tonyk

kontrolka od oleju Renault 133.54

Polecane posty

tonyk    0

Witam,

Dręczy mnie jedna kwestia, a mianowicie po rozgrzaniu silnika na niskich obrotach zapala sie kontrolka od oleju, ta od ładowania, od filtra i STOP i oczywiście piszczy, (te wszystkie kontrolki które zapalaja sie po przekreceniu kluczyka) po dodaniu gazu i gdy silnik pracuje na około 800 obr/min jest ok, ale jak puszcze gaz i spadnie do około 560-580obr/min znów sie zapalaja.

Oczywiscie gdy silnik jest zimny to wszystko jest ok, problem pojawia sie po rozgrzaniu.

 

Z góry dziekuje za pomoc, bo niewiem od czego zacząc.

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

przede wszystkim obroty 560 to za mało prawidłowe to 700-800 -musisz sprawdzić ciśnienie manometrem -pytanie od jakiego handlarza go kupileś czyli chodzi o uczciwość gdyż nie wiadomo czy coś nie kombinował przy elektryce aby coś ukryć itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

przede wszystkim obroty 560 to za mało prawidłowe to 700-800 -musisz sprawdzić ciśnienie manometrem -pytanie od jakiego handlarza go kupileś czyli chodzi o uczciwość gdyż nie wiadomo czy coś nie kombinował przy elektryce aby coś ukryć itd

 

Też mi sie wydaje że mam zaniskie te obroty na biegu jałowym. Był u mnie elektryk bo robił mi EHR na błotniku i stwierdził że już dawno niewidział ciągnika z tak dobrze utrzymaną instalacją, Wiec raczej na instalacje bym niestawiał, chyba że alternator ma słabe ładowanie, bo wsumie niezdążyłem mu wpomiec o tym problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

ładowanie alternatora możesz sprawdzić przy włączonych światłach wszystkich roboczychjak reaguje alternator i żarówki na dodanie gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Niektóre czujniku oleju mają ustawianą poniżej jakiej wartości się włączają. Jeżeli silnik na tak niskich obrotch chodzi normalnie bez przebierania to nie ma sensu tego zmieniać. Waż sobie dobrego mechanika i niach manometrem ci sprawdzi ciśnenie. Możliwe też że masz nie orginalny czujnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam

Obroty rzędu 550 - 560 masz jak najbardziej prawidłowe.

Jakim olejem masz zalany silnik?

Jeżeli ciśnienie na manometrze będzie za niskie to spróbój wymienic olej na gęstrzy a jeżeli to nie pomoże to może być wina pompy olejowej (lubie się poluzowac i nie trzyma ciśnienia).

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

kolego tonyk@ kup krociec za 2,7zl , waz 2,5 z srubunkami 12mm jakies 30zl i manometr 75 zł , i bedziesz miec pod kontrola cisniene juz w kabinie, a powiem Ci ze ja po naprawie silnika obnizyłem obroty na pompie wtryskowej do 550 obr to piszczało zaraz ładowanie wykrzyknik etc wiec zrobiłem znow takie jak były 680 obr jest spokoj


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj