szepi

Wyjście hydrauliczne - problem

Polecane posty

szepi    3

witam

 

mam taki problem ze sekcją niebieską, 3 od lewej, posiadam 2 dwu sekcyjne rozdzielacze

tm-ka z 2003 r

 

nie działała po ok 1000 MTG nie było to naprawiane ponieważ wszystkie maszyny które posiadamy nie wymagają 4 sekcji...-wiem troszeczkę wstyd że dopiero teraz się za to zabieram,ale lepiej późno niż wcale ;P

 

-dźwignia działa tak samo jak inne, nie ma mowy o uszkodzonej lince lub czymkolwiek....

 

 

inaczej, co nie zaszkodziłoby wyczyścić, przeczyścić?

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Jeśli zupełnie nie działa to to raczej nie będzie wina zabrudzenia. Może poluzowała Ci się obejma na lince? Ja tak miałem to zginęła mi jedna skrajna pozycja dźwigni i myślałem co jest, a wystarczył kluczyk 10 i problem się rozwiązał.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasko    17

Tak jak napisał kolega "MAKS" musisz najpierw prześledzić bardzo dokładnie czy połączenie linkowe pracuje tak jak należy.

Ja w swoim MXM/TM mam elektrozawory hydrauliczne i przez to nie mam połączenia linkowego tylko elektrycznego i przy takiej konfiguracji mogę pomóc.

Jedyne co mają wspólne wersje z elektrozaworami i linkami to same sekcje hydrauliczne zasadniczo wewnątrz są "chyba" takie same bo przeglądałem je w katalogu części zamiennych różnią się tylko sterowaniem.

Dość często przyczyną usterki jest zacięcie się suwaka/wodzika wewnątrz sekcji i wówczas sekcja pozostaje cały czas w jednej pozycji (tak miałem jakiś czas temu) neutral/wydźwigu/pozycja pływająca.

Samo zdemontowanie sekcji nie ma żadnej filozofii bo robiłem to kilka razy więc troche chęci i możesz zobaczyć samemu (czasem wystarczy sekcję rozebrać/zdemontować, stuknąć kilka razy i suwak się odblokuje) ale przed montażem warto zaopatrzyć się w komplet oryginalnych uszczelniaczy które są pomiędzy sekcjami. Ponieważ stare będą już wyduszone i jak złożysz je na stare może cieknąć olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szepi    3

sekcje rozbierałem i ten cały tłoczek który przez przesunięcie otwiera przepływ oleju działa superrr...

 

a linka działa prawidło już sprawdzałem jak regulowałem linki przy innych sekcjach...

wewnątrz czysto i szczelnie, regulacja intensywności przepływu również działa...

 

nie mam pojęcie o co tu chodzi

 

-silnik jest odpalony, przy załączaniu innych sekcji słychać pompe i minimalnie spadają obroty silnika,a gdy pociągnę za tą uszkodzoną sekcje czuje taki sam opór jak na innych...

 

pompa daje cały czas ciśnienie i po pociągnięciu linki przesuwa się czpień (tłoczek wewnątrz sekcji) i otwiera przepływ?, czy po pociągnięciu linki załącza się jakiś czujnik położenie dźwigni i załącza dopiero pompę?

jak to jest?

 

 

bo może problem nie tkwi w sekcji która według mnie jest w pełni sprawna, a gdzieś indziej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Jeśli masz pompę load sensing to po pociągnięciu za dźwignię zostaje uruchomiona pompa na full (sterowanie poprzez dodatkową linię ciśnieniową, dokładnie nie pamiętam, musiałbym zobaczyć w książce), a jeśli masz zwykłą pompę to w instalacji cały czas krąży olej pod pełnym ciśnieniem.

Pompę LS poznasz po tym, że za prawym kołem nasz dwa filtry (cienki i długi oraz gruby i krótszy).


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szepi    3

load sensing- taką mam, no to gdy pociągnę wajchę to pompa powinna się załączyć, i tak się dzieje z każdą sekcją prócz tej jednej po pociągnięciu nic się nie dzieje.... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

To podłącz coś pod tą popsutą sekcję i załącz naraz dwie sekcje. Jedną sprawną, żeby ruszyła pompa i tą popsutą, zobaczysz czy olej z niej idzie.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

Cześć, odświeżam temat

 

Poszukuję informacji na temat wyjścia sygnału ls w ciągniku NH M100, jak ktoś ma na takim ciągniku ładowacz, przydało by się zdjęcie miejsca wpięcia cienkiego przewodu sygnału LS wychodzacego do rozdzielacza od ładowacza,

ma ktoś taki ciągnik lub bliźniaczo podobny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin821010
      Witam, proszę o pomoc w moim TM zapalił się taki błąd  i nie wiem od czego jest, ciągnik jeździ normalnie nic się nie dzieje ale po odpaleniu za jakiś czas się zaświeca.

    • Przez Młody56
      Witam. Mam problem z moim ciagnikiem. Wyglada to tak, że po zakonczonej pracy został zgaszony(nic podczas pracy się nie działo) i gdy poszedłem 8 godzin pozniej go odpalić to nie mogę tego zrobić. Po przekreceniu kluczyka na zapłon kontrolki się zaświecają lecz gdy chce odpalić nawet rozrusznik nie przekręci (akumulator jest nowy) Objawy wyglądają tak jakby rewers był ustawiony na jazde w przód albo w tył ale rewers jest w pozycji neutralnej. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
    • Przez Rafael79
      Witam, jakie ciśnienie powinno być w akumulatorze hydraulicznym w New Holland 8360?
    • Przez DawidUrsusXX1
      Witam, pacjent New Holland 8560 power command podczas zmiany kierunku jazdy (bez znaczenia czy ze sprzęgłem czy bez) na ułamek sekundy miga kontrolka od ciśnienia skrzyni biegów, czasem mignie 2 razy. Miał ktoś podobny przypadek?
    • Przez Rafael79
      Witam
      Mam problem z ciągnikiem New Holland 8360. Po wymianie filtrów i oleju w skrzyni biegów, wyświetla się kontrolka przy obrotach silnika 1500 i używaniu hydrauliki. Myślałem że jest zapowietrzony układ więc postanowiłem odkręcić śrubę przy filtrze z wkładem, odkręciłem tę śrubę i się okazało że olej nie wylatuje. Dodam jeszcze że oleju jest poniżej minimum ponieważ zabrakło mi do wymiany. I zastanawiam się czy jak doleje oleju to znikanie ten problem czy wsadziłem zły wkład filtra. Jestem posiadaczem tego ciągnika od 2 miesięcy. Bardzo proszę o pomoc, jeżeli ktoś wie co może być przyczyną. Z góry wielkie dzięki.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj