Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bydło mięsne

4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share endriu22

endriu22

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo, maszyny

Napisany 25 wrzesień 2012 - 13:00

Bydło mięsne Witam
Jestem studentem agronomi i będe przejmowal gospodarstwo po rodzicach niestety narazie nie jest ono duze ok 10ha. Chiałbym je rozwinąć dokupić ziemi, wydzierżawic i rozpocząć hodowle bydła mięsnego, klasa ziemi 4i5, jednak w sasiedztwie jest duzo pastwisk nieuzytkowanych, co dla bydła mięsnego jest potrzebne. Co myślicie, czy jest to przyszlość dla młodego rolnika?

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Bydło mięsne Dzisiaj, 23:30
  •  

#2 Share maciekc2

maciekc2

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 62 postów

Napisany 25 wrzesień 2012 - 19:55

Bydło mięsne ja uwazam że tak sam od 2 lat zająłem się hodowlą bydła mięsnego wołowina jest droga jak narazie więc nie jest zle tylko na kasę trzeba trochę czekac,choc zależy co masz zamiar chować czy duże byki opasy czy też odsadki takie do 12miesięcy na takie też jest popyt,i najlepiej od razu zaczynac od średniego stada rasy typowo mięsnej i łatwej w utrzymaniu,choć to kwestia tego czy to większośc czasu bedzie spedzać na pastwisku czy w oborze jest dużo za i przeciw kwestia dobrego przemyślenia

#3 Share hatetusk

hatetusk

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 73 postów

Napisany 04 październik 2012 - 20:34