Skocz do zawartości

Zdjęcie

PRZEDNI NAPĘD


209 odpowiedzi na ten temat

#121 Share Harnas88

Harnas88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Augustów

Napisany 01 luty 2014 - 20:01

PRZEDNI NAPĘD Kierownica kreci sie lekko? Jak miezyles cisnienie za orbitrolem to miales podlaczony ten dzielnik? Bo ewidetnie gdzies ucieka olej i wyglada mi to na ten dzielnik. Albo taki sam problem jak mial kolega wyzej, czyli z zaworkiem przy skrzyni




Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
PRZEDNI NAPĘD Dzisiaj, 18:54
  •  

#122 Share wuja52

wuja52

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 01 luty 2014 - 20:56

PRZEDNI NAPĘD zaworek przy skrzyni ok, tak dzielnik byl podlaczony, a kierownica sie kreci moze nie bardzo lekko ale nie to ze ciezko

#123 Share Harnas88

Harnas88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Augustów

Napisany 01 luty 2014 - 21:33

PRZEDNI NAPĘD Czyli to w nim jest problem. Spuszcza za duzo oleju na powrot dlatego nie masz cisnienia na napedzie

#124 Share wuja52

wuja52

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 02 luty 2014 - 08:45

PRZEDNI NAPĘD no tylko co z nim zrobic ze nie spuszczal? juz kombinowalem z podkladkami pod sprezyna i to nie wiele dalo a wlozylem ich z 5-7mm

#125 Share Harnas88

Harnas88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Augustów

Napisany 02 luty 2014 - 12:50

PRZEDNI NAPĘD A napewno dobrze zlozony? Jesli tak to regeneracja albo wymiana

#126 Share wuja52

wuja52

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 02 luty 2014 - 13:12

PRZEDNI NAPĘD chyba tak bedzie trzba zrobic, bo orbitrola to nie moze byc wina ze z niego za male cisnie wychodzi? za male wychodzi bo dzielnik nie trzyma tak?

#127 Share Harnas88

Harnas88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Augustów

Napisany 02 luty 2014 - 18:17

PRZEDNI NAPĘD Jesli kierownica ok to cisnienie za orbitrolem tez jest ok.chyba ze sprzeglo na przednim napedzie ma nieszczelnosc to wtedy tez nie uzyskasz cisnienia. Jak mozesz to sprawdz cisnienie po wlaczeniu napedu

#128 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2014 - 20:41

PRZEDNI NAPĘD Widzę że kolega na dwa tematy ciągnie.
Kolego orbitro nie stawia zadnego oporu dla przepływu, jak nie kręci się kierownicą to ciśnienie w układzie było by prawie zerowe (tylko opór przepływającego oleju) ale jest dzielnik strumienia i reszta....
Jest prosty sposób aby sprawdzić dzielnik strumienia - odkręć przewód idący od dzielnika do pompy (czyli powrót na pompę), odpal ciągnik (wtedy pompa ciągnie powietrze) zatkaj powrót palcem (aby ciągła olej tylko ze skrzyni) Jeśli po zatkaniu palcem z dzielnika nie idzie olej na pompe to dzielnik na bank też jest dobry (ponieważ puszcza olej na układ)
Jeśli miał byś wielki problem ze zrozumieniem pisz na priw, podam ci mój tel i mogę ci to troche wyjaśnić.

Edytowany przez Wojtek987, 02 luty 2014 - 20:43.


#129 Share wuja52

wuja52

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 02 luty 2014 - 21:18

PRZEDNI NAPĘD no jak sprawdzic to tak ale u mnie jest raczej cos z nim nie tak i chcialbym wiedziec jakie powinien cisnienie dawac na smarowanie skrzyni halmulcy i rozlaczanie napedu, te ponad 20 bar czy wiecej?

#130 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2014 - 21:34

PRZEDNI NAPĘD Powinien dawać 25 - maX30 bar. Ten dzielnik strumienia to nic innego jak zawór bezpieczeństwa, jak jest małe ciśnienie (poniżej 25bar) zawór się zamyka i nic nie puszcza oleju na pompę (czyli nie upuszcza z układu) tylko na tył ciągnika kieruje. Jak to sprawdzić czy jest dobry już ci pisałem. Ciśnienie w całym układzie (czyli od wyjścia z orbitrola przez dzielnik strumienia, przystawkę, smarowanie hamulcy aż do smarowania skrzyni ) jest takie samo, nie ważne gdzie wepniesz manometr jest takie samo (jeśli miałeś 5bar to wszędzie było takie samo). Mi najprościej było wpiąć manometr przed wejściem do dzielnika (tam był wąż a na reszcie sztywne rurki)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
PRZEDNI NAPĘD Dzisiaj, 18:54
  •  

#131 Share wuja52

wuja52

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 03 luty 2014 - 16:40

PRZEDNI NAPĘD a ktos wie gdzie mozna kupic taki dzielnik?;p bo z mojego podobno sie nic nie da juz zrobic, wlasnie mi dzwonili z zakladu gdzie sie zajmuja takimi i innymi sprawami, ewentualnie czym go zastapic?

#132 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 luty 2014 - 19:26

PRZEDNI NAPĘD Pasuje od kazdej wersji 54 (napewno od skrzyń mechanicznych (tam gdzie jest podwójna pompa) Kiedyś w pakości mieli, zobacz na allegro gdzie mają części do renówek.

#133 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 04 luty 2014 - 17:08

PRZEDNI NAPĘD takie cos http://www.bima.pl/p...ult-Uzywany/629 ?

Polska B

 


#134 Share wuja52

wuja52

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 04 luty 2014 - 18:46

PRZEDNI NAPĘD no dobra panowie, problem ogarniety:) ale u mnie skladal on sie z wielu czynnikow wiec moze takie male podsumowanie:
-urwane kable przy cewce elektromagnesu
-zatarty tloczek w dzielniku, no i teraz kiedy juz niby powinno grac wychodza nastepne po oddaniu dzielnika do regulacji stwierdzili ze wcale nie puszcza on na przelew a przeciez nie stwarzal cisnienia na elektrozawor!! gdzie ono ginelo?! i jest nastpeny problem
-brak dlawika przy trojniku od smarowania hamulcy, rurka dochodzaca do niego wyglada jakby niedawno byla wymieniana, ktos go nie wlozyl widocznie, no ale dalej, po odebraniu dzielnika z ktorym sie podobno nic nie dalo zrobic rozebralem go jeszcze raz i na spokojnie wszyatko ogarnalem, wpradzie tloczek juz chodzil po wczesniejszym wypolerowaniu ale dostrzeglem kolejny blad,
-zadluga sprezyna w dzielniku i tloczek nie przesuwal sie na tyle aby puscic olej na przelew a z racji tego ze nie bylo dlawika od hamulcy cisnienie szlo bez problemu w skrzynie, no ale teraz jest juz pieknie, przy przystawce cisnienie 0k 23bar, rozlacza na wolnych obrotach nawet na lodzie, takze moge teraz z czystym sumieniem napisac, sprzedam renault 110.54 w pelni sprawne, zadbane:)

#135 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 luty 2014 - 19:12

PRZEDNI NAPĘD Kolego skoro na zimnym masz 23bary to po rozgrzaniu będzie mniej - podciągnij sprężynę pod 30 bar.
O jakiej średnicy dałeś dławik na trójniku do hamulcy? Ci z tego serwisu mieli małe pojęcie o tym dzielniku, tam nie ma się co popsuć (chyba że się wyrobi), jedyna regulacja to ustawienie tej sprężyny (jak się ma manometr można zrobić to samemu)
Fajnie że opisałeś problem do samego końca

Edytowany przez Wojtek987, 04 luty 2014 - 19:16.


#136 Share wuja52

wuja52

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 04 luty 2014 - 19:59

PRZEDNI NAPĘD srednica dlawika 1mm:) nawet mi sie udalo wiertla nie zlamac przy wierceniu tylko jedno zgubilem zanim we wiertarke wlozylem;d tzn przejechalem sie nia ktorys kilometr i rozlaczala caly czas elegancko:)

#137 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 956 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 04 luty 2014 - 21:10

PRZEDNI NAPĘD Wuja dzięki za opisanie tematu! Będzie dla potomnych... Takich ludzi szanuje... Jak coś rozpoczną to idą z tym do końca... No i do tego nie olałes nas forumowiczów, a wyjaśniłes do końca co z czym się je...

#138 Share Harnas88

Harnas88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Augustów

Napisany 04 luty 2014 - 23:51

PRZEDNI NAPĘD Czyli najpiew wprowadziłeś w błąd ze z zaworkiem przy skrzyni jest ok a teraz okazuje sie ze jednak tam była główna przyczyna. Po takich informacjach to my forumowicze to mozemy zgadywać jak z fusów

#139 Share wuja52

wuja52

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 05 luty 2014 - 05:01

PRZEDNI NAPĘD zaworek zboku skrzyni byl ok, nie bylo dlawika od hamulcy, pod skrzynia

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
PRZEDNI NAPĘD Dzisiaj, 18:54
  •  

#140 Share Rafii

Rafii

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń

Napisany 01 lipiec 2014 - 13:22

PRZEDNI NAPĘD Witam, mam problem z napędem. Mianowicie nie rozłącza się. Sprawdziliśmy manszety w przystawce i jest ok.Ciśnienie oleju też . Zastanawia mnie jedno. Na bloku z elektrozaworami ,jest jeden elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie napędu . Jest on umiejscowiony w tylnej część bloku na środku (potwierdzone przez serwis). Dochodzi do niego prąd od 12,5 do prawie 14V(w zależności od obrotów), ale nie powoduje to działania cewki. Wyłącznik chyba działa prawidłowo ponieważ po wciśnięciu napięcie spada do 0. Zrobiłem test i dałem napięcie bezpośrednio z akumulatora na cewkę i napęd rozłączyło prawidłowo. Jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy . Ewidentnie jest problem z prądem tylko gdzie?

Edytowany przez Rafii, 01 lipiec 2014 - 19:39.


Podobne tematy