18mateo18

instalacjia gazowa mtz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ptaszyna    170

Mam od dwóch lat założoną z tej firmy:http://www.solarisdiesel.eu/solaris-diesel-dual-fuel/ i ma sterowany wtrysk. Dawkowanie jest zależne od obrotów silnika i ciś. doładowania a także temp. silnika i spalin. Koszt niezbyt zachęca ale przy intensywnej ekspluatacji opłacalny.

Co do użytkowania to w 100% potwierdzić mogę wypowiedz  @tomka73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Na początek proponuję założyć prostą pierwszej generacji,dla zasmakowania w zaletach lpg. następnie inwestować w solarisa.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

A właśnie jak jest z  wpisem do dowodu rejestracyjnego. Bo jak kupowałem instalacje z Uniejowa to gość  mówił że mogę taj jeździć a ja do teraz nie interesowałem się tym bo zakładałem ją z czystej ciekawości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Jak chcesz legalnie jeździć po drogach,musisz mieć wszystkie kwity (tak jak przy instalacji samochodowej),i wpis w dowodzie 

Jak masz butlę kuchenkową to na takie wynalazki nie ma paragrafu,ot i tyle.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

tylko jeżdżenie na butli kuchenkowej jest chyba nie do końca legalne, chodzi o akcyzę. To tak samo jak byś jeździł na opale, paliwo niby to samo ale akcyza inna...

jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Ale nie jeździmy na 100% lpg może spalamy około 5% lpg ,jak by to podciągnąć do akcyzy ?

Osobiście na drogi publiczne gazu nie zakładam,tylko po polu.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Ale nie jeździmy na 100% lpg może spalamy około 5% lpg ,jak by to podciągnąć do akcyzy ?

Osobiście na drogi publiczne gazu nie zakładam,tylko po polu.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Do butli 11 kg wchodzi 20 litrów LPG. U nas teraz butla kosztuje 35 zł, czyli 1 litr 1,75 zł a LPG chyba podobnie.

Zastanawiam się teraz  nad założeniem LPG do Case MX 150, ale chyba jednak zdecyduję się na to co mam   w NH.Czyli zwykły bez wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Nie używam propan-butan ta mieszanka jest za słaba jadę tylko na propanie,nawet zimową porą gaz jest wypalany do końca kosz butli to 49 zł (11kg) wystarcza na 20-23 godziny pracy.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    20

mam już wszystkie  graty , w przyszłym tygodniu jak znajdę czas założę - dopalacz - , nie mam jeszcze pomysłu na mocowanie butli (  z widlaka )  pod kabiną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Pod skrzynią biegów masz cztery nagwintowane otwory 

[galleryimg=538227]


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    20

instalacja ukończona , dziś były  próby na- podtlenku LPG- przy pługu , silnik pracuje stabilniej mniej przebiera (trzeba będzie oddać pompę do regulacji), 

trochę mocy przybyło , ze spalaniem trudno powiedzieć jak wyreguluję instalację  będzie litrażowanie  ,ogólnie  pozytywne wrażenia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj