petzi

Rolnik to nie "rolnik" ANR

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
petzi    1

proszę o pomoc jakąś mądrą osobę w sprawie ciekawej interpretacji rolnika przez ANR

 

zostałem rolnikiem od 1 stycznia 2012r., nabyłem kilka ha i prowadzę osobiście małe gospodarstwo (posiadam uprawnienia rolnicze)

chciałem powiększyć obszar gospodarstwa i wziąć kilka tygodni temu udział w przetargu ograniczonym ANR rzekomo dla rolników i co się okazało powiedzieli mi że nie jestem rolnikiem, więc pytam dla urzędu skarbowego jestem rolnikiem, dla krus jestem rolnikiem, a dla ANR nie? odpowiedź urzędnika wzruszenie ramion...i stwierdzenie że muszę być rolnikiem od 5 lat, aby oni uważali taką osobę za rolnika, ale jak nim być jak jest się np. na studiach? czy potrafi ktoś pomóc w tej kwestii ? spotkał się z takim problemem? czy w polsce nie ma nowych rolników od 2012r. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    14

to co jak nie jestes rolnikiem od 5 lat to nie mozesz brac udzialu w przetargu od anr??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petzi    1

w przetargu ograniczonym dla rolników brać udziału nie możesz, w nieograniczonym (głównie działki nie rolne) brać udział może każdy

 

dlatego zapraszam innych do dyskusji na ten temat, może ktoś ma na to jakiś ciekawy sposób ?

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczko0    25

Właśnie dlatego agencja i rząd w idei przetargów ograniczonych chciał ograniczyć wykup przez ziemi przez tzw. "rolników z wiejskiej"

Bo każdy tak jak ty może kupić 1 ha przeliczeniowy ziemi, zdać czy "kupić" wykształcenie rolnicze tj. technik rolnik i może wykupować grunty z zasobów ANR.

I nikogo to nie obchodzi czy ty faktycznie jesteś tylko rolnikiem, "rolnikiem z wiejskiej" czy słupem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petzi    1