Zaloguj się, aby obserwować  
dsa

Brak ciśnienia oleju Mf

Polecane posty

dsa    0

Witam.

Mianowicie w moim Mf 3060 jest brak ciśnienia oleju w skrzyni.

Co morze być przyczyną?

Edytowano przez dsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem świeci mi sie kontrolka od ciśnienia oleju ...nie da sie przełączyć żłów zająć i włączyć blokady ...oraz włączony jest przedni napęd ..co to może być::(

?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piwy    0

witam. u mnie jest ten sam problem. wypiąłem czujnik i zamontowałem manometr. na rozgrzanym jest 2,5 atm. nie za mało??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6383

To i tak 2,53 bara więc zbyt malo. Włącz przedni nepęd i wtedy sprawdź, byc moze masz przeciek na wałku przekładni napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

a gdzie podpiąłeś manometr?????prosto od pompy????bo mi się wydaje że pompa powinna dać co najmniej 20 bar a później dopiero przez rozdzielacze daje różne ciśnienia.ja chcę sprawdzić przy moim tylko nigdzie nie mogę kupić takiej końcówki tylko nie wiem jak nazwać tą końcówkę ona jest podobna do podłączenia przyczep hamulcowych hydraulicznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6383

Lepiej nie sprawdzaj tylko najpierw z tej strony http://chomikuj.pl/Gustlikus/Instrukcje pobierz MF30xx dział HYDRAULICS i zapoznaj się z budową i funkcjami ukladu hydraulicznego. No niestety ten post to ewidentny przykład na "wydaje mi się" i trzeba zweryfikować wyobrażennia. A za sterowanie ciśnieniem nie odpowiadają rozdzielacze tylko zawory , a w tym przypadku zawór trójdzielny znajdujący się nad silnikiem , który tak wogóle jest zespołem zaworów maksymalnych. Podczas sprawdzania ciśnienia należy na maksa skręcić kołami tak aby zadziałały zawory orbitrola co da nam faktyczny odczyt maksymalnego ciśnienia wytwarzanego przez pompę a powinno być około 160bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj