Polecane posty

macko25    27

Muszę wam napisać odnośnie mojego MF 6290 rok 2001 135 koni

Ciągnik zaczął tak powiedzmy na czarno lekko dymić ale tak cały czas dymił tym mocniejsze obciążenie tym mocniej dymił i tracił też moc i nie wiedziałem co jest od początku wszystko sprawdzałem filtry paliwowe,powietrza,sitka na pompie wężyki itd.nic to nie pomagało więc zacząłem się zabrać za wyjęcie pompy wtryskowej trzeba było cały przód poodkręcać tzn filtr powietrza chłodnice itd żeby wyjąć pompę wtryskową i wyjąłem i zawiozłem do naprawy do pompiarza i okazało się że była pęknięta membrana która zasila powietrze od kolektora sąsego i ustawia dawkę paliwa i ciągnik miał 20%straconego mocy tak mówił pompiarz i przykręciłem pompę to już mf nie poznaję ma taką moc którą nigdy tak nie miałem od czasu kupienia i wogólę nie dymi. więc napisałem żebyście wiedzieli gdzie szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin135   
Gość Marcin135

Ja mam McCormicka mtx175 i miałem podobny problem tzn ciężko palil i nie miał siły, jest tam pompa lukas delphi i wyjeliśmy ją i wysłaliśmy do Anglii do serwisu CAT,( to on kupił licencję perkinsa), bo nikt nie chciał się podjąć naprawy tej pompy w Polsce nie wiem dlaczego, Odesłali naprawioną pompę i ją wstawiliśmy i teraz Ciągnik rakieta:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Wystarczyło wysłac do serwisu Boscha w iławie i by zrobili bez problemu ,ps.też miałem w swojej pękniętą mębranę a dodatkowo wymieniłem głowicę i ciągnik normalnie jak nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

nie tylko do serwisu boscha są ludzie którzy prywatnie pootwierali warsztaty i mają też przyrządy do sprawdzenia różnych pomp za naprawe gościu mi wziął 300zl a jakby serwis to szkoda gadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriano6270    0

Do posiadaczy MF serii 6200 czy przy ponownym montażu pompy wtryskowej trzeba ją ustawiać bo u mnie żadnych znaków nie widać. Pomocy bo nie chcę dwa razy rozbierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Jak są fasolki na pompie , a nie zrobiłeś znaków to musisz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriano6270    0

Fasolki są na kole zębatym ale na stożku nie ma klina czyli będę musiał ustawiać kręcąc wałkiem pompy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

No tak, pompę wyciągnąłeś na pałę czy koło z fasolkami masz zablokowane?  Pierwszy cylinder ustaw w gmp. Pompę zablokuj,( z boku śrubka - popuść ją przesuń podkładkę, śrubka ma trafić w otwór w wałku pompy ) i taką włóż na koło , lekko dokręć, usuń blokady i dociągnij, ma gadać. http://www.autotrakt.ru/uploads/files/1000.pdf  strona 321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj