ZirakS

Ursus 4514 i środek STP

Polecane posty

ZirakS    0

Witam, czy ktoś kiedyś próbował użyć tego środka w swoim ciągniku? http://www.stp.com.pl/produkt-21-30039_STP_Formula_do_czyszczenia_wtryskiwaczy_Diesla-11-13306912407059.html

 

Chcę go użyć u siebie po 570mth przebiegu aby przeczyścić wtryskiwacze. Jak myślicie można go stosować również w ciągnikach?


Nie zezwalam na wynoszenie moim zdjęć poza portal bez mojej zgody. Zapytaj mnie o to ;)
Zapraszam na mój kanał na YouTube, znajdziesz mnie pod nickiem StudioUrsus4514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Tak daje po kieszeni :D nie kupujcie tego nigdy, jak wam wyczyści układ paliwowy to będzie calutki do wymiany :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Krzywdy tym środkiem nie zrobisz. Ja bym wolał częściej filtr paliwa wymienić ze te pieniądze niż dolewać dodatki.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Jeśli chcesz wypalić końcówki wtryskiwaczy (chociaż nie wiem po co przy tak małym przebiegu) to zalej raz biodiesla. Biodiesel ma wyższą temp. spalania i pomaga (sprawdzone na vw golf 4 1.9 tdi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Haha loża expertów, nie stosowaliscie a wiecie najlepiej ja co roku zalewam taki środek do lambo i do mf-a profilaktycznie, ten środek naprawdę działa, a jak ktoś leje na nie markowych stacjach, chociaż na to nie ma reguły wtryski po 1 tyś mtg mogą już być do wymiany i to nei mój wymysł tylko wiem z doświadczenia znajomych, lałem xeramic i stp też, miałem już zajechaną pompę w mf 255 (od nowosci tylko uszczelniacz zmieniony 86r główny ciągnik na 30ha i hodolwę do 2008r) wtryski co 2-3 sezony padały zastosowałem ten środek jak już tylko na zaciąg odpalał latem, po tym środku zaczoł palić ze stacyjki i jeszcze prawie 2 lata pracował pompa w końcu trafiła do remontu podobno zajchana kompletnie ale wtryski były tylko do regeneracji, pompiarz potwierdził skuteczność tego środka i że można profilaktycznie stosować no ale zamiast tego środka żeby lepiej dolewaź mixolu szczególnie w okresach zimowych i stosując paliwa dynamik, oraz gdy mamy podejrzenia co do jakości paliwa szczególnie gdy ropa wygląda jak woda jest przezroczysta

W osobówce 1,9SDI również stosowałem, a dolewam teraz czasami środek Skeed czy jakośtak depresator rozpuszcza osady itd butelka za 28zł wystarcza na 1000l ropy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Ja do swojego samochodu zastosowałem Ceramizer do oleju i raz ceramizer do paliwa. Czy to coś dało? Może tak, może nie, ale sumienie spokojne.

Na hamowni auto po przebiegu ok 100 000 (licznikowo) "wypluł" 128 KM z kawałkiem. Nominalnie katalogowo jest 125. Silnik obecnie ma 118 000 z czego ostanie 7 tyś na gazie i nie bierze nawet grama oleju. Ale czy to zasługa owego ceramizera? Nie wiem, teraz przy najbliżej wymianie oleju mam zamiar zaaplikować go ponownie do oleju.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@ferdek07 i @michufarmer jesteście naiwni a po za tym ciemni, siedze w tym temacie i widziałem różne rzeczy spowodowane działaniem takich lub podobnych środków, za każdym razem kosztowały słono i kończyły się robotą układu wtryskowego, pomp lub silnika, jeżeli macie wydawać pieniądze na takie preparaty to lepiej kupcie ode mnie gówienko zawinięte w papierek i noście jako amulet :D działanie to samo zapewniam.

 

Jedynie co dobrze napisaliście to że mixol ma takie samo działanie, bo to prawda ma, poprawia smarowanie elementów ruchomych pomp, oraz suwaków nastawników przede wszystkim, oraz tak samo smaży się w końcówkach wtryskiwaczy zapiekając je :D

 

Ferdek zaraz wyskoczysz że to rozpuszcza osady, a napisz mi gdzie później płyną te osady, a raczej masa nagle rozpuszczonych osadów i jakie spustoszenie robi w układzie paliwowym? potrafisz odpowiedzieć?

 

 

Nastepny specyfik "ceramizer" na studiach już miałem o tych powłokach, rzeczywiście istnieje takie coś, tylko olej oprócz tego że smaruje to jeszcze chłodzi, myje, uszczelnia itd te powłoki chronią przed zużyciem, nie przed temperaturą...

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Działa jak działa napewno nei ejst to gówienko w papierku, lanie tych specyfików do lambo sobie odpusciłem bo czasami zaleje paliwo verwa/dynamic i mam pewnie ten sam efekt, czy palkiwa premium to też gówno w papierku? mi pomogło w mf-ie w szczycie sezonu gdy ciągnik był potrzebny codziennie a odpalał już tylko na zaciąg 11zł za specyfik sprawił że jeszcze rok odpalał ze stacyjki więc pomogło i zdania nie zmienie, jak ktoś zaleje sufnego paliwa to nic nie pomoże znajomemu trafiło się takie myslał że przepali i we wszystkich ciągnikach tak samo zmieniał rozpylacze w deutz w mtz w c 360 więc nie ma reguły że któreś są delikatniejsze lał specyfiki paliwo werwa i nic nie pomogło,

 

ps. co do scepytków co sądzicie o depresatorach

http://allegro.pl/depresator-do-on-diesel-skyyd-1-l-i2667241789.html

dolewałem ten specyfik na zimę nic nie działa i tak samo parafina się wytrąca środek ten ma niby rozpuszczać złogi w paliwie i kleje żeby to wszystko się spalało a nie odkładało w przewodach i częściach układu paliw, efekty jakie zauważyłem to spaliny przestały śmierdzieć mój 1,9SDI przebieg grubo ponad 200 tyś i spaliny nie śmierdzą wiele osób to zauważa nawet mój ojciec astmatyk, pojeżdze bez tego środka spaliny znowu normalnie śmierdzą czyli coś w tym jest, w sumie gdy kupiłem tego sdi palił mi średnio 5,5l/100km, zastosowałem 2 razy środki raz liqui molly i raz stp oraz przepalił tego skyyda czyli na 1 tyś ON teraz nie leje już nic a spalanie nie przekracza 5l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Uczony kolego bobytempelton :

Już wolę być taki ciemny jaki jestem, niż taki jasny jak Ty.

 

Najpierw piszesz, że jesteśmy ciemni razem z kolegą Ferdek07, a później sam piszesz że jednak powłoki ceramiczne chronią przed zużyciem.

A czy ktoś napisał że powłoka ceramiczna chroni przed temperaturą?

 

Nastepny specyfik "ceramizer" na studiach już miałem o tych powłokach, rzeczywiście istnieje takie coś, tylko olej oprócz tego że smaruje to jeszcze chłodzi, myje, uszczelnia itd te powłoki chronią przed zużyciem, nie przed temperaturą...

 

Właściwości oleju każdy zna i nikt tu nie napisał że ma zamiar stosować różnego rodzaju dodatki zamiast oleju, więc nie mam pojęcia skąd Twoje ostatnie zdanie w poście.

Edytowano przez Michufarmer

Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MKrajes    133

Co do środków STP stosowałem w swoim samochodzie (VW Golf V 1.9 TDI) bo myślałem że to faktycznie pomaga ale osobiście nie odczuwałę ani nie widziałem żadnych zmian ani na plus ani na gorsze. Rozmaiałem na ich temat z kilkoma osobami dużo bardziej obeznanymi niż ja i wszyscy móili to samo że nie zaszkodzi ale lepiej zainwestować w lepsze paliwo. Co do stosowania do ciągników to jest to chyba mało opłacalne bo taka buteleczka jest przewidziana na ok 50L i kosztuje ok 25-30 zł więc generuje się dodatkowy koszt a Stosowanie tego typu środków w większym rozcięczeniu nie ma poprostu sensu. Ogólnie jestem sceptycznie nastwiony do magicznie działających środków mających cudowanie działać na silnik zabezpieczać go i jeszcze do tego podnosić moc do 15 % (i to już chyba największe czary)

 

Ferdek07

Środek o którym piszesz nie działa lub tak słabo że aż niewidocznie. Ja tak samo jak i wielu moich znajomych eksperymentowało z różnymi środkami w zimę i praktycznie każdy kożystał z tego środka i nikt nie zauważył żadnej różnicy. Na wytrącanie się parafiny nie pomogło wiele dostępnych środków na rynku gdzie w niektórych przypadkach nawet stosowaliśmy 2 lub 3 razy większą dawkę.Ze wszystkich testowanych śroków i tak najtaniej i najlepiej wyszło dodanie najnormalniejszej benzyny do baku. Wiem wielu ten sposób uzna za jakieś niszczenie silnika itp. ale działa 200 razy lepiej niż te wszystkie dodatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obszarnik    3

Zimą sporo odśnieżam więc profilaktycznie nalewam jakiś środek do paliwa, chyba kleen-flo. Do minus 20 nie ma problemów z paliwem, ale nie wiem na ile to sam środek działa a na ile już same "fabryczne" dodatki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@Michufarmer mam ci to narysować? te powłoki zmniejszają tarcie a tym samym zużycie, ale nie do tego stopnia jak pisze na tym preparacie że bez oleju można przejechać ileś tam, bo to nabijanie naiwniaków w butelkę, a te ich testy z spuszczaniem oleju z silników i odpalaniem to se każdy w domu może zrobić, napoczątek spuście olej z dobrego szczelnego zdrowego silnika, po 2-3min stanie, a spuście olej z takiego rozklekotanego szrotu , nie zatrze się, bo wszędzie są takie luzy że nie ma prawa się zatrzeć, ale niektórym można wmówić że to cudowny preparat :D

 

Co do dodatków do ON na zimę dolejcie do takiej zbielałego od parafiny ON ciut benzyny i zobaczcie co się dzieje, po za tym jakieś 2% benzyny w ON ułatwia rozruch w zimie. macie środek na zamarzanie ON za 5.90/L lejcie litr benzyny na 50l ON i tyle.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MKrajes    133

@Michufarmer mam ci to narysować? te powłoki zmniejszają tarcie a tym samym zużycie, ale nie do tego stopnia jak pisze na tym preparacie że bez oleju można przejechać ileś tam, bo to nabijanie naiwniaków w butelkę, a te ich testy z spuszczaniem oleju z silników i odpalaniem to se każdy w domu może zrobić, napoczątek spuście olej z dobrego szczelnego zdrowego silnika, po 2-3min stanie, a spuście olej z takiego rozklekotanego szrotu , nie zatrze się, bo wszędzie są takie luzy że nie ma prawa się zatrzeć, ale niektórym można wmówić że to cudowny preparat :D

Ludziom da się wmówic wszystko najbardziej mnie śmieszą ludzie którzy leją do paliwa specjalne dodatki "zwiększające moc" i chwalą się wszystkim wszem i wobec że ich stary 80-cio konny ciągnik chodzi lepiej niż sąsiada nowy 100-u konny.

Co do dodatków do ON na zimę dolejcie do takiej zbielałego od parafiny ON ciut benzyny i zobaczcie co się dzieje, po za tym jakieś 2% benzyny w ON ułatwia rozruch w zimie. macie środek na zamarzanie ON za 5.90/L lejcie litr benzyny na 50l ON i tyle.

 

Też uważam że benzyna jest najtańszym i najlepszym sposobem. Słyszałem też że paliwo tak zwane "zimowe" różni się od tego sprzedawanego latem tylko ilością biokomponentów czy ją jeszcze jakieś różnice ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZirakS    0

Panowie spokojnie :) O takie odpowiedź mi chodziło, nie zastosuję go jednak bo nie ma to sensu. Trzymajcie się, dzięki!


Nie zezwalam na wynoszenie moim zdjęć poza portal bez mojej zgody. Zapytaj mnie o to ;)
Zapraszam na mój kanał na YouTube, znajdziesz mnie pod nickiem StudioUrsus4514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Boby ja nie wierzę, że te środki są aż tak świetne, że bez oleju można jeździć, aż tak tępy to ja nie jestem ;P

Teraz podzielę się z Wami inną ciekawą sprawą. Dotyczy paliw Verva, BP Ultimate i tym podobnych. Mój kolega pracuje na stacji benzynowej (nieważne jakiej) i te paliwa to też lekkie naciąganie. Kiedyś jak przywozili paliwo na stacje to do zbiorników na vervy ultimate itp wlewano zwykłe paliwo, tylko po wlaniu przychodził facet dolewał z bańki różne dodatki i o, o to mamy paliwo zwiększające moc tak jak napisał wcześniej MKrajes. Poza tym paliwa tańsze szybciej schodzą, dostarczane są częściej czyli są "świeższe".


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Tak, co ciekawsze wszystkie stacje w polsce biorą paliwo z petrochemi w płocku i lotosu, przecież shel czy bp czy tam statoil nie sprowadzi paliwa z germani....

  • Like 1

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZirakS    0

ja od początku przez 570mth tankuje na petrochemi :)


Nie zezwalam na wynoszenie moim zdjęć poza portal bez mojej zgody. Zapytaj mnie o to ;)
Zapraszam na mój kanał na YouTube, znajdziesz mnie pod nickiem StudioUrsus4514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      Witam
      Użytkuje ktoś siewnik stopkowy Agro Masz 2.5m z ursusem 3512. Ma to sens czy tylko męczenie się? Sama waga (590kg) siewnika nie napawa optymizmem 
    • Przez TomaszN
      Witam czy może ktoś posiada komplety przedni napęd od ursusa 5314 ?
    • Przez Bandziornoo
      Witam wszystkich jestem nowym posiadaczem ursusa 3512  97r  nieznam się zbytnio na tych traktorach  ale podczas jazdy z górki jest cichutki jak chybryda ale już pod górkę  coś wyje tak jakby Między silnikiem a skrzynią biegów  mam tylko nadzieję że to nie będzie skrzynią biegów  a zwolnic tam nie ma  ?? Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Piotr5314
      Witam posiadam 5314 z 96r i prosze abyście napisali coś na jego temat tylko obiektywnie <_<
    • Przez Jamalek
      Witam,
      Zwracam się z prośbą o podpowiedź w dwóch tematach
      1) Nasz ursus zaczął w ostatnim sezonie dość mocno kopcić na czarno szczegolnie podczas pracy pod obciążeniem. Od czego może to być. Oleju nie bierze, słaby nie jest, czy pali więcej nie wiem nie sprawdzaliśmy leję się i jedzie. Może trochę ciężej pali na zimnym silniku szczególnie teraz w zimę- one ogólnie ciężko pala zimą ale teraz jakby trochę bardziej. Dwa sezony temu miał robione wtryski, ale czy sa ok to nie wiem. Wyciągać je do sprawdzenia czy szukać gdzieś indziej.
      2) Co się dzieje jak linka od ssania na ciepłym silniku nie chce się wcisnąć, na zimnym wciska się bez problemu. 
       
      Dziękuję za wszystkie podpowiedzi 🙂
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj