Skocz do zawartości

Zdjęcie

PRZEDNI NAPĘD


209 odpowiedzi na ten temat

#21 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 05 listopad 2012 - 20:27

PRZEDNI NAPĘD dobra koledzy i koleżanki, załóżmy że mamy przyczynę... teraz już nie chce mi się z tym walczyć bo popołudnia krótkie i szare....:):) zostawie na później... tak więc ponowie jeszcze pytanie z posta powyżej: czy jak raz wyłączę napęd to cały dzień będę mieć wyłączony czy istnieje możliwość samoczynnego załączenia?

Edytowany przez panczo1922, 05 listopad 2012 - 20:29.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
PRZEDNI NAPĘD Dzisiaj, 03:20
  •  

#22 Share jurek1

jurek1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 06 listopad 2012 - 12:34

PRZEDNI NAPĘD Będzie się załączał , ponieważ olej się rozgrzeje i nastąpi spadek ciśnienia z powodu rozrzedzenia oleju i nieszczelności hydrauliki .To spowoduje szybkie zużycie tarczek od napędu (jak byś jeżdził na półsprzęgle)

#23 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 listopad 2012 - 12:55

PRZEDNI NAPĘD Tak jak wyżej kolega napisał. Więc zastanów się nad jazda już z włączonym przednim napędem bo i tak sam ci się w końcu załączy. No chyba że ciągnika użyjesz na krótko, a w tedy samo-załączenie nie nastąpi jeszcze.

#24 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 06 listopad 2012 - 13:21

PRZEDNI NAPĘD masz racje kolego... tak zrobię... Jak będzie w planie dłużysz wyjazd to będę miał go na włączonym...
na wiosnę zobaczę co tam jest pod spodem... może są tam nieszczelności o jakich pisali koledzy wyżej... zobaczymy...
dzięki za podpowiedzi:):)

#25 Share jurek1

jurek1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 06 listopad 2012 - 16:49

PRZEDNI NAPĘD Z włączonym napędem nie powinno się jeżdzić z prędkością większą jak 15 km/h ponieważ w każdym ciągniku przód kręci się odrobinę szybciej i na asfalcie występują duże naprężenia co zniszczy napęd

#26 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 06 listopad 2012 - 17:07

PRZEDNI NAPĘD Nie tak odrazu zniszczy kolego @jurek1, pościna opony i tyle, jeśli ktoś kupił pierwszy ciągnik z przednim napędem lub wymienił na nowszy to zwraca uwagę na rozłączanie przodu zaraz po wjezdzie na asfalt :o ,a potem ...................................targają po asfalcie z dwoma napędami mają to gdzieś i ciągnik chodzi lata.
"sami najlepiej wiecie" :lol:

#27 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 06 listopad 2012 - 17:09

PRZEDNI NAPĘD dokladnie tak
lepiej zdejmij wal, troche bedzie roboty, ale oszczedzisz sobie klopotow i wydatkow

Polska B

 


#28 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 06 listopad 2012 - 17:22

PRZEDNI NAPĘD kolega dał świetną alternatywę,można czekać do wiosny.

#29 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 07 listopad 2012 - 07:08

PRZEDNI NAPĘD całe szczęście pola mam w niedalekiej odległości od domu... myślę że nic się tak od razu nie stanie jeśli będę teraz jeździł na napędzie... A tak jak pisałem wcześniej przy czasie muszę zobaczyć co tam się dzieje...
ale chyba problem jest zdiagnozowany i może być coś z tą hydrauliką...

#30 Share plkDowgird

plkDowgird

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pyrzyce

Napisany 12 listopad 2012 - 16:22

PRZEDNI NAPĘD Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum i od razu mam pytanie. Mój kolega kupił Renault 120-54 z elektrohydraulicznym rewersem i skrzynią 24/8, próbujemy doprowadzić ją do porządku i mamy problem z napędem. Nie ma żadnego połączenia między przyciskiem w kabinie, a cewką wyłączająca napęd, ktoś po prostu usunął przewód. I teraz pytanie, czy na tą cewkę idzie bezpośrednio napięcie 12V, czy musi być jakieś mniejsze? Napęd oczywiście jest cały czas załączony. W moim JD napięcie jest bezpośrednio 12V więc może tutaj również.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
PRZEDNI NAPĘD Dzisiaj, 03:20
  •  

#31 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 listopad 2012 - 16:37

PRZEDNI NAPĘD Tak napięcie pełne 12V.
Zastanawiające dlaczego został usunięte połączenie. <_<

#32 Share plkDowgird

plkDowgird

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pyrzyce

Napisany 12 listopad 2012 - 17:40

PRZEDNI NAPĘD Dzięki kolego, napęd już działa :) Mamy jeszcze problem z licznikiem mtg i obrotomierzem. Licznik podłączony na krótko do akumulatora i generatora impulsu (alternator) działa normalnie, podłączony do kostki, nie działa. Sprawdziliśmy kostkę i okazało się że nie ma prądu na przewodzie plusowym, spróbowaliśmy więc doprowadzić prąd bezpośrednio do kostki ale to i tak nic nie dało, tak jakby przewód masy albo generatora impulsu szedł przez jakiś moduł albo cuś. Próbowaliśmy prześledzić wiązkę ale bez schematu, to jest masakra. Dodam, że alternator jest nieoryginalny ale podłączony na krótko podaje impuls.

#33 Share lugoski

lugoski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 listopad 2012 - 20:40

PRZEDNI NAPĘD koledzy u mnie w reni 106-54 tez mialem problem z tym przednim napedem.rozebralismy przystawke i powymienialismy wszystkie te elementy uszczelniajace.pozniej wymienilem takze pompe hydrauliczna(obudwie sekccje) i naped niby sie zalancza i rozlancza tak jak trzeba ale jest cos takiego ze na zimnym oleju rozlancza na 100% a jak olej jest zagrzany to troche ciagnie.nie mam pomyslu co wiecej mona by z tym zrobic bo cisnienia filtry zawory itp wszystko bylo zmieniane i sprawdzone.moze poprostu to juz takie uroki tego mechanizmu...

#34 Share Grzesiekk11

Grzesiekk11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2013 - 12:59

PRZEDNI NAPĘD witam wszystkich, mam problem z wyjęciem łożyska igiełowego od napędu, proszę o jakieśwskazówki

#35 Share PIOTREK79

PIOTREK79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 luty 2013 - 22:58

PRZEDNI NAPĘD napedy w renault:) jesli ciagnik zgaszony to naped zalaczony po odpaleniu dochodzi do koszyka olej i go rozlacza jezeli wcisniemy przycisk i zaloczymy naped to wtedy odcina doplyw oleju i naped zalaczony. problemem moze byc cisnienie a raczej rozdzielnik cisnienia z powrotu orbitrola czasem cos sie dostanie i zawor zacina sie i brak cisnienia czasem ktos z braku cisnienia odcina doplyw cisnienia na smarowanie skrzyni co jest zabojcze dla mechanizmow skrzyni i leca lozyska igielkowe a potem to juz nie bede pisal co wysiada. jeszcze jeden problem to nie rozlacza naped czasem jest gorszy niz jak nie zalacza a przyczyna moze byc w pierscieniu segera w koszyku przystawki seger peka i lipa jak nie trzyma napedu sprezyna to trzyma cisnienie i jest caly czas zalaczony choc cisnienie jest odpowiednie. mysle ze przydadza sie wam te info bo renie to dosyc fajne i proste sprzety ja polecam kazdemu renie:)

Edytowany przez PIOTREK79, 10 luty 2013 - 18:35.


#36 Share Rabe

Rabe

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice siemiatycz

Napisany 03 maj 2013 - 20:15

PRZEDNI NAPĘD panowie mam też problem z rozłańczaniem napędu pompa jest nowa a do przystawki nie dochodzi ciśnienie ( palcem można zablokować dopływ oleju) jakie mowinno być ciśnienie aby rozłączyło napęd (rozdzielacz został pominięty) stwirdziłem że winny jest dzielnik ponieważ 99% oleju idzie na drugi odbiornik dzielnik został rozebrany przeczyszczony chodzi niby prawidłowo a i tak 99% oleju pobiera pierwsza sekcja pompy a na przystawkę nie idzie nic da się jakoś zablokować ten dzielnik

#37 Share grzepaku1

grzepaku1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2013 - 23:41

PRZEDNI NAPĘD ciśnienie powinno być ponad 20bar u mnie tak jest w 155 54 a nawet 25bar chyba tak podaje instrukcja ale przy lekko ponad 20bar rozłącza i nic nie przyłapuje u mnie na ciepłym oleju i niskich obrotach załączał się przedni napęd i ciśnienie wtedy było na przystawce od napędu powyżej 10 bar a winę za spadające ciśnienie ponosił dzielnik strumienia był zatarty tłoczek w tym dzielniku po oczyszczeniu dzielnika i odblokowaniu tłoczka ciśnienie wróciło do ciśnienia ponad 20 bar i nawet na ciepłym oleju i wolnych obrotach już nie spadywało ,w tej chwili nie widzę dzielnika ale czy ktoś nie zamienił przewodów ? nie wiem czy filtr ten ssący nie ma wpływu na twoje problemy?

#38 Share Mucha

Mucha

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koniecpol

Napisany 05 maj 2013 - 11:12

PRZEDNI NAPĘD panowie mam 110-54 i ostastnim czasem nie rozłącza mi napędu. I chciałbym wiedzieć w którym miejscu dokładnie znajduje się ten dzielnik strumienia bo nie wiem czy u mnie on nie jest zabrudzony i dlatego napędu nie rozłącza

#39 Share grzepaku1

grzepaku1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 maj 2013 - 21:54

PRZEDNI NAPĘD dzielnik strumienia znajduje się przy silniku z prawej strony dochodzi do niego przewód z orbitrola od góry następny poniżej idzie na chłodnice a ten najniżej zasila rozdzielacz przedniego napędu na samym dole (pod spodem)w tym dzielniku jest korek pod tym korkiem jest sprężynka nad sprężynką jest zabezpieczenie osadzone na tłoczku które ogranicza wsówanie się tłoczka głębiej tłoczek wyjmuje się od strony korka, jest jeszcze możliwość że w dzielniku zatkał się jeden z dwóch otworków obydwa znajdują się pod nyplem który wychodzi na rozdzielacz przedniego napędu jeden otworek jest średnicy około 1 mm a drugi około 3 mm

Edytowany przez grzepaku1, 06 maj 2013 - 21:18.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
PRZEDNI NAPĘD Dzisiaj, 03:20
  •  

#40 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 maj 2013 - 11:21

PRZEDNI NAPĘD

panowie mam też problem z rozłańczaniem napędu pompa jest nowa a do przystawki nie dochodzi ciśnienie ( palcem można zablokować dopływ oleju) jakie mowinno być ciśnienie aby rozłączyło napęd (rozdzielacz został pominięty) stwirdziłem że winny jest dzielnik ponieważ 99% oleju idzie na drugi odbiornik dzielnik został rozebrany przeczyszczony chodzi niby prawidłowo a i tak 99% oleju pobiera pierwsza sekcja pompy a na przystawkę nie idzie nic da się jakoś zablokować ten dzielnik


Kolego a skoro ucieka ci ciśnienie oleju z układu to czy wspomaganie dobrze działa???

U mnie też problem z rozłączaniem ( jest tak że na większych obrotach rozłącza a na mniejszych nie, np do tyłu pod górę jadę na wyłączonym napędzie zaczyna kopać tył - zmniejszam gaz ok 900-1000obr i załącza się napęd. Wtedy też ciężej chodzi kierownica).
Podejrzewam pompę ale dać 1800zł dla samego sprawdzenia to trochę szkoda (od podnoszenia działa ideał), sprawdzę jeszcze ten dzielnik strumienia a dopiero pompę.

Podobne tematy