bartek_lublin

CO POSADZIĆ NA 3 HA W WOJ. LUBELSKIM

Polecane posty

Witam czy są jakieś "ciekawe" - w sensie dochodowe pomysły na zasianie 3 ha pola w woj. lubelskim.

Klasa bonitacyjna III

Nadmienie ,że jestem świeżo upieczonym rolnikiem i nie posiadam doświadczenia ,ale szkoda mi żeby grunt leżał odłogiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

z przenica w tym roku bylo slabo, nie wiadomo jak teraz przezimuje

my teraz wiekszosc obsiejemy przezytem,

mozesz jeszcze posiac gryke, malo wymagajaca roslina i niewiele pracy i czasu trzeba jej poswiecic


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniana    7

siej pszenicę tam nie ma jak popełnić błędu przy rzepaku jest trudniej (tak mi się wydaję, bo sam nigdy nie sialem). Przy zbożu nie ma dużo roboty a zawsze jakiś pieniążek wpadnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Jakie rośliny na dzień dzisiejszy najbardziej opłaca się uprawiać?

Tzn. ile najwięcej zysku będzie na 1ha gruntu z jakiegoś zboża.

Mógłby ktoś doświadczony ułożyć taki ciąg zbóż od góry do dołu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edin    27

Posadź arcydzięgiel.


HerbFarm.pl - uprawy zielarskie, sprzedaż nasion i surowców zielarskich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To żeś mu podpowiedział . Przez dwa lata to już pewnie z tym polem coś zrobił . :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

widac ze kolega jest dość naiwny mysląc ze na 3 ha bez doswiadczenia zarobi kokosy. nie wspomniał nic jaki ma sprzet, bo jak nie ma to lepiej niech to sprzeda lub wydzierzawi komus


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    3

juz widze ta opłacalność nie mając sprzetow