Zaloguj się, aby obserwować  
wajcha

2450 hydraulika nie działa...

Polecane posty

wajcha    0

Witam JD. 2450 z turem , po odpaleniu kola same skrecają badz w prawo lub w lewo w zaleznosci w ktorą strone pchnie sie kierownice ,jezeli podnosze tylne ciegna to od razu orbitrol blokuje sie ,tur trzesie sie przy podnoszeniu ,niedziala zółw ,zajac, wałek kreci .CO zrobilem do tej pory =wymienilem filtry ,siatkowy przeczyszczony, w zbiorniku nad pompą sprawdzalem olej na zgaszonym silniku ,byl pelny,mierzylem cisnienie na wyjsciu hydraulicznym 150 ,160 bar na wysokich obrotach, 50 na niskich.Prosze o pomoc ...pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A stan oleju w skrzyni?

Może być winna pompka doładowująca(zasilająca zbiorniczek) albo jej układ nieszczelny i pompa główna ma za mało oleju i się zapowietrza.

Pompa główna tłoczkowa ma zaworki które mogą się zacinać i pompa nie daje wystarczającego ciśnienia jak i stałej wydajności oleju co będzie się objawiać drżeniem ramion TUZ.

A usterka jak długo trwa? Czy po przegazowaniu albo dłuższej jeździe ustaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Stan oleju jest , na czerwonej miarce jest centymetr czarnego paska to jest grubo ponad nim.Taki ciagnik juz kupiłem z Niemiec :wacko: ,wiec nie wiem jak dlugo to trwa, jak przygazuje to tur podnosi lepiej ,ale szalu nie ma.

Dzis załozyłem przewody przezroczyste od rurki zasilajacej do chlodnicy oleju z prawej strony i z lewej strony z chłodnicy do zbiornika nad pompą...

Wedlug mnie to olej wlasnie powinien isc z tej rurki niskiego cisnienia do chlodnicy ,nastepnie z chlodnicy do zbiorniczka ,a stamtad do pompy i dopiero pompa pompuje.

A jest tak jak by odwrotnie.

olej ze zbiorniczka idzie do chlodnicy , ,a z drugiej strony z chlodnicy do ukladu sam nie wiem co o tym myslec.

Wazne............ na wolnych obrotach nic sie nie dzieje ,dopiero jak dobrze przygazuje ,to olej pojawia sie w wezach,jak puszcze gas to znowu nie plynie....masakra jakas...

Edytowano przez wajcha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    5

Jeżeli koła się same skręcają to coś jest nie tak z orbitrolem, może spróbuj odłączyć zasilanie oleju do niego i zaślep rurkę (to jest na wierzchu po prawej stronie w okolicach akumulatora). Ciśnienie zarówno na wolnych i wysokich obrotach powinno dochodzić do 190 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

cisnienie na pompie wysokiego cisnienia wynosi 160 bar ,orbitrol wylaczony, jezeli np wlacze tura spada do 60 bar , jezeli wlacze tura i podnosnik z tylu ,spada do 15 , tur staje dpoki podnosnik sie do konca nie podniesie, w zbiorniczku jest caly czas olej , czy to oznacza, ze pompa glowna ma slaba wydajnosc...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys5932    0

kolego sprawdz czy nie masz przecieków wewnętrznych w pompie głównej ja tak miałem , że rurka była luźna a tam idzie największe ciśnienie z pompy głównej aby to sprawdzic musisz ściągnąć blache na podlodze i odkrecic ta plyte sterujaca jak wyciągniesz to bedziesz widzial te rurki . Zycze powodzenia pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

jezeli odlacze orbitrol jest dobrze ,ale nie jestem do konca pewien czy to jego wina.....

zauwazylem jeszcze ,ze przez rozdzielacz nie ma powrotu oleju , tzw. wolnocieku ,filtr oleju jest pusty...czy to moze miec jakis zwiazek...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Zregenerowalem orbitrol i zaczelo dzialac , ale jeszcze jak np podnosze tura i krece kierownica to blokuje ją ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
    • Przez RafaHordyj
      Witam czy jest możliwość  zrobienia szybkiej skrzyni biegów w John deere 3040, 
    • Przez Paweł20
      Witam jak odpowietrzyć wysprzeglik 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj