Skocz do zawartości

Zdjęcie

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand


66 odpowiedzi na ten temat

#41 Share BartekPL

BartekPL

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska-Czernichów

Napisany 26 listopad 2012 - 13:51

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Dziedzio dobrze mówisz tylko można dużo stracić kasy. Chyba wiesz o co mi chodzi.
@zizuza Ciągnik to nie buty ze zepsuły się i idziesz do sklepu wymienić na nowy. Można zrobi tak jak Dziedzio mówi sprzedać i kupić nowy. Albo dalej go użytkować.
POMOGŁEM KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ Z PRAWEJ STRONY MOJEGO POSTU

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Dzisiaj, 10:51
  •  

#42 Share MKrajes

MKrajes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wysokie Mazowieckie

Napisany 26 listopad 2012 - 14:46

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand "Proponuje wynegocjowac gwarancje minimum na 2 lata. Czym dluzszy okres gwarancji tym lepiej dla ciebie.
Zawsze mozna po kilku miesiacach uzytkowania zrezygnowac z ciangika"

Nie wytrzymałem chyba żyjemy w innych światach bo ja nie spotkałem się nigdy z sytuacją by jakiś dealer przyjął ciągnik z powrotem do siebie bo coś nie odpowiada rolnikowi i potulnie oddał pieniądze. Jak to sobie wyobrażasz pracuję ciągnikiem przez pół roku i dostają taką kwotę jaką zapłaciłem i że niby dealer ma być stratny na maszynie po potem musi go sprzedać taniej. Znam dwa przypadki wymiany ciagnika na większy za dopłatą i to tylko jest możliwe z tą samą marką przy dobrych układach z dealerem. Można zawsze sprzedać ale tu tracisz najwięcej bo po co mam kupować miesięczny ciągnik jak w tej cenie będę miał nowy dlatego cena musi być znacznie niższa by zachęciła klienta a dodatkowo jak ktoś sprzedaję prawie nowy ciągnik to nie dlatego że mu się kolor nie podoba tylko wiadomo że coś jest nie tak. A co jak ciągnik miałby być kupowany z dofinansowań ARiMR ? Pomyśl co piszesz.

Co do tematu ja osobiście bym się skłaniał z wyborem w stronę JD. NH złym ciągnikiem nie jest ale jako woła roboczego w gospodarstwie jednak zawsze widziałbym JD bo to trwałe solidne i bardzo mocne ciągniki co zresztą udowodnili już wieloma seriami a NH mnie zraził do siebie mocno bo ich ciągniki niby mają dużo mocy a na polu w ciężkiej pracy nie potrafią tego pokazać. Są dużo gorzej wykonane oraz ich konstrukcja jest dużo delikatniejsza. Jeżeli miałby być wykorzystywany głównie w transporcie to NH jak najbardziej na tak, ciężkie prace polowe JD

Przedstawiciele handlowi bajki o SCR opowiadają bo inaczej się nie da nazwać tych wszystkich zalet o jakich mówią. I tutaj podsumowaniem wszystkiego przytoczę zdanie przedstawiciela JD "Skoro SCR jest taki super tak obniża spalanie,podnosi żywotność silnika, otrzymujemy więcej mocy i momentu obrotowego itd. to czemu żaden z producentów nie wprowadził tego systemu wcześniej tylko wszyscy w ostatniej chwili gdy technologia SCR była znana już dużo wcześniej? " Nie mam nic przeciwko AdBlue i ciągnikom je wykorzystującym ale panowie nie ma co idealizować SCR ma sporo zalet ale i wad zresztą tak samo jak technologia JD który zagrał bardzo ryzykownie i może na tym dużo zyskac lub jeszcze więcej stracić a co jest lepsze czas pokaże

#43 Share yarpen12

yarpen12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów

Napisany 26 listopad 2012 - 16:18

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Dziś jeździłem JD na autoquadzie i mam mieszane uczucia. Jak ciągnik był zimny to myślałem, że gałkę urwę a biegu nie wrzucę. Mam pytanie do użytkowników tych skrzyni bo diler zapewnia, że z czasem wszystko się dotrze i będą biegi lepiej wchodzić. Czy tak faktycznie będzie? Jak ciągnik się rozgrzał było już dużo lepiej.

#44 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 26 listopad 2012 - 16:48

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Jak ciągnik się rozgrzeje to biegi wchodzą dużo lepiej.
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

#45 Share janusz20

janusz20

    <<<<<<<<<<<<<<<<

  • Members
  • PipPipPip
  • 2000 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie pow. Sochaczew
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem. Budownictwo, Historia

Napisany 26 listopad 2012 - 17:27

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand A tak dokładniej to jak zapalimy ciagnik który stał na dworze przy -20 stopniach i pozostawimy go na biegu jałowym do rozgrzania to ile czasu mu zajmie żeby biegi wchodziły płynnie? czy może lepiej zapali wcisnąć zakres <<na siłe>> i jechać?

#46 Share zizuza

zizuza

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 listopad 2012 - 19:38

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Jak chcesz szybko rozgrzać ciągnik to można wykorzystać do tego hydraulikę, włączając dźwignię rozdzielacza. Oczywiście nic nie podpinając pod szybkozłącza.W ten sposób u mnie grzeli olej w skrzyni biegów serwisanci ,przed kalibracją sprzęgła i podczas wymiany przełącznika rewersu "łopatki".Podczas jazdy oczywiście też się rozgrzewa olej.Ale trzeba zachować pewien dystans.

#47 Share LUSI

LUSI

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja

Napisany 26 listopad 2012 - 20:21

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

"Proponuje wynegocjowac gwarancje minimum na 2 lata. Czym dluzszy okres gwarancji tym lepiej dla ciebie.
Zawsze mozna po kilku miesiacach uzytkowania zrezygnowac z ciangika"

Nie wytrzymałem chyba żyjemy w innych światach bo ja nie spotkałem się nigdy z sytuacją by jakiś dealer przyjął ciągnik z powrotem do siebie bo coś nie odpowiada rolnikowi i potulnie oddał pieniądze. Jak to sobie wyobrażasz pracuję ciągnikiem przez pół roku i dostają taką kwotę jaką zapłaciłem i że niby dealer ma być stratny na maszynie po potem musi go sprzedać taniej. Znam dwa przypadki wymiany ciagnika na większy za dopłatą i to tylko jest możliwe z tą samą marką przy dobrych układach z dealerem. Można zawsze sprzedać ale tu tracisz najwięcej bo po co mam kupować miesięczny ciągnik jak w tej cenie będę miał nowy dlatego cena musi być znacznie niższa by zachęciła klienta a dodatkowo jak ktoś sprzedaję prawie nowy ciągnik to nie dlatego że mu się kolor nie podoba tylko wiadomo że coś jest nie tak. A co jak ciągnik miałby być kupowany z dofinansowań ARiMR ? Pomyśl co piszesz.

Co do tematu ja osobiście bym się skłaniał z wyborem w stronę JD. NH złym ciągnikiem nie jest ale jako woła roboczego w gospodarstwie jednak zawsze widziałbym JD bo to trwałe solidne i bardzo mocne ciągniki co zresztą udowodnili już wieloma seriami a NH mnie zraził do siebie mocno bo ich ciągniki niby mają dużo mocy a na polu w ciężkiej pracy nie potrafią tego pokazać. Są dużo gorzej wykonane oraz ich konstrukcja jest dużo delikatniejsza. Jeżeli miałby być wykorzystywany głównie w transporcie to NH jak najbardziej na tak, ciężkie prace polowe JD

Przedstawiciele handlowi bajki o SCR opowiadają bo inaczej się nie da nazwać tych wszystkich zalet o jakich mówią. I tutaj podsumowaniem wszystkiego przytoczę zdanie przedstawiciela JD "Skoro SCR jest taki super tak obniża spalanie,podnosi żywotność silnika, otrzymujemy więcej mocy i momentu obrotowego itd. to czemu żaden z producentów nie wprowadził tego systemu wcześniej tylko wszyscy w ostatniej chwili gdy technologia SCR była znana już dużo wcześniej? " Nie mam nic przeciwko AdBlue i ciągnikom je wykorzystującym ale panowie nie ma co idealizować SCR ma sporo zalet ale i wad zresztą tak samo jak technologia JD który zagrał bardzo ryzykownie i może na tym dużo zyskac lub jeszcze więcej stracić a co jest lepsze czas pokaże


Układ SCR nie obniża spalania paliwa, nie podnosi żywotności silnika oraz mocy i momentu, bo jak niby miałby to robić skoro wcale nie ingeruje w silnik i procesy w nim zachodzące tylko i wyłącznie w układ wydechowy!!!

Edytowany przez LUSI, 26 listopad 2012 - 20:26.


#48 Share MKrajes

MKrajes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wysokie Mazowieckie

Napisany 26 listopad 2012 - 20:29

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

Układ SCR nie obniża spalania paliwa, nie podnosi żywotności silnika oraz mocy i momentu, bo jak niby miałby to robić skoro wcale nie ingeruje w silnik tylko i wyłącznie w układ wydechowy!!!


Dokładnie o tym wiem ale takie jak to określiłem "bajki" opowiadają rolnikom przedstawiciele handlowi by sprzedać swój produkt. Przykład ostatnio przedstawiciel NH opowiadał mi jak SCR wpływa na spadek zużycia paliwa w ich ciągnikach oraz jak to układ SCR zastosowany w ich ciągnikach sprawuje się lepiej od tych stosowanych przez konkurencję.

#49 Share LUSI

LUSI

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja

Napisany 26 listopad 2012 - 20:32

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Do czego jest zdolny przedstawiciel handlowy, żeby tylko sprzedać swój produkt??? (pytanie retoryczne oczywiście)
A najbardziej nie lubię jak zachwala swoje produkty, a krytykuje wyroby konkurencji !!!

Edytowany przez LUSI, 26 listopad 2012 - 20:35.


#50 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 26 listopad 2012 - 21:07

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Ale w teście agromachiny dwóch ciągników NH z SCR i bez, wyszło że ten z SCR spalił mniej paliwa.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Dzisiaj, 10:51
  •  

#51 Share LUSI

LUSI

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja

Napisany 26 listopad 2012 - 21:36

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Czy były to 2 takie same ciągniki, tak samo wyposażone różniące się tylko i wyłącznie tym, że w jednym zastosowano układ SCR, a w drugim nie?

#52 Share karolek12

karolek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 listopad 2012 - 22:47

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand @lukasz1987 długo sledze tą dyskusje ale musze ci napisać jedno bo widze ze jesteś bardzo zachwycony układami recylkulacji spalin po
1) układy te stosuje sie dlatego zeby obnizyc tem. spalin przez co redukuje sie tlenki azotu a nie po to zeby był silnik elastyczny bo to jest bez sensu
2)jak ma to w czymś pomagać to dam ci prostszy przykład od hustawki wez zjedz obiad a na drugi dzien zjedz polowe + połowe swojej recylkulacji porownaj wyniki
3) widziałeś układ dolotowy po 10 latach działania egr?
4)porownaj np NH 7070 I NH T7.270 te same silniki lub inne
5)silniki na adblue to sa silniki nastawione na optymalne spalanie takie jak robili w latach 90 tych a nie ekologiczne w ktorych oprocz EGR opozniano poczatek wtrysku przez co była nizsza tem.spalin silniki zaczeły wtedy mocno kopcić własnie na czarno
6)zeby podnieśc temperature w dolocie nie trzeba tam po to wprowadzać spalin sa lepsze metody
7)koncze juz bo pozno i powiem ci jeszcze ze tez mam jedną valtre i powien ci ze nie ma sie czym szczycic

#53 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 27 listopad 2012 - 00:28

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

Czy były to 2 takie same ciągniki, tak samo wyposażone różniące się tylko i wyłącznie tym, że w jednym zastosowano układ SCR, a w drugim nie?



Jeden ciągnik był wyposażony w SCR a drugi w ERG, ale gdyby dać 2 takie same silniki, np stare proste MWM czy Martiny z Ursusa [bez żadnych ERG, DPF, DOC, SCR itp itd] i jeden wyposażyć w SCR to nie było by różnicy w spalaniu, więc podawanie że dzięki SCR spalanie jest mniejsze jest lekką manipulacją.
Prawdziwe by było stwierdzenie że SCR nie zwiększa spalania.

#54 Share Dziedzio92

Dziedzio92

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzeg Dolny

Napisany 27 listopad 2012 - 15:45

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

"Proponuje wynegocjowac gwarancje minimum na 2 lata. Czym dluzszy okres gwarancji tym lepiej dla ciebie.
Zawsze mozna po kilku miesiacach uzytkowania zrezygnowac z ciangika"

Nie wytrzymałem chyba żyjemy w innych światach bo ja nie spotkałem się nigdy z sytuacją by jakiś dealer przyjął ciągnik z powrotem do siebie bo coś nie odpowiada rolnikowi i potulnie oddał pieniądze. Jak to sobie wyobrażasz pracuję ciągnikiem przez pół roku i dostają taką kwotę jaką zapłaciłem i że niby dealer ma być stratny na maszynie po potem musi go sprzedać taniej. Znam dwa przypadki wymiany ciagnika na większy za dopłatą i to tylko jest możliwe z tą samą marką przy dobrych układach z dealerem. Można zawsze sprzedać ale tu tracisz najwięcej bo po co mam kupować miesięczny ciągnik jak w tej cenie będę miał nowy dlatego cena musi być znacznie niższa by zachęciła klienta a dodatkowo jak ktoś sprzedaję prawie nowy ciągnik to nie dlatego że mu się kolor nie podoba tylko wiadomo że coś jest nie tak. A co jak ciągnik miałby być kupowany z dofinansowań ARiMR ? Pomyśl co piszesz.


Łapiesz mnie za slowa wiec powiedz gdzie napisalem ze mozesz go zwrocic do dealera jak sie znudzi ? Kupiles bubel to juz twoj problem wiec sie go sam pozbywasz.


A co jak ciągnik miałby być kupowany z dofinansowań ARiMR ?


Wlasnie o tym pisalem , ale widac ze nie doczytales. Jesli ciagnik w jakis sposob nie spelnia tego co oczekiwales na wejsciu mozesz napisac wniosek w ktorym piszesz ze ciangik nie spelnia twoich wymagan :
podana moc jaka podaje producent nie jest osiagana przez ciagnik , nie jest w stanie z maszynami pracowac na optymalnych obrotach silnika choc sa do niego dobrane , slabnie podczas wykonywanej pracy...

Jest duzo uzasadnien. Wydaje sie kazdemu ze jak kupi ciagnik na prow i nie spelni wymagan to juz ma byc u niego 5 lat , wlasnie nie , mozna go sprzedac samemu ale nie oddac dealerowi

Na allegro widzialem tylko jeden przypadek sprzedazy ciangnika zakupionego na prow z ktorego wlasciciel zrezygnowal, byla to puma 155

"Skoro SCR jest taki super tak obniża spalanie,podnosi żywotność silnika, otrzymujemy więcej mocy i momentu obrotowego itd. to czemu żaden z producentów nie wprowadził tego systemu wcześniej tylko wszyscy w ostatniej chwili gdy technologia SCR była znana już dużo wcześniej? "


Producenci porownuja teraz silniki na tier 3 ktore sa zmulone recyrkulacja spalin nie maja tych osiagow co silniki na tier 1 czy 2 ktore moga isc na niskich obrotach bez problemu a na tier 3 by zadusil sie.




Jeden ciągnik był wyposażony w SCR a drugi w ERG, ale gdyby dać 2 takie same silniki, np stare proste MWM czy Martiny z Ursusa [bez żadnych ERG, DPF, DOC, SCR itp itd] i jeden wyposażyć w SCR to nie było by różnicy w spalaniu, więc podawanie że dzięki SCR spalanie jest mniejsze jest lekką manipulacją.
Prawdziwe by było stwierdzenie że SCR nie zwiększa spalania.


Porownanie t7070 AC na silniku spelniajacym norme tier 3 i T7.270 AC ktory ma silnik juz spelniajacy norme tier 4 ,
jest prawda o nizszym spalaniu T7.270 AC w ktorym jest ad blue.
Silniki na normie tier 3 zostaly przerobione tak zeby polowa spalin trafiala do komory spalania, ciagnik jest przez to mulowaty na nizszych obrotach i wysokim biegu mozna go zadusic.

Silnik T7.270 AC bez ad blue spelnial by normy Tier 2 a przez to ze w silniku juz niema recyrkulacji spalin, ad blue nie jest ingerencja w silnik tylko wtryskiwany moncznik w spaliny redukuje wydostawanie sie duzej ilosci tlenkow ktore tak chca ograniczyc w EU.


zeby kazdy wiedzial o co chodzi o co chodzi w tier 3 niech sie przegiegnie 100m powietrze niech bierze na pol dechu , tak czuje sie silnik ktory ma wlasnie recyrkulacje spalin.
Dodany obrazek

#55 Share MF2007

MF2007

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 272 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze, a szczególnie przekładnie zmiany biegów

Napisany 27 listopad 2012 - 16:22

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Przed zakupem jakiegokolwiek ciągnika JD radzę wejść na stronę DLG i sprawdzić sobie jak te nowe JD wypadły w PowerMix. Spalanie w tych ciągnikach jest nawet o 20 g/kWh większe niż u konkurentów z Ad-Blue.
Przykładowo:
Fendt 724 - 254 g/kWh
Case Puma CVX 230 - 261 g/kWh
JD 6210R AutoQuad - 273 g/kWh

Dokładając do tego jeszcze ogromną przewagę przekładni AC nad AQ to jedynym argumentem JD jest jego lepsza renoma i jakość wykonania.

#56 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 27 listopad 2012 - 16:57

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

@lukasz1987 długo sledze tą dyskusje ale musze ci napisać jedno bo widze ze jesteś bardzo zachwycony układami recylkulacji spalin po
1) układy te stosuje sie dlatego zeby obnizyc tem. spalin przez co redukuje sie tlenki azotu a nie po to zeby był silnik elastyczny bo to jest bez sensu
2)jak ma to w czymś pomagać to dam ci prostszy przykład od hustawki wez zjedz obiad a na drugi dzien zjedz polowe + połowe swojej recylkulacji porownaj wyniki
3) widziałeś układ dolotowy po 10 latach działania egr?
4)porownaj np NH 7070 I NH T7.270 te same silniki lub inne
5)silniki na adblue to sa silniki nastawione na optymalne spalanie takie jak robili w latach 90 tych a nie ekologiczne w ktorych oprocz EGR opozniano poczatek wtrysku przez co była nizsza tem.spalin silniki zaczeły wtedy mocno kopcić własnie na czarno
6)zeby podnieśc temperature w dolocie nie trzeba tam po to wprowadzać spalin sa lepsze metody
7))...) powiem ci jeszcze ze tez mam jedną valtre i powien ci ze nie ma sie czym szczycic

1) napisałem powyżej ale chyba nieuważnie śledzisz temat, kwestia EGR:jego wykorzystanie w spełnianiu coraz to idiotyczniejszych norm spalit to efekt uboczny zauważony ostatnimi latami. EGR zaczęto stosować w latach 70 ubiegłego wieku na masową skalę a w pojedyńczych silnikach już w latach 60. Gdzie kto w tedy myslał i ekologii. Wtedy zobaczysz że obniżenie NOx to dopiero od niedawna ma robić, dlaczego wpływa na elastyczność opisałem powyzej ale widać niedokładnie śledziłeś.
2) Ja nie muszę spełniać norm spalin :) więc recylkulację mam w d*pie. Wyniki porównywałem pisząc pracę magisterską i wyszło mi ze EGR poprawia charakterystykę silnika przez co jest elastyczniejszy, w jaki sposób napisałem powyżej.
3)nawet po 12 latach i to badań na uczelni więc działał w mega niekorzystnych warunkach o czym silnik w pojeździe nawet nie wie że tak może być katowany. 8 letnii dolot w Scanii wygląda poprawnie więc nie widzę problemu.
4) porównywałem silnik Mana i Caterpillara w obu przypadkach w cięzkiej robocie sprawuje się EGR niż SCR
5) gówno prawda z SCR masz silnik z mega opóźnionym zapłonem oraz w wybitnie skomplikowanym układem wtryskowym oraz samą mapą wtrysku paliwa do lat 90 to mu 90% brakuje. a SCR nie kopci? no co ty nie powiesz.
6) jaki jest lepszy i tańszy sposób na podniesienie temp w dolocie ?

7)koncze juz

popieram w 100% bo coś piszesz tylko nie dokońca prawdziwe

zeby kazdy wiedzial o co chodzi o co chodzi w tier 3 niech sie przegiegnie 100m powietrze niech bierze na pol dechu , tak czuje sie silnik ktory ma wlasnie recyrkulacje spalin.

dalej dajesz puste słowa bez żadnego argumentu, idąc tym tokiem to przebiegnij się 100 m a niech ci ktoś sprężarką ciśnienie z płuc wyciąga aby szybciej je oczyścić ;) będziesz miał SCR w ustach już czysto :)

Edytowany przez Lukasz1987, 27 listopad 2012 - 17:32.

Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#57 Share szarywilk

szarywilk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 367 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolny ślask
  • Zainteresowania:Mocne i szybkie maszyny, duze i ciezkie tez :)

Napisany 27 listopad 2012 - 17:28

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand mf proponuje zajrzeć i zrozumieć :)
fendt 724 scr 254+8% adblue
case puma 261+4,6 % adblue

#58 Share yarpen12

yarpen12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów

Napisany 27 listopad 2012 - 17:40

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Decyduję się na JD. Nie jestem pewien tej decyzji, ale coś trzeba wybrać. Jaki system recyrkulacji spalin jest lepszy nie wiem, ale o środowisko trzeba dbać i przy okazji poprawiać koniunkturę rynku. My rolnicy musimy się na to godzić. Obecnie mam dwa ciągniki na EGR i nie ma z nimi problemu. Droga wyboru była długa, począwszy od DF ttv 430, po MF 7614, Case puma 130 cvx, do NH T7.170 i ostatecznie JD 6130r.

#59 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 27 listopad 2012 - 17:49

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand no to gratuluję wyboru czy okaże się słuszny czas pokaże zawsze możesz za jakiś czas sprzedać jak Ci się znudzi ;)
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Dzisiaj, 10:51
  •  

#60 Share LUSI

LUSI

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja

Napisany 27 listopad 2012 - 18:55

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

Jeden ciągnik był wyposażony w SCR a drugi w ERG, ale gdyby dać 2 takie same silniki, np stare proste MWM czy Martiny z Ursusa [bez żadnych ERG, DPF, DOC, SCR itp itd] i jeden wyposażyć w SCR to nie było by różnicy w spalaniu, więc podawanie że dzięki SCR spalanie jest mniejsze jest lekką manipulacją.
Prawdziwe by było stwierdzenie że SCR nie zwiększa spalania.


Zgadzam się w całej rozciągłości, SCR zarówno nie zwiększa, jak i nie zmniejsza spalania.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy