Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomoc w opanowaniu skrzyni biegów MTZ 80


61 odpowiedzi na ten temat

#61 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9331 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 01 marzec 2017 - 21:52

Pomoc w opanowaniu skrzyni biegów MTZ 80

No własnie mnie to dziwi co kolega pisze bo z tego co wiem bez reduktora prędkości ma jak na zającu. 

Dla tego myślę że jeśli nie ma dźwigni warto zajrzeć do środka może same zębatki są tylko zblokowane na żółwiu. 

Wiem że były ruskie które miały zablokowaną 9-kę na zającu a dostępna była tylko na żółwiu. Nawet było o tym na forum. Sam jestem ciekaw co tam jest porobione.


KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pomoc w opanowaniu skrzyni biegów MTZ 80 Dzisiaj, 12:14
  •  

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Mtz 82


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki MTZ - Belarus
  • 15500.00 PLN
  • Wczoraj, 14:39
Mtz 82


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki MTZ - Belarus
  • 9500.00 PLN
  • 22 wrz 2017
Ciągnik Belarus 952.2 wersja leśna


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki MTZ - Belarus
  • 92878.00 PLN
  • 17 wrz 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pomoc w opanowaniu skrzyni biegów MTZ 80 Dzisiaj, 12:14
  •  

#62 Share Lukasz3991

Lukasz3991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie
  • Zainteresowania:Wiele rzeczy lecz mawiają - jeśli jesteś dobry z wszystkiego to nie jesteś dobry z niczego.

Napisany 01 marzec 2017 - 22:12

Pomoc w opanowaniu skrzyni biegów MTZ 80

No w sumie fakt, ciekawe. Ja o tej blokadzie na zającu nie słyszałem. Pewnie po to żeby koła mniej latały jak wspomaganie na serwie :). Wiem jedynie tyle, że czy z reduktorem czy bez to prędkości miałem te same, ale Rosjanie już pokazali, że w świat szły różne typy, a później jak coś ściągnięte to jest zdziwko bo 100 MTZ w okolicy, a Tobie trafia się odmieniec.

Racjonalnie myśląc wątpliwe jest żeby ktoś przerzucił na żółwia i demontował pokrywę. Można to sprawdzić po przez sprawdzenia prędkości na pozostałych biegach i wyjdzie czy wszystkie są na żółwiu czy tylko dziewiątka jest zablokowana na żółwiu. Przynajmniej wydaje mi się, że tak można.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy