Skocz do zawartości

Zdjęcie

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kedar006

kedar006

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 listopad 2012 - 21:54

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H Witam.
Tak jak w temacie, potrzebuję jakichś danych technicznych tego kombajnu, jaki silnik, czy są dostępne części, czy dużo ich wyszło itp.
Zamierzam kupić taki ale nic na jego temat nie mogę znaleźć.
Jak sądzicie- opłaca się go kupić i przystosować do zbioru kukurydzy?

Edytowany przez Marcin91, 26 listopad 2012 - 22:40.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H Dzisiaj, 00:10
  •  

#2 Share Michal97rolnik

Michal97rolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:MMz/NDK
  • Zainteresowania:Różne różniste

Napisany 26 listopad 2012 - 23:04

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H Jeśli chodzi o silnik to na pewno jest tam silnik Deutz bardzo mocny i oszczędny( sam o tym się przekonałem ) Nie jestem pewny ale chyba ten model ma silnik turbodoładowany. Miałem 2 kombajny tej marki i nie narzekałem. Gorzej może być z częściami. Tyle wiem na temat tych kombajnów.

Edytowany przez Michal97rolnik, 26 listopad 2012 - 23:07.


#3 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2727 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 27 listopad 2012 - 08:56

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H W M1600-1620 siedziały wolnossące V8 Deutza, powiem Ci tak, jak świeżo sprowadzony od Niemca to bierz ale jak chodził X lat w Polsce to radzę dokładnie obejrzeć. Sprawdź stan łożysk podsiewaczy i stan przenośników powtórnego czyszczenia i zbożowego, reszta raczej mało awaryjna

#4 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2131 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2012 - 13:27

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H http://www.konedata.net/DF1202.htm
Proszę :)
Kolego @pawel885 - ten kombajn wg mnie nie ma przenosnika niedomłotów - Fahr ma tzw wentylator domłacający choc spodkałem się z nazwą kłosownik - jest to patent Fahra.
A czy warto go kupić do kukurydzy to nie wiem - maszyna prosta, dostęp do części różny - silnik bez problemu nawet najmniejsza pierdołka - skrzynia razczej zapomnij o nowych częściach - reszta tak różnie.

Edytowany przez akmaly, 27 listopad 2012 - 13:34.


#5 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2727 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 27 listopad 2012 - 13:48

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H Są przenośniki po bokach ( właśnie te wentylatory) materiał idzie do powtórnego przesiewania a nie na bęben jeśli chodzi o ścisłość :)

#6 Share Pietras892

Pietras892

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 493 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice siedlec
  • Zainteresowania:kopanie w ziemi

Napisany 27 listopad 2012 - 15:56

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H warto zerknąć czy rama nie pęknięta i podsiewacz w jakim stanie bo podobno spory wydatek...v aż tak oszczędna nie jest w 16xx i jak się nie myle to v6 nie v8 jest :)

Edytowany przez Pietras892, 27 listopad 2012 - 15:58.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H Dzisiaj, 00:10
  •  

#7 Share andrejus

andrejus

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 606 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostróda
  • Zainteresowania:OFF ROAD, enduro, motoryzacja

Napisany 27 listopad 2012 - 16:22

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H Poszukuje kabiny do fortschrita e-514. Jeśli macie jakies info bardzo PROSZĘ o kontakt
Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

#8 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2131 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2012 - 16:57

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H

Są przenośniki po bokach ( właśnie te wentylatory) materiał idzie do powtórnego przesiewania a nie na bęben jeśli chodzi o ścisłość :)

Kolego przenosnik to przenosnik a wentylator to wentylator nie widze podobienstwa między tymi mechanizmami:)

W 1620 jest silnik 8 cylindrowy bez doladowania.

Należy zwracac uwagę na elementy te których naprawa jest kłopotliwa lub droga, napewno lożyska i pasy to nie podstawa do oceniania stanu kombajnu - można dostać w każdym sklepie . Zwróć uwagę głównie na ten naped hydrostatyczny, silnik, stan posiewacza i ogólnie czy nie pospawany i takie tam jak w każdym innym kombajnie. Jedynie co do silnika przy jednostkach chłodzonych powietrzem nie moze byc mowy o wyciekach oleju w okolicy cylindrów i głowic. Ten wentylator łatwo sie regeneruje wiec to zaden problem.

Edytowany przez akmaly, 27 listopad 2012 - 17:06.


#9 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2727 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 27 listopad 2012 - 17:10

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H Kolego przenośnik to nie tylko łańcuch z łopatkami :) http://pl.wikipedia....wiki/Przenośnik Mi chodzi nie tyle o łożyska na tych wentylatorach co o dziury powodowane tarciem przepływającego zboża

Edytowany przez pawel885, 27 listopad 2012 - 17:13.


#10 Share sylip

sylip

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 02 grudzień 2012 - 21:47

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H Warto uważnie przyjrzeć sie silnikowi i bardzo dbać o jego czystość - dotyczy silnika V8. Jak jest słabe chłodzenie to te jednostki lubią sie zacierać na pierwszym cylindrze - jest przed nim kierownica powietrza zabierająca część strumienia na chłodnicę oleju. Zdarzały sie też 6 cylindrowe turbo, tam nie ma tego problemu.
Ponadto trzeba obejrzeć to co w każdym innym kombajnie - podsiewacz oraz przenośniki pod spodem (kłosowy i ziarnowy) czy nie są nadmiernie pognite. Na koniec warto sprawdzić funkcjonowanie układu napędowego - pewnie bedzie hydrostat.

#11 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2131 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 grudzień 2012 - 10:55

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H kolego pawle - przenośnik służy do transportu a wentylator kłosowy ( tak to tłumaczy Deutz-Fahr Polska) choć wg. mnie lepszą nazwą jest kłosownik - nie tylko transportuje ale i domlaca więc twierdzenie że to przenośnik wg. mnie wprowadza w błąd:)
Nie wiem jak jest dokładnie w 1620H ale w wielu innych modelach jedyną rzeczą zużywającą się są łopatki ( można łatwo zregenerować) i ta blacha odpowiednia do rodzaju zboża ( płaska lub tarka oraz czasami widziałem taką z paskami) to też można dorobić a blachy to chyba żaden problem. Wg. mnie to chyba żaden problem i jest dużo więcej ważnych elementów na które należy zwracać uwagę.
Kolego co interesuje cię ten DF. Przy silnikach chłodzonych powietrzem nie może być mowy o przeciekach w okolicach cylindrów - tam musi być sucho, a jak są już przecieki to spradź dobrze żeby później nie żałować.
O czystość to trzeba dbać każdego silnika chłodzonego powietrzem bo jak go przegrzejesz to i po kapitalnym może już nie chodzić tak jak trzeba - tak u znajmoego jest i wielu mechaników co u niego było to ciągle powtarzało że te silniki po przegrzaniu to już nie to.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H Dzisiaj, 00:10
  •  

#12 Share Sylu93

Sylu93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:hmmm interesuje się głównie rolnictwem :P

Napisany 02 marzec 2016 - 19:21

Potrzebuję informacje o kombajnie DEUTZ-FAHR M1620H

Odswieze troche temat panowie czy do takiego kombajnu pasuje mniejszy heder mianowicie od deutza 1002 chyba??



Podobne tematy