Skocz do zawartości

Zdjęcie

AutoTrac a Bravo 180


2 odpowiedzi na ten temat

#1 Share JohnJelonek

JohnJelonek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 listopad 2012 - 15:45

AutoTrac a Bravo 180 Witajcie,
powiedzcie mi czy jest jakaś możliwość spięcia nawigacji GreenStar 3 z komputerem opryskiwacza Bravo 180, tak aby zamykał poszczególne sekcje na zakładkach?
Jeśli nie to jak to najprosćiej zmienić? Ciągnik jest też wyposażony w ISOBUS, to może jakoś tylko delikatnie rozbudować instalacje na opryskiwaczu i już się da osiągnąć zamierzony efekt?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AutoTrac a Bravo 180 Dzisiaj, 17:33
  •  

#2 Share Przepiorek

Przepiorek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 grudzień 2012 - 23:10

AutoTrac a Bravo 180 Bravo raczej nie współpracuje w żaden sposób z nawigacjami dostępnymi na rynku.
Można coś wykombinować, ale to troche kosztuje. Byż może lepiej zmienić komputer z możliwością współpracy z GPS.
Jeżeli wystarczy podać tylko sygnał GPS do takiego komputera to z Green Stara zdaje się, że można wyrzucić sygnał GPS (NMEA) aby obsłużyć zewnętrzne urządzenie.
Ja mogę ci zaproponować z Trimble (CFX-750 + Field-IQ), za pomocą takiego zestawu można się wpiąć prawie do każdego typu opryskiwacza.
Kosztowo nie wyjdzie to najtaniej (netto około 4800 Euro + koszt adaptacji), jednak nawigację można wykorzystać do innych prac, czy też zmiennego wysiewu nawozów (VRA).
Jeżeli chodzi o inne firmy musisz się popytać bezpośrednio u dostawców sprzętu.
pozdrawiam

Edytowany przez Przepiorek, 03 grudzień 2012 - 23:12.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AutoTrac a Bravo 180 Dzisiaj, 17:33
  •  

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AutoTrac a Bravo 180 Dzisiaj, 17:33
  •  

#3 Share maniek83

maniek83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kaniewo

Napisany 17 maj 2013 - 13:23

AutoTrac a Bravo 180 W tej chwili arag oferuje zmodernizowanego bravo 180 w wersji 180S i do niej można podłączyć Skippera też oferowanego przez Arag, więc już można coś zrobić, ale do starej 180 nie ma nawigacji wyłączającej sekcje. Można podłączyć nawigacje TeeJet lub Arag do zaworu praca/przelew i wtedy będą rejestrować obszar zabiegu, ale włączanie/wyłączanie ręcznie.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy