Zaloguj się, aby obserwować  
karol1540

John Deere 6920 , jak działa HMS jak go zaprogramować?

Polecane posty

karol1540    0

John Deere 6920 , nie wiem jak działa HMS, jak go zaprogramować, do czego tak naprawde służy,

wnętrze kabiny jak na zdjęciu

nie wiem również do czego służy pokrętło obok tempomatu tam jest coś ECO Power i skala od 1 do 5

Dzięki z góry za podpowiedzipa071776.jpg

Edytowano przez karol1540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus19946    0

Z tego co widzę HMS , czyli układu wspomagania na uwrociach nie posiadasz.

ALe w razie czego służe pomocą bo własnymi siłami to rozgryzłem.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Kubus19946 a HMS to jest Headland Managment System czyli właśnie system zarządzania na uwrociach.

Nie widziałem na żywo tej "deski rozdzielczej" więc nie wiem dokładnie jak to wygląda. Tam powinien być przycisk od jakby nagrywania czynności na uwrociu. Włączasz go wykonujesz nawrót z wszystkimi czynnościami i wyłączasz nagrywanie. Operacji z użyciem gniazd hydrauliki nie zaprogramujesz bo nie są one na alektrozaworach.

Edytowano przez Michufarmer

Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol1540    0

To zdjęcie jest z tego ciągnika , jest przycisk z napisem HMS i obok podnośnika jest przełącznik 1 / 2 i jak wciskam HMS świeci się lampka HMSpa071776.jpg

Edytowano przez karol1540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

1 i 2 to pamięć programu HMS, np pod jedynką możesz zaprogramować uniesienie maszyny wyłącznie wałka a pod 2 odwrotnie załączenie wałka i opuszczenie maszyny.

Odnośnie pokrętła na drugim zdjęciu po lewej to najprawdopodobniej masz automatyczną zmianę biegów pod obciążeniem. Ustawienie na 1 EKO (ekonomiczne) zmienia te biegi przy niższych obrotach a im bliżej 5 tym później przy wyższych obrotach tryb POWER (moc).

Pokrętło po prawej to potencjometr. Ustala on maksymalne obroty po wciśnięciu pedału gazu czy gazu ręcznego na maksa. Jak chcesz pracować z obrotami silnika maks. 1800 to ustawiasz odpowiednio potencjometr, Jak dasz gaz w podłogę to obroty będą maks 1800.

 

Odnośnie programowania HMS to nie jestem pewien, ale włączasz koło sterownika EHR np na 1 włączasz przycisk HMS zaznaczony czerwoną obwódką a następnie ten różowy wciskasz jakby w lewo i wtedy nagrywasz sekwencję na uwrociu. Jak ją wykonasz to przycisk zaznaczony na różowo dajesz wprawo. Gdy chcesz wykonać zapisana operację na uwrociu wciskasz 1 przy sterowniku HMS. Chyba tak to jest. Nie mam John Deer'a więc tak na chłopski rozum to wziąłem.

 

A nie masz do niego instrukcji obsługi?

Nie wiem czemu z forum nikt się zgłasza tu w temacie, tyle John Deere'ów w galerii a tu cisza.

 

Daj znać kolego co udało Ci się zrobić. A jak masz masz instrukcje po angielsku to wklej stronę odnośnie EGR to przetłumaczymy i będzie git.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
    • Przez Kuba1234444
      Witam mam pytanie dotyczące pracy silnika John Deere 6320 premium common rail
      pytanie dotyczy tego że za każdym razem jak odpalę ciągnik to na początku chodzi normalnie ale po około 10 min silnik nagle zaczyna pracować głośniej i bardziej klekocze
      co może byc tego przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj