Skocz do zawartości

Zdjęcie

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand


66 odpowiedzi na ten temat

#21 Share BartekPL

BartekPL

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska-Czernichów

Napisany 24 listopad 2012 - 17:50

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand @janusz20 oznacza to ze silniki PowerTech pracują tylko na oleju napędowym i nie potrzebuja Ad Blue żeby spełnić norme emisji spalin Tier IV Chyba dobrze zrozumiałem pytanie
POMOGŁEM KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ Z PRAWEJ STRONY MOJEGO POSTU

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Dzisiaj, 21:03
  •  

#22 Share janusz20

janusz20

    <<<<<<<<<<<<<<<<

  • Members
  • PipPipPip
  • 2000 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie pow. Sochaczew
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem. Budownictwo, Historia

Napisany 24 listopad 2012 - 17:53

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand czyli bio ze stacji odpada ? to jakie rozwiązanie lepsze. Z dodatkiem BIO czy 100% ON?
to że adblu nie ptrzebne do jd to wiadomo.
chodzi mi o to czy silnik JD możepracowac na paliwie z dodatkiem BIOestrów?

Edytowany przez janusz20, 24 listopad 2012 - 17:55.


#23 Share BartekPL

BartekPL

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska-Czernichów

Napisany 24 listopad 2012 - 18:14

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Teraz to jestem skołowany. Silnik może pracować w 100% na ON to na pewno a co do tych Bio estrów i 100% oleju rzepakowego to nie wiem. Wszędzie szukałem i nie znalazłem odpowiedzi.
POMOGŁEM KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ Z PRAWEJ STRONY MOJEGO POSTU

#24 Share adikpl1

adikpl1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1848 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BLM

Napisany 24 listopad 2012 - 19:23

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Z instrukcji obslugi 6105R, 6115R, 6125R and 6130R Tractor with Text Safety Decals:
Zaleca się stosowanie oleju napędowego o specyfikacji EN 590 lub ASTM D975. Odnawialne oleje napędowe produkowane poprzez hydrorafinację tłuszczów zwierzęcych i olejów roślinnych są w zasadzie identyczne z ropopochodnymi olejami napędowymi. Odnawialny olej napędowy, zgodny z EN 590 lub ASTM D975, jest dopuszczalny do stosowania na wszystkich poziomach procentowych mieszanki.

Wymagane właściwości paliwa

W każdym przypadku paliwo musi spełniać następujące wymagania:

Liczba cetanowa minimum 43. Zalecana jest liczba cetanowa powyżej 47, szczególnie w temperaturach poniżej–20°C (–4°F) lub na wysokościach powyżej 1500 m (5000 ft) n.p.m.

Graniczna temperatura blokowania zimnego filtra (CFPP) powinna być przynajmniej 5°C (9°F) poniżej najniższej oczekiwanej temperatury lub punkt zmętnienia poniżej najniższej oczekiwanej temperatury otoczenia.

Smarność paliwa powinna spełnić warunki testu dla maksymalnej średnicy zarysowania 0,45 mm wg pomiaru ASTM D6079 lub ISO 12156-1.

Jakość oleju napędowego i zawartość siarki musi być zgodna z aktualnymi przepisami odnośnie emisji spalin dla obszaru, w którym pracuje silnik. NIE stosować paliwa o zawartości siarki większej niż 10 000 mg/kg (10 000 ppm).

Zawartość siarki dla silników Tier 4 i Stage III B
  • Stosować TYLKO olej napędowy o bardzo niskiej zawartości siarki (ULSD), nie przekraczającej 15 mg/kg (15 ppm).


#25 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 24 listopad 2012 - 19:29

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

czyli bio ze stacji odpada ? to jakie rozwiązanie lepsze. Z dodatkiem BIO czy 100% ON?
to że adblu nie ptrzebne do jd to wiadomo.
chodzi mi o to czy silnik JD możepracowac na paliwie z dodatkiem BIOestrów?

w UE do ON dodawane są bioestry także może bo inaczej by go nie sprzedawali
Stwierdzenie, że chodzi wyłacznie na oleju napędowym przedstawia zaletę, że nie trzeba lać AdBlue.

JD drozszy czesci drogie i jak masz zasobny portwel to go utrzymasz

dziedzio nie przesadzaj z ceną części, jak dobrze popatrzysz to AGCO tańsze nie jest. A jak ostatnio znajomi porównywali ceny filtrów, olejów i podstawowych części eksploatacyjnych to cenowo wychodziło niemalże to samo w 8R i Magnumie

Moze byc tak ze jelonek bedzie gorzej sobie radzil jak nh. jelonek ma filtr czastek stalych , wiedz ze beedzie musial pochodzic na wiekszych obrotach zeby filtr przeczyscic wiecej spali ON /h , silnik gorzej pracuje jak musi przepchac spaliny przez filtr na srednich obrotach.bedzie mulowaty podobnie jak te na tier 3 z seri 20,30

staty taty gacie w kraty, nasłuchałeś się pierdół o żabach i ten kit próbujesz wcisnąć innym. Czyszczenie filtra nastepuje automatycznie lub przez wymuszenie, jeśli np orzesz to masz wyższe obroty, wyższe odbiążenie silnika i filtr się oczyszcza, jeśli ganiasz wokół komina za byle czym, to tak obroty trzeba trzymać na ok 1400 obr. aby filtr się oczyścił. Jednak w momencie gdy ciągnik ma być głównym koniem roboczym w gospodarstwie i pracuje w pługu, głęboszu gruberze uprawowo-siewnym czyli gdy występują średnie i duże wartości IMEP to nie ma mowy aby DPF się zanieczyścił, gdyż nie powstają wtedy związki które to powodują. Dopiero niskie IMEP przyja wytwarzaniu sadzy co skuktuje osadzaniem się PM na filtrze. Jesli pracujesz przemiennie duże/średnie i niskie IMEP to filtr się samooczuszcza w trakcie pracy i nie następuje włączenia się mechanizmu wypalania. Ciekawe jak JD będzie sobie "gorzej" radził" tylko argumenty poproszę. Wypalanie się filtra to zwiększone zużycie paliwa o 5-10% w stosunku do pracy bez wypalania się filtra. (Zauważone w ciężarówkach marki Scania, Man oraz Sisu oraz silnikach JD). Mułowaty to był Case deera a on nawet tier 3 nie miał ;) . W przypadku silnika wyposażonego w EGR masz powrót części spalin do komory spalania co skutkuje wyższą temepraturą wsadu dzięki czemu aby doprowadzić do samozapłonu przy tej samej objętości potrzeba niższego ciśnienia lub/i mniejszej ilosci dostarczonej energii. Mniejsza ilość energii to niższe zużycie paliwa, które trzeba spalić. Zgodnie z pV=mRT (równanie gazu doskonałego) [dla gazów rzeczywistych jest za trudne do zrozumienia na szybko]. Mając EGR mamy mniej O2 dzięki czemu spalanie przebiega wolniej ale dłużej, jak trwa dłużej to przez dłuższy czas działa siła na denko tłoka, tłok działa na korbowót a dzięki czemu mamy lepszy monent obrotowy :D A silnik jest bardziej elastyczny. Chyba nie mószę mówić że elastyczny silnik jest lepszy w ciągniku rolniczym.
SCR czyli dobry sposób niektórych koncernów na zrzucenie obowiązku na kupującego kosztów nowej normy spalin. Handlowcy mający silniki z SCr wmawiają że masz niższe koszty niż EGR a płacisz za AdBlue 0,8 zł za litr, zużywasz go 5-8% tego co ON (na podstawie tego co zużywa Mercedes, Volvo i Iveco więc silniki rolnicze w nh mniejszego zuzycia mnieć nie bedę). Czyli tak naprawdę koszt adblue to 1% paliwa. Mocznik idzie ci cały czas filtr czyścić co 250-300h ( sąsiadowy 7230R) teraz sobie policz czy opłaca Ci się cały czas zuzywać 1% paliwa więcej czy 5-10% co 250-300h. Szybki przykład średnie zuzycie 10l/h 250h to 2500l ON AdBlue zużywasz 5% czyli 125 l to jest 100zł za 100 zł masz 18l ON liczac po 5,5 zł/l jak na czyszczenie zuzyjesz 2l to max więc zostaje 16l ON w kieszeni notabene 1,6h pracy ;)

Edytowany przez Lukasz1987, 24 listopad 2012 - 19:32.

Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#26 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 24 listopad 2012 - 21:08

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand u mne w maxxumie na 200h poszło jakieś 50 l AdBlue a nie 125 tak ku ścisłości,

co do egr i efektywności spalania jak to się ma w przypadku jak mamy niej tlenu w mieszance paliwowo-powetrznej? bo tak jest w przypadku egr dzieki powrotowi częći spalin zpowrotem do cylindra

#27 Share LUSI

LUSI

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja

Napisany 24 listopad 2012 - 22:26

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Silnik diesla zawsze pracuje na nadmiarze powietrza, czytaj współczynnik lambda zawsze jest powyżej 1,0. Zawór EGR otwiera się przy niskim i średnim zapotrzebowaniu na moc

Edytowany przez LUSI, 24 listopad 2012 - 22:28.


#28 Share zizuza

zizuza

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 listopad 2012 - 23:02

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

Szkoda że dotacje można dostać tylko na jeden :lol: .

kto Ci tak powiedział,wszystko zależy co i jak się napisze we wniosku,chyba że już korzystałeś z jakiegoś dofinansowania.
Ja w pierwszym etapie kupiłam DF Agrofarm 410 GS i ogromnie żałuje bo bubel mi sprzedali z wada T64 od początku i nie chcą wymienić na nowy.Pisałem na forum AF już o tym.A na drugi w drugim etapie wybrałem JD 6115M z autoqad plus+ ecoshift i myślę że to będzie udany model.Miałem okazje pojeździć w centrum szkoleniowym JD w Tarnowo Podgórnem JD 6125M oraz 6 -cyl (nie pamiętam modelu)z autoqad plus i mi się spodobała taka opcja skrzyni.

#29 Share tomek0303

tomek0303

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom
  • Zainteresowania:heh kobiety, sport, rolnictwo, i jak kazdy w tym wieku imprezy itp.

Napisany 24 listopad 2012 - 23:29

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand @lukasz1987 odnosnie tego EGR to wszystko ladnie brzmi w teorii a z praktycznego punktu widzenia moge Ci powiedziec ze silnik z zaworem EGR jest bardziej mulowaty i pozniej lapie obroty a wiec suma sumarum wiecej spali od tego samego silnika bez zaworu EGR , jest to potwierdzone moimi doswiadczeniami. jedyny plus silnika z EGR jest taki ze wczesniej lapie temp. robocza.

#30 Share yarpen12

yarpen12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów

Napisany 25 listopad 2012 - 07:38

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Ile głów tyle teorii a tu przecież trzeba znaleźć ten "złoty środek" i coś wybrać. Ogólnie byłem bardziej za SCR ale ktoś mi podpowiedział, że zimą przy dużych mrozach może rozmrozić się wtrysk do ad blue, a taki wtrysk to też mało nie kosztuje. To był przedstawiciel jeszcze innej firmy więc może trochę to nagiął aby sprzedać swój produkt.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Dzisiaj, 21:03
  •  

#31 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 25 listopad 2012 - 09:38

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand jeżeli ciągnik nie prauje to cały układ SCR jest pusty, cały preparat jest cofany z układu do zbiornika, więc zamarznięcie AdBlue nic w nim nie uszkodzi

Edytowany przez qazi, 25 listopad 2012 - 09:39.


#32 Share yarpen12

yarpen12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów

Napisany 25 listopad 2012 - 09:45

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Tak układ jest pusty, ale gdy zaczyna działać to rozgrzany płyn płynie przez wężyki schładza się aż w końcu przy dużym mrozie może zamarznąć. Deutz fahr ma to rozwiązane trochę lepiej bo ma system zapobiegający zamarzaniu podczas pracy.

#33 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 listopad 2012 - 09:57

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Nie jestem jakimś tam znawcą najnowszych technologii w silnikach wysokoprężnych ale wiem że jak czegoś nie ma to to coś nie może się popsuć.Każdy dodatkowy układ,moduł czy coś tam to potencjalne źródło awarii.Całkiem nie podoba mi się trend zostawiania wszelkich napraw serwisowi.Zauważyłem że (szczególnie co młodsi) zostali już zindoktrynowani :D (chodzi mi o teksty typu-"to tylko maszyna,może się coś zepsuć" itd) - uważają że maszyna musi się psuć a świętym obowiązkiem rolnika jest dzielenie się od czasu do czasu ciężko zarobionymi pieniędzmi z serwisem.
Wczoraj miałem ciekawą rozmowę z mechanikiem-stwierdził że o ile starsze auta przyjeżdżają do zakładu z reguły na remont zawieszenia czy też zmianę rozrządu to te nowsze chorują na wszystko :D .
Wiem że trochę nie w temacie ale jakiś taki malkontencki nastrój mnie opanował...

#34 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 25 listopad 2012 - 10:18

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

u mne w maxxumie na 200h poszło jakieś 50 l AdBlue a nie 125 tak ku ścisłości,

co do egr i efektywności spalania jak to się ma w przypadku jak mamy niej tlenu w mieszance paliwowo-powetrznej? bo tak jest w przypadku egr dzieki powrotowi częći spalin zpowrotem do cylindra


Ojca Valtra z SCR bierze AdBlue na poziomie 5% ON w ciągnikach siodłowych jest to samo.
W przypadku gdy masz mniej O2 a dużo więcej CO2 niż normalnie masz większą masę wsadu oraz większe ciepło właściwe wsadu, gdy używamy EGR nie pracujemy tylko i wyłacznie na CO2 ale na O2 i CO2. Także spalanie zachodzi ale w zupełnie innych warunkach. Przy takiej samej temp spalania potrzeba mniej podnieść temperaturę mieszanki p-p aby ją spalić, czyli potrzeba mniej tlenu oraz mniej paliwa. Tlen spala się szybko i gwałtownie czyli masz dużą siłę działającą na tłok ale krótko, przy EGR mieszanka spala się dużo wolniej przez co działa mniejsza siła na tłok ale przez dłuższy okres czasu. Szybki przykład podejdź do huśtawki i walnij ją młotkiem z całej siły zobacz ile się wychyli, a następnie użuwając połowy tej siły pchaj tą huśtawkę przez 2 sekundy. Zobacz kiedy się więcej wychyli ;) Na bank pchana dłużej.

Silnik diesla zawsze pracuje na nadmiarze powietrza, czytaj współczynnik lambda zawsze jest powyżej 1,0. Zawór EGR otwiera się przy niskim i średnim zapotrzebowaniu na moc

silnik diesla od zawsze pracował na mieszankach ubogich z dużą lambda zgadza się, ale nie z nadmiarem powietrza tylko z nadmiarem mieszanki powietrznej a to dwie różne, rzeczy ;) Chyba łatwiej spalić coś co ma 500 stopni niż to co ma 20 stopni nawet jak masz dużo mniej tlenu w tym co ma 500 stopni. Zawór EGR otwiera się a raczej nie zamyka się nigdy w obecnich silnikach ZS.

@lukasz1987 odnosnie tego EGR to wszystko ladnie brzmi w teorii a z praktycznego punktu widzenia moge Ci powiedziec ze silnik z zaworem EGR jest bardziej mulowaty i pozniej lapie obroty a wiec suma sumarum wiecej spali od tego samego silnika bez zaworu EGR , jest to potwierdzone moimi doswiadczeniami. jedyny plus silnika z EGR jest taki ze wczesniej lapie temp. robocza.

w praktyce jeszcze ładniej działa jak ktoś zna zasadę działania układu EGR i dlaczego zaczął być stosowany w motoryzacji, jego wykorzystanie w spełnianiu coraz to idiotyczniejszych norm spalit to efekt uboczny zauważony ostatnimi latami. Silnik na EGR ma większy czas reakcji na wcieśnięcie pedału przyśpieszenia ale ale za to jest bardziej elastyczny, no coś za coś. Co do łapania obrotów to nie zauważyłem tego u siebie jakoś żaden kierowca nie marudzi, że skakanka źle ciągnie po górach a ostatnio na Rumunię cały czas latają. Z tym pogrubionym to się całkowicie nie zgadzam. Mam Scanie eRki z E5 na EGR i SCR jak jeździłi już SCRem wszyscy moi kierowcy to żaden nie zauważył aby silnik lepiej sobie radził z obciążeniem, był bardziej elastyczny czy mniej palił niż na EGR. No i jeszcze jedno jak za kierownicą siedzi kierowca a nie idiota to nie boli zakup pompki do AdBlue bo to wydatek 6000 zł jak chcesz kupić BOSCHA :wacko: a owa pompka jest zaje delikatna jeśli chodzi o zanieczyszczenie ON czy olejem, więc niedaj borze trochę ci wkapnie do zbiornika z niebieskim korkiem a w moczniku się nie rozpuści pompka to złapie i masz wymianę. Ot takie moje doświadczenie młodego przedsiębiorcy ;) co parę wanien ma.

Ile głów tyle teorii a tu przecież trzeba znaleźć ten "złoty środek" i coś wybrać. Ogólnie byłem bardziej za SCR ale ktoś mi podpowiedział, że zimą przy dużych mrozach może rozmrozić się wtrysk do ad blue, a taki wtrysk to też mało nie kosztuje. To był przedstawiciel jeszcze innej firmy więc może trochę to nagiął aby sprzedać swój produkt.

zimą przy dużych mrozach zamarza AdBlue ale po roztopieniu daje się go ponownie użyć nie wiem tylko jak to jest z wytrącającą się wodą, bo nie ma opcji aby się nie wytraciło H2O
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#35 Share LUSI

LUSI

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja

Napisany 25 listopad 2012 - 11:04

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Pisząc "powietrze" to chyba jest oczywiste - przynajmniej dla mnie, że jest to mieszanina gazów gł. tlenu i azotu; co do stopnia otwarcia zaworu EGR przy dużym zapotrzebowaniu na moc jest on znikomy, więc dla uproszczenia tematu można uznać, że jest zamknięty!

Edytowany przez Matey, 25 listopad 2012 - 13:20.
cytowanie poprzedniego postu


#36 Share Dziedzio92

Dziedzio92

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzeg Dolny

Napisany 25 listopad 2012 - 11:43

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Wymiana filtra jest co 1000-2000 mtg. Filtr nie jest tani. Pytajac sie deera i brzozaka ktory uklad jest lepszy razem powiedzieli ze SCR.
EGR w samochodzie ciezarowym i w ciagniku to dwie inne bajki , wg danych przeprowadzonych w niemczech na ciagnikach jd 5r na wybranych gospodarstwach , silnik pracuje 40% swojego czasu na biegu jalowym . Nawet jesli ciagnik na EGR nie robi caly czas na wysokich obrotach tylko na niskich w porownaniu do ciezarowego ktory caly czas jezdzi na przewaznie wyzszych obrotach.

Jesli chcesz zakupic ciagnik sprawdz pierw na gospodarstwie jak bedzie sprawowal sie , jego spalanie w tej samej pracy , osiagi jakie ma . Na takiej podstawie bedziesz pewny czy ciagnik bedzie zly czy dobry.

Proponuje wynegocjowac gwarancje minimum na 2 lata. Czym dluzszy okres gwarancji tym lepiej dla ciebie.
Zawsze mozna po kilku miesiacach uzytkowania zrezygnowac z ciangika
W agencji mozna napisac ze ciagnik nie spelnia wymagan np. brak mocy jaka przedstawia producent , jest za maly jak na pow. gospodarstwa ...
Dodany obrazek

#37 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 25 listopad 2012 - 13:17

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

Pisząc "powietrze" to chyba jest oczywiste - przynajmniej dla mnie, że jest to mieszanina gazów gł. tlenu i azotu; co do stopnia otwarcia zaworu EGR przy dużym zapotrzebowaniu na moc jest on znikomy, więc dla uproszczenia tematu można uznać, że jest zamknięty!

To forum rolnicze ostatnio jak napisałem lambda ponad jeden to pytali się mnie jak może być 1,5 sobdy lambda w silniku ;) także na tym forum to nie jest oczywiste. W silnikach takich producentów jak Scania czy Man przy pełnym obciążeniu EGR otwarty jest w 5% jak to jest nic to ok, może być zamknięty ;)

dziedzio żeby zatłuc w 1000 h (godzin nie motogodzin bo obecnie już mtg chyba nikt nie stosuje) to trzeba być naprawdę ewenementem, żywotność w JD wg producenta to 5 000h niech 4 000 wytrzyma to i tak dobrze ;) należy pamiętać że koszt remontu SCR po takim przebiegu będzie zblizony albo i większy zależy ile pompek wymienimy. Bez urazy ale w kwestii układów wydechowych wolę opinie specjalistów z branży motoryzacyjnej a nie rolników ;)

EGR w samochodzie ciezarowym i w ciagniku to dwie inne bajki

podaj różnice bo narazie to puste słowa
Bez urazy 5R to maluch a tu chodzi o ciągnik główny i gdzie można znaleźć o tych 40%.
Wg scania fleet manager moje skakanki pracują 80% czasu w przedziale 1000-1400 obr więc jakie wysokie?

Aha i jeszcze jedno jak ciągnik to Valtra, tak żeby nie było że za JD stoje przeciw NH ;)
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#38 Share zizuza

zizuza

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 listopad 2012 - 14:44

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

Proponuje wynegocjowac gwarancje minimum na 2 lata. Czym dluzszy okres gwarancji tym lepiej dla ciebie.
Zawsze mozna po kilku miesiacach uzytkowania zrezygnowac z ciangika
W agencji mozna napisac ze ciagnik nie spelnia wymagan np. brak mocy jaka przedstawia producent , jest za maly jak na pow. gospodarstwa ...

Nikt Ci nie odda pieniędzy za bublowaty produkt.Nawet 2 lata gwarancji nic nie da ,przeciągną naprawy do końca gwarancji i cześć.Właśnie toczę bój z Deutz-Fahrem o wymianę ciągnika na nowy drogą polubowną.Sprzedawca straszy mnie że w ew. sprawie w sadzie to pewnie mi się nie uda wygrać sprawy bo DF ma dobrych prawników.

#39 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 25 listopad 2012 - 14:57

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand "Zawsze można po kilku miesiącach użytkowania zrezygnować z ciągnika" Dobre to, już widzę jak dealer z otwartymi rękami przyjmuję ciągnik z powrotem od ciebie bo ci się on nie podoba. Jakby tak można było robić to bym co miesiąc miał nowy cięgnik.
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand Dzisiaj, 21:03
  •  

#40 Share Dziedzio92

Dziedzio92

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzeg Dolny

Napisany 26 listopad 2012 - 11:45

John deere 6130R czy New holland t7.170 autocomand

"Zawsze można po kilku miesiącach użytkowania zrezygnować z ciągnika" Dobre to, już widzę jak dealer z otwartymi rękami przyjmuję ciągnik z powrotem od ciebie bo ci się on nie podoba. Jakby tak można było robić to bym co miesiąc miał nowy cięgnik.


Ciagnik sprzedajesz komus innemu , za ta kase co masz to kupujesz inny jaki sobie uwidzisz.
Dodany obrazek


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy