Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rolnik to nie "rolnik" ANR

30 odpowiedzi na ten temat

#1 Share petzi

petzi

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 02 grudzień 2012 - 16:42

Rolnik to nie "rolnik" ANR proszę o pomoc jakąś mądrą osobę w sprawie ciekawej interpretacji rolnika przez ANR

zostałem rolnikiem od 1 stycznia 2012r., nabyłem kilka ha i prowadzę osobiście małe gospodarstwo (posiadam uprawnienia rolnicze)
chciałem powiększyć obszar gospodarstwa i wziąć kilka tygodni temu udział w przetargu ograniczonym ANR rzekomo dla rolników i co się okazało powiedzieli mi że nie jestem rolnikiem, więc pytam dla urzędu skarbowego jestem rolnikiem, dla krus jestem rolnikiem, a dla ANR nie? odpowiedź urzędnika wzruszenie ramion...i stwierdzenie że muszę być rolnikiem od 5 lat, aby oni uważali taką osobę za rolnika, ale jak nim być jak jest się np. na studiach? czy potrafi ktoś pomóc w tej kwestii ? spotkał się z takim problemem? czy w polsce nie ma nowych rolników od 2012r. ?

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Rolnik to nie "rolnik" ANR Dzisiaj, 08:27
  •  

#2 Share qba333

qba333

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 340 postów

Napisany 02 grudzień 2012 - 17:05

Rolnik to nie "rolnik" ANR to co jak nie jestes rolnikiem od 5 lat to nie mozesz brac udzialu w przetargu od anr??

#3 Share petzi

petzi

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 02 grudzień 2012 - 18:17

Rolnik to nie "rolnik" ANR w przetargu ograniczonym dla rolników brać udziału nie możesz, w nieograniczonym (głównie działki nie rolne) brać udział może każdy

dlatego zapraszam innych do dyskusji na ten temat, może ktoś ma na to jakiś ciekawy sposób ?

Edytowany przez razor275, 02 grudzień 2012 - 18:33.
Cytowanie poprzedniego posta

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share dyczko0

dyczko0

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 350 postów
  • Zainteresowania:rolnictwo, IT, siatkówka

Napisany 02 grudzień 2012 - 18:21