Admiral150

Massey ferguson 698 problem z przednim napędem i podnośnikiem

Polecane posty

Admiral150    0

Witam :)

 

Chciał bym się poradzić. Kupiłem ciągnik massey ferguson 698 mam problem z podnośnikiem, jak zgaszę traktor to zaraz opada. i jak jadę przy większej szybkości na asfalcie słychać takie "miałczenie" skrzyni. Co to może być??. Tak mi się wydaje że to chyba pompa olejowa??.  I mam jeszcze jeden problem. Jak włączę przedni napęd na asfalcie to tak słychać jak by pompa "wyła" tak jak by traktor przyhamowywało. W polu przy orce nic nie słychać i jest ok.To jest ciągnik sprowadzony z zagranicy myślę, że to przez opony bo ja posiadam 13-6-28 z przodu i są "łyse", a z tyłu 16-9-38 mają około 30%. A jak patrzyłem na różnych stronach internetowych to z przodu mają być 12-4-28 i nie wiem czy to jest prawda.A jestem na kupnie nowych opon z przodu i nie wiem jakie kupić.Może mi ktoś coś poradzi

 

z góry dziękuje pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witam,

sprawdz stan oleju,co do gum jeśli był sprowadzony to może dali jakie mieli i nie sugeruj się nimi,zakładaj takie jakie producent zaleca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Admiral150    0

Właśnie sprawdziłem i jest minimalny stan oleju doleję i zobaczę co będzie :) Dzięki wielkie za info a mam jeszcze takie pytanie. Występują jakieś zamienne łożyska do zwrotnic jakieś odpowiedniki.??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

teraz masz zamienniki praktycznie na wszystko,wycie i jak to określiłeś miałczenie to najprawdopodobniej mały stan,brak smarowania,olej zalany do stanu max smaruje i wygłusza te elemęty,na aswalcie nie ma takiego poślizgu kół jak w terenie i są o wiele większe naprężenia dlatego więcej żęzoli,

tak samo się dzieje jak byś miał założone większe koła na przodzie od tyłu też przód wtedy będzie zawsze uciekał pierwszy i potem jest to też problem z rozłączeniem przodu,robi się naprężenie na skrzyni i przeniesieniu napędu co jest warzne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Admiral150    0

okey a możecie mi powiedzieć dlaczego jak mam dajmy na to zapięty pług to jak wyłączę silnik to zaraz opadnie na ziemię a jak jest silnik włączony to jest ok i jest w górze

 

esgreg

witam,

sprawdz stan oleju,co do gum jeśli był sprowadzony to może dali jakie mieli i nie sugeruj się nimi,zakładaj takie jakie producent zaleca

.

A może mi pan powie jakie producent zaleca ?? bo z tego co ja czytam to mam mieć w swoim fergusonie opony z przodu 12-4-28 a ja mam 13-6-28 takie gumy występują tylko w traktorach które mają turbo a ja nie mam w swoim traktorze turba a mam takie opony z tego co czytałem to mają być 12-4-28 a jestem na kupnie nowych opon i nie wiem jakie kupić które są dobre może mi ktoś poradzi z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

podnośnik i opadanie no też przez mały stan oleju możeopąść,polecam posprawdzać wszystkie ciecze. <_<

odnośnie kół to skoro już czytałeś to nie będę ingerował,ja też musiał bym to sprawdzić nie mam kompa w głowie a ktoś jak wszystko wie to gó...no wie,moę ci polecić jedynie - zgodnie z producentem z tymi kółkami.

i jeszcze jedno dlaczego kolego piszesz "pan" :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Admiral150    0

to dzięki wielkie kolego za informacje zamówiłem sobie już katalog i będę sprawdzał bo nie lubię mieć jakiegoś badziewia . A może wiecie (macie) koledzy jakąś oponę 23-1-26 do bizona na sprzedaż w dobrym stanie?? bo mi tego roku wystrzeliła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no spoko,nigdy nie miałem bizona o oponie nie wiem do sprzedania,

o sprzęt dbaj jak należy w miarę możliwości wkońcu tobie służy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    502

Witam :)
Chciał bym odświeżyć temat. Mi również podnośnik nie podnosił jak powinien a na zgaszonym silniku szybko opadał.Jak i również strasznie wyło coś z tyłu. Myślałem, że to pompa więc wymieniłem ją. Teraz podnośnik  podnosi jak złoto i nie opada, ale dalej wydobywa się z Fergusona felerny dźwięk który nie daje mi spać. Może ktoś wie co jest tego przyczyną ?? Moim zdaniem coś tam nie rozłącza i pompa cały czas pracuje. Dodam link poniżej który oddaje całe sedno .. 

https://www.youtube.com/watch?v=TGcrQVCaxFY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

    • Przez Mopsiu
      Witam. Mam mały problem a mianowicie - nie świeci mi stop. Gdzie znaleźć czujnik stopu w tej maszynie? 
      Z góry dziękuję za każdy pomocny komentarz🤗
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj