dontadeooo

przekażnik napedu

Polecane posty

dontadeooo    0

witam! czy wie ktoś co można zrobić zeby podczas chamowania nie włączał sie przedni naped? podobno mozna zrobić mostek po wyciągnieciu tego przekażnika z pod deski! wiecie cos na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

W farmtracku 690dt jest tak ze jak sie chamuje to sie załącza 4x4 i wtedy sie chamuje na 4 koło i to jest chyba troche niezbyt zdrowe dla przodka wiec on sie pyta jak obejsc ten bajer. Trzeba wyjąc ten bezpiecznik od chamowania 4x4 i zrobic obejscie ale na czym to polega to ja niewiem. Ja tak mam w swojej 690-tce


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    73

a po co to obchodzić, John deer 5080R ma tak samo i myslę ze nikt nie mysli w nich o przeróbkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

^ Niektórym szkoda jest opon i skrzyni, według mnie jest to przydatne rozwiązanie, a jak komuś nie pasuje to może hamować ręcznym :lol: . Nie wiem jak jest w obecnych Farmtrakach, u mnie przód się włącza tylko wtedy gdy mocniej nacisnę na hamulec, gdy robię to delikatnie to hamuje sam tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Wszystko zalezy od tego jaki rodzaj sprzegla jest zastosowany do wlaczania przodka. Jak sa tarczki cierne to nie ma problemu bo wszystko odbywa sie bez szarpania a w przypadku FT gdy naped sie rozłacza slychac dosyc mocne uderzenie i szczegolnie przy transporcie moze byc to dla niektorych denerwujace...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Z tym uderzeniem to się zgodzę, mnie też ono denerwuje.

NhBartek, jak wygląda u Ciebie dolne mocowanie siłownika wspomagającego od podnośnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

No nie powiem ci jak to rozłaczyc bo w Limbie jest troche inna instalacja niz w 690 takze nie bede strzelał zebys czegos nie spalił :) Z tym mocowaniem to bym musial zrobic zdjecie i wrzucic. Postaram sie jutro ale nie obiecuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dontadeooo    0

kolega NhBartek już wytlumaczył, chodzi właśnie o chamowanie w transporcie! swoją drogą to nie moge tego zrozumieć, jak można produkować taki szajs!!! ciągniczek ogólnie godny polecenia ale to rozłączanie tego napedu, żenada!!! ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Słuchaj kolego 690 jest homologowany na 40 km/h takze musi miec hamulce na 4 kola takze sie nie denerwuj bo takie sa przepisy i tyle. Bez tego nie byłby dopuszczony do ruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

Tak naprawdę to w czym ci przeszkadza hamowanie na 4 koła ? Przecież to zaleta. Ja bym się cieszył jak bym miał to w swoim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Ja mam zrobione takie obejście napędu jak będę maił czas to wrzucę fotki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dontadeooo    0

wiem że takie przepisy i wiem ze chamowanie na 4 koła ma też swoje zalety, ale ja czesto jezdze osiedlowymi i krętymi drogami z mnóstwem krzyżówek więc wiecie co sie dzieje?cześciej słysze te stuki niż wlasne myśli! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
    • Przez Janeczko
      Mam problem tzn wyciek oleju z mechanizmu regulacji prędkości opuszczania plecaka, ten mechanizm pod siedzeniem od którego idą dwa pokrętła i przymocowany jest na dwie 13 do reszty plecaka. Może ktoś to rozbierał już ? Dzwoniłem do Mrągowa i ponoć jest tam symeringi ale oprócz tego że nietypowy to więcej nie są wstanie udzielić informacji a nie uśmiecha mi się unieruchomić ciągnik w tym momencie. Wiecie jaki może tam idzie ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj