NewhollandT5050

Massey Ferguson 5410

Polecane posty

Chciałbym dowiedzieć się czy znacie cenę nowego MF 5410 ? jakie są opinie na jego temat bo mało co można znaleźć na necie o nim. nie wiem czy można zainstalować w nim amortyzowana os i kabinę ? czekam na wasze odpowiedzi:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

ja mam 5425 i z tego co dealer mowil ze 5410 jest krótszy i ta maska ladna ale lipka troche taka jakas te boki to zlapac mozna i wylamac... a co do wyposażenia to nie wiem ale chyba tak os quadlinka mam oferte na 5460 i chyba zrezygnuje z amortyzowanej osi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid241    13

Nie rezygnuj z amortyzacji osi ! Dostaniesz i trochę pojeździsz to sam się przekonasz jaka to jest dobra rzecz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Jesli chcesz sie dowiedziec czegos o tym konkretnym MF 5410 to raczej za wiele nie zdzialasz ten model jako najmniejszy z serii wszedl pozniej niz wyzsze mocowo 5420 wiec i nabywcow nie ma jeszcze zbyt wielu poczytaj o wiekszych modelach tej serii i dowiesz sie wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Egzo    27

Cena teraz w promocji jest po upustach 148netto a jak ogladalem to fajnie wyglada i wyposarzenie podlug innych marek ma fajne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Amortyzowanej osi w tej wersji nie ma. Nie wiem czy jest amortyzowana kabina ale chyba tak. Chociaż te ciągniki wystepują w większości bez niej. jak zechcesz aby korbanek ściagnoł specjalnie z fabryk ito cię za to drogo skasuje. Pozatym jest to taki sam ciagnik jak 5420 tylko bez intercoolera, ma mniejsza moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kent    1

Cena teraz w promocji jest po upustach 148netto a jak ogladalem to fajnie wyglada i wyposarzenie podlug innych marek ma fajne.

 

Gdzie mogę za tyle kupic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kent    1

Czy ta nowa seria to jakiś azjatycki wyrób? bo wykonanie znacznie odbiega od wcześniejszych wersji. np rdzewiejące felgi, osie przód i tył jakby z innej gliny- nie tak ładnie odlane jak starsze modele, "ruchome" schodki - bardzo nisko opuszczone i delikatne a waże niewiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasio1212    1

U mnie 3,5k mth, ciągnik ogólnie jest super, żadnych awarii, z usterek to klima lubi pokapać w kabinie (coś jest źle z odpływem) i polska sprężarka pneumatyki od czasu do czasu nawala, głównie uszczelniacz. Poza tym standard w tych silnikach - elektryczna pompka paliwa zintegrowana z filtrem. Zastąpiłem ją tanim filtrem od osobówki + pompka paliwa z bmw/mercedesa (koniecznie diesel!) problem z głowy.  Uciąg to jakiś kosmos, przy wożeniu kukurydzy nikt mi nie wierzył, że ten ciągnik ma tylko 75 koni. Silnik troche niedomaga mocą jak na taki uciąg i wagę do tego jest mulasty. Potrafi spalić sporo jak na perkinsa, przeciążony w transporcie pali porównywalnie jak ciągniki po 130 koni. u mnie było to 10L z Tytanem 10+ z nadstawkami, jakieś 20-25m3 qq. Pewnie przy ładunku adekwatnym do mocy spalił by sensowne ilości paliwa. Podejrzewam, że mam coś źle ustawioną pompę paliwa. Ogólnie bardzooooo serdecznie polecam.

Edytowano przez Jasio1212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
    • Przez lukaszkuc
      Wie ktoś gdzie reguluje się linke sprzęgła bo mi pedał opada trochę 
    • Przez raszpl
      Witam, chciałbym wyposarzyc mojego ferdka w TURa, czy możecie mi coś doradzić, macie jakieś propozycje lub wskazówki odnośnie wyboru? Dodam że będę go używał sporadycznie w obrębie gospodarstwa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj