Zaloguj się, aby obserwować  
tomato21

6245-wskaźnik poziomu paliwa warjuje

Polecane posty

tomato21    0

Witam po odkręceniu zbiornika paliwa do malowania i ponownym przykręceniu wskaźnik poziomu paliwa wskazuje max chociaż wlałem ok pół zbiornika. Kable podłączyłem tak jak były ale nie wiem czy prawidłowo bo wcześniej przed malowaniem nie wiem czy działał bo to nowy zakup i nie zwróciłem uwagi :/. Może mi ktoś powiedzieć jak powinny być wpięta kabelki, może ktoś ma schemacik czy coś.

 

A jeszcze jedno ma może ktoś książkę naprawy do zetora, najlepiej w wersji elektronicznej jak coś to proszę na maila tomato21@interia.pl.

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

Witam...Ja miałem taki problem w swoim zetorku...Po prostu wskaźnik paliwa pokazywał cały czas max... :angry:

 

To było w żniwa i zaczęło się to robić tak koło południa i tak do wieczora....Zgasiłem ciągnik i zostawiłem.

 

Gdy rano zapaliłem wszystko było ok...Od tamtej pory nie mam takiego problemu.... ;) Może to jakieś zwarcie...Sam do końca nie wiem co mogło być przyczyną....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

ja mam podobny problem tylko ze wskaznikiem powietrza w butli :angry: caly czas pokazuje max, a nawet nie jezt wlaczona sprezarka ;)

a co do wskaznika paliwa to w przypadku mojego wujka (mial podobny przypadek) pomoglo wyczyszczenie tego co mierzy ilosc paliwa w baku(niewiem jak to sie dokladnie nazywa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    1

U mnie też tak jest czasami. Odłącz kable i wykręć pływak(całe te w kształcie koła na pare śrubek) i ponownie wkręć- u mnie to zawsze pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    1

Dostęp od kabiny od góry zbiornika jest taka gumowa zaślepka o średnicy około 10cm,wyjmujesz ją, tam bedą kabelki które odłączyć trzeba(zapamiętaj jak są podlączone) i zobaczysz takie małe nakręski 8 abo 10mm jest ich z 6. Odkręcasz i delikatnie wyjmujesz pływak ^_^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przewod najprawdopodobniej nie laczy.Wyczysc styki. Ewentualnie kobminuj z podlaczaniem.1 przwwod masa 2 zasilanie do wskaznika a 3 zasilanie do kontrolki rezerwy. Moze byc jeszcze taka opcja ze sam plywak jest zamontowany na zbyt krotkim ramieniu.Kto to rozbieral to wie o co chodzi ;)


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

najprawdopodobnie masa zalozona nie tam gdzie trzeba lub nie lacza styczniki .instrukcje mam ale na papierze.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

U mnie też coś podobnego się dzieje tylko że mi pokazuje tak 3/4 baku a jak paliwo się w baku rusza to wskazówka też chodzi ale cały czas stoi na 3/4 już mi przez nią 3 razy paliwa brakło w jeździe dobrze że koło domu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostek    4

wg mnie

1. pływak sie zawiesił u góry czesto tak mielismy jak czyscilismy bak i trzeba jescze taz rozkrecis bak albo mozna sama góre odkrecic

2 to ci moze sie jeb*** kolorki kabli nie pamietam jak to idze ale pokabinuj ;) musi działć wtedy a jak n ie to cos z licznikiem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

kupcie nowy plywak koszt niewielki i po problemie .a u nas w malopolsce czesci do zetorow tanie bo na slowacje blisko


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kompletny pływak do Zetoara 7211 kosztuje bodajze 70 zl.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj