alekk12

John Deere 6010 czemu się grzeje?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
alekk12    4

Witam wszystkim,

Jest problem przynajmniej tak mi się wydaje, Jelonek 2000r. serii 6010, 75KM bez turbo.

 

 

johnys.jpg

 

 

 

przejechał ok. 60 kilometrów w czasie 2h z prędkością różnie czasami było po 41km/h czasami mniej po 10km/h i teraz pytanie dlaczego w miejscach zaznaczonych na rysunku się zagrzał, po dotknięciu ręką był w tych miejscach bardzo dobrze ciepły, gorący. Dlaczego tak sie dzieje? Ciągnik sprawny wszystko działa. Wszelkie sugestie/wyjaśnienia z Waszej strony mile widziane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

po 2h pracy wszystko się zagrzeje łącznie z silnikiem, skrzynią, mostem, więc śmiem przypuszczać, iż w tych miejscach po prostu najbardziej wyczuwalne, albo tylko tam sprawdzałeś to organoleptycznie, innej możliwości nie dostrzegam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    101

Jak jeżdżę swoim Jeleniem w dłuższe trasy to po 1,5h czuć ciepło jak tylko się podejdzie od tyłu. Olej się po prostu grzeje. Ale oczywiście nie do tego stopnia żeby robił się czerwony. Nie mniej jednak czasem nie można dotknąć ręką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3871

dodatkowo jak masz ustawiony ograniczony przepływ na zaworach hydrauliki to grzeje się bardziej, bo "mieli olej w kółko" nie puszczając go na obwód podłączonej maszyny


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

u mnie w aresie tak samo po kilku h na chodzie w koło cieplutko sie robi także chyba nie masz się czym martwić :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alekk12    4

ok. jak mówicie że to normalne objawy to dobrze , dziękuję bardzo za odpowiedzi

 

temat do zamknięcia :)

 

podziękował

Edytowano przez alekk12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj