NHT5040

Z jaka siłą dokręcić głowicę w Case International 695 XL?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
NHT5040    0

Witam

Chciałbym się dowiedziec z jaka Z jaka sila dokrecic Glowice w case international 695 xl.Jesli ktos wie to prosze o szybka odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Zużyte pierścienie i tuleje w silniku, to jest najczęstsza przyczyna .

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

W tym silniku pierścienie zgarniające są kilkuelementowe-skladane, 2 blaszane pierścionki, sprężyna rozporowa i nośnik, no chyba że to już zamiennik jednolity z bebco to lipa... do rzeczy, te pierścienie są niewyobrażalnie lepsze, lecz gdy wyjmie się tlok z cylindra i z powrotem osadzi bez zmiany pierścieni te pierścienie się "rozłażą', następny problem to zasyfiony silnik, często po wymianie oleju na lepszy który wymyje co nie co z silnika, te pierścienie zaklejają się kiślem-smołą wypłukaną z silnika.

Następna rzecz, ten silnik posiada uszczelniacze trzonków zaworowych, cena jednego ok 3zł, pewnie też są twarde.

 

Co do momentów to ja dokręcałem na ok 160Nxm, ten silnik ma sporą głowicę i szpiki ok 14mm, mokre tuleje więc nic się nie pokosi.

 

Też tak kiedyś miałem, wymień pierścienie i te uszczelniacze.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Pisze na wtryskiwaczu 225bar, a korbowody ok 110-120Nm tam są śruby 11mm więc coś koło tego.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkadian12    1

Witam

Do bobytempelton

Proszę o informacje jak bardzo pomogła wymiana pierścieni uszczelnień zaworów case.

O ile spadło branie oleju i czy zwiększyła się siła ciągnika

 

 

Pozdrawiam

Arek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Pakito9292
      Witam. Potrzebuję pomocy. Ruszyłem moim Casem 5150 do pracy po zimowej przerwie i mam problem z nieprawidłowym działaniem podnośnika. Gdy przełącze na tryb sterowania z błotników  to podnośnik sam podnosi mi się automatycznie do góry i nic się nie dzieje gdy próbuje sterować gałką w kabinie.  Sterowanie z błotników działa bez zarzutów natomiast gdy wróce do kabiny, przełącze na neutral i znów na tryb sterowania to podnośnik jak na złość idzie na maksa do góry... Nie wiem co z tym zrobić.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj