problem Zetor 7211 / mechanizm róznicowy
Przez
kubotam, w Tylny most
-
Podobna zawartość
-
Przez Gość christoff13
Kupiłem jakiś czas temu MTZ 82 z 89r. Ma trochę rozmontowany układ blokady hydraulicznej mechanizmu różnicowego. Mianowicie: brak wajchy do załączania i linki, a także zaślepiony jest koniec rurki, która wychodzi z tego mechanizmu i idzie pod blokiem silnika (koniec rurki to okolice końca bloku silnika/początek sprzęgła). Nie wiem gdzie należy podłączyć tę rurkę. Reszta tego układu (tzn. ta część z przodu maski wygląda w porządku). Czy ktoś mógłby opisać/zrobić zdjęcia, jak wygląda podłączenie elementów które opisałem?
-
Przez kaka111
Witam serdecznie wszystkich rolników i nie tylko.
Chciałem zwrócić się do was o pomoc i jakieś podpowiedzi. Mam 18 lat i z powodu śmierci ojca 13 lat temu zostałem sam przy ziemi, jestem jedynym facetem w domu i wszystkim zajmuje się sam już pare dobrych lat i wydaje mi się, że mam to we krwi, kocham robić w polu. Chciałbym zostać przy gospodarce, ale chce je rozwinąć. Mam 15 ha, URSUS C-360 oraz Zetora 7211, do tego wszystkie potrzebne maszyny. Nastawiony jestem raczej na produkcję roślinną bez zwierząt. I zwracam się z prośbą do doświadczonych rolników, którzy zaczynali podobnie, chodzi mi o jakieś podpowiedzi i rady jak szybko zwiększyć swój areał, od czego zacząć i jak to zrobić.
Z góry dziękuje za pomoc, liczę na poważne wypowiedzi. Pozdrawiam.
-
Przez tomek5747
Witam. Mam taki problem, ostatnio zaczął ciec olej na koło ze zwolnicy. Odkręciłem koło, zdjąłem zwolnice i co tam trzeba wymienić? w pochwie zaraz przy zwolnicy jest olej, powinien tam być czy nie? a i jeszcze jak wyciągałem zwolnice to spadła blokada oczywiście i jeszcze takie kólko białe plastikowe z rowkami wewnątrz- co to może być? proszę o pomoc!
-
Przez Gość marmar
Cześć. Mam problem z moim zetorem 5341.
Podczas dłuższej jazdy (10 - 15 km) na najwyższym biegu strasznie grzeje mi się olej w skrzyni biegów i w tylnym moście.
Podczas normalnej pracy w polu, wszystko jest ok. Nie mogę nigdzie dalej podjechać bo olej łapie wysoką temperaturę.
Podejrzewałem, że może chodzi o hamulce, że za wysoko podciągnięte, ale to nie to.
Kompletnie nie mam pomysłu co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
Macie jakieś pomysły, sugestie ? Za wszystkie będę wdzięczny.
Pozdrawiam,
Marek
-
Przez Krzysiek3654
Witam,
Tak jak w pytaniu, jak ustawić zapłon w zetorze 7211?
Interesuje mnie ile mm ma być tłok przed górnym martwym punktem.
-