Zaloguj się, aby obserwować  
Krystian7745

7745 Brak mocy

Polecane posty

Krystian7745    18

Witam mam problem z swoim zetorem 7745...Problem polega na tym że nie ma mocy...Miałem kiedys 7045 i na 2 biegu potrafił się zakopac z pługiem a 7745 na 1 można go zadusić silnik ma zdrowy ale co moze byc tego przyczyna czekam na wskazówki ;)

Następnym razem w tytule napisz czego dotyczy Twój temat bo ja nie mam zamiaru ciągle edytować tytuły tematów bo większość użytkowników zatytułuje "Zetor- problem", "Pomocy", "Zetor 7745"

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    73

Dokładnie tak jak mowią koledzy powyżej bo to podstawa a jak to nie pomoże to sprawdz moiże jeszcze pompę - mój kumpel miał podobny problem i dali pompe do pompiarza i sie okazało że pompa miała ustawiona za małą dawkę - ciagnik był słaby ale bardzo ekonomiczny jak na zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Filtry jak mówią koledzy wyżej to po raz, po dwa układ wtryskowy, po trzy zapłon możesz mieć źle ustawiony co wpłynie również na brak moocy, po cztery lipne paliwo co spowoduje takowy obrót sprawy, a po pięć-silnik oleju rozumiem że nie bierze? Jak z ciśnieniem na wale?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian7745    18

Cezary-raczej nie dymi,filtry nowe,nie zagladałem ale wiem ze ma zdrowy po dźwięku;)

Jan- do filtra zaglądałem i wyczyszczony i nadal nie ma mocy

Rolnik,jedrus-jest to najprawdopodobniejsza przyczyna

Yahooo- tez mozliwe że zapłon,paliwo dobre z orlenu oleju nie bierze

leonardo- to chyba trafiłeś na zły egzemplarz

 

:)Dzięki wszystkim za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

a nikt nie wspomniał o jednym małym szczególe... od razu pół ciągnika rozbierac... ;) ja kiedyś też miałem problem z mocą... a okazało się głupia błachostka... w śrubie siedział brud.. ciągnik się nie zapowietrzał... ale pod obciążeniem nie miał siły...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Gdyby coś z układem było nie tak, z czasem by sie zapowietrzył, to też przerabiałem, po przepompowaniu moc miał a za jakiś czas ją tracił, zaczynał schodzić z obrotów i zdychał a autor postu raczej o tym nie pisał


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian7745    18

kurna zapomniałem o tym było tak z miesiac temu przy talerzowaniu jechałes a on zaczął parkotac i zgasł jak sie przepompowało to szedł dalej

 

LamboEVO- raczej nie jest aż tak dociążony(masa ciagnika+tur+pług)wiec powinien iść

 

Finn - jakiej śrubie??

 

Nie cytuj ostatniego posta !!!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Spuść paliwo ze zbiornika i przeczyść cały układ paliwowy, przewód po przewodzie. Kran może sporo zatrzymywać paliwa, przewód od pompy odkręć i zobacz co tam sie dzieje, czasami tam paproch może podejść


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

w 90% przypadkach w tej pierwszej śrubie co idzie przewód do zbiornika... co masz tą rurkę metalową, a na nią nachodzi przewód gumowy ze zbiornika...

lub jeszcze jest możliwość przytykania się rurki w zbiorniku, ale to wtedy pompka ręczna nie bedzie ciągnąć... wtedy trzeba dmuchnąć do zbiornika...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Po pierwsze to bym sprawdził odstojnik, bo spotykam się że filtry ludzie zmieniają, a tam nikt nie zagląda, a czasem jest po co.

Chyba że szklanka odstojnika jest przezroczysta i wszystko widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

nie pamiętam , już , ale w instrukcji pisze, że odstojnik trzeba czyścić co X mtg. A do obowiązku OC nalezy kontrola stanu odstojnika... czyli wymień odstojnik na szkalny, abyś widział co się w nim dzieje... bo czasami widać w odstojniku bąbelki a to jest już objaw nieszczelności układu w zetorze...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

U mnie jest tak jak odstojnik jest czysty to widac bąbelki jak silnik pracuje, natomiast jak jest syf w odstojniku to podczas pracy silnika nie ma bąbelków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian7745    18

Finn- wymieniany odstojnik miesiąc temu i nowe filtry paliwowe, ale wczoraj wujek mówił że ten odstojnik moze przytrzymywać paliwo i za mało dostaje dawkę do silnika co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

bo gdzieś na śrubie może być przytkane... i dla tego stopuje przepływ paliwa... odkręć pierwszą śrubie ,w układzie od zbiornika

wszelakiego rodzaju grzebanie przy układzie paliwowym proponuje robić na rozgrzanym silniku...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Pisząc tylko posty na af zetora nie odmulisz, bierz sie za czyszczenie układu i wtedy dalej pytaj


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj