T-25 Witam,
czyli nic nie da sie naodleglosc podpowiedziec. Szkoda. Wrzuce filmik jak to wyglada skoro juz go zrobilem szkoda zeby sie zmarnowal, a moze jeszcze komuś coś do głowy wpadnie co może to powodować i jak to sprawdzic.

Edytowany przez qbic, 01 maj 2014 - 12:23.


#213 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2606 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 maj 2014 - 20:56

brak ładowania w T-25

Mam t25 z 77 roku z alternatorem 400W i regulatorem w kabinie. Ostatnio zmierzyłem i na uruchomionym silniku pokazuje 13,8-113,9V w zależności od obrotów. Dodam ze regulator napięcia nie jest oryginalny tylko kiedyś jakiś elektryk założył prawdopodobnie z fiata lub czegoś podobnego. Jak zdjagnozować usterkę bo chyba instalacja powinna miec po uruchomieniu 14.2-14.6V. Chcę sprawdzić ten regulator i ewentualnie alternator chyba że przyczyna jest gdzieś indziej? Po uruchomieniu silnika wbudowany amperomierz pokazuje okolo 15-20A po czym schodzi do 0 po około minucie. Włączenie świateł powoduje że amperomierz pokazuje pozim ponizej 0 jak dodam gazu to się podnosi.
Proszę o pomoc.

Jak masz założony regulator 6 diodowy z Jezpol to tak działają.Sam fakt że miałeś mechaniczny i było dobrze tylko wystarczyło go dobrze wyregulować.

#214 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 maj 2014 - 18:58

brak ładowania w T-25

Witam,
czyli nic nie da sie naodleglosc podpowiedziec. Szkoda. Wrzuce filmik jak to wyglada skoro juz go zrobilem szkoda zeby sie zmarnowal, a moze jeszcze komuś coś do głowy wpadnie co może to powodować i jak to sprawdzic.
https://www.youtube....eature=youtu.be

Jak to sprawdzić napisałem kilka postów wyżej. Niestety sam tego nie zrobisz, bo zwykły miernik do tego nie wystarczy, jakbyś miał analogowy to jeszcze, ale i tak na ciągniku jest to prawie niewykonalne, bo nie jesteś w stanie precyzyjnie ustawić odpowiednich obrotów alternatora. Jeżeli nie szkoda Ci kilkunastu zł, to spróbuj wymienić regulator na egzemplarz innej firmy. Powinno pomóc.

#215 Share qbic

qbic

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2014 - 16:42

brak ładowania w T-25 Jaki inny regulator proponujecie? (model, firma) Mechaniczny wyrzucilem bo myslalem ze bedzie dobrze.

Edytowany przez qbic, 04 maj 2014 - 16:45.


#216 Share zbyszekbrzuze

zbyszekbrzuze

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1729 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzuze/Rypin
  • Zainteresowania:radzieckie ciągniki, mechanika, elektryka

Napisany 20 maj 2014 - 07:20

brak ładowania w T-25 Załączam filmik:

Dlaczego przy zwiększaniu obrotów ładowanie spada?
Czyżby wzbudzenie gubił?? Albo faktycznie dioda któraś na wykończeniu...
Przed nagraniem było trochę jeżdżone i akumulatory były naładowane.
Muszę sprawdzić regulator i mostek jeszcze raz...

KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311


#217 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2606 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 maj 2014 - 21:53

brak ładowania w T-25 podłącz wzbudzenie do kontrolki omijając przekaźnik pod tablicą na krótko i podłącz plusa do kontrolki bezpośrednio od akumulatora i będzie wiadomo czy altek coś miesza czy instalacja.

#218 Share zbyszekbrzuze

zbyszekbrzuze

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1729 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzuze/Rypin
  • Zainteresowania:radzieckie ciągniki, mechanika, elektryka

Napisany 21 maj 2014 - 22:08

brak ładowania w T-25 Testowalem w twoj sposob, mialem kontrolke pomiedzy wyjsciem ladowania w alternatorze a wyjsciem na kontrolke i zarzyla sie.
Instalacje przerabialem, przekaznik u mnie nie bierze udzialu w ladowaniu, sluzy tylko jako odciazenie stacyjki.

KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311


#219 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2606 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 maj 2014 - 22:15

brak ładowania w T-25 No to masz coś nie tak z mostkiem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak ładowania w T-25 Dzisiaj, 22:45
  •  

#220 Share zbyszekbrzuze

zbyszekbrzuze

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1729 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzuze/Rypin
  • Zainteresowania:radzieckie ciągniki, mechanika, elektryka

Napisany 22 maj 2014 - 06:44

brak ładowania w T-25 I w najblizszym wolnym czasie bede sie tym zajmowac, teraz sianokiszonka, to nie ruszam. Zapala dobrze.

KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311


Podobne tematy